بازدید 34871

پیشنهاد شروع کار پر در آمد با دستگاه برش لیزر

کد خبر: ۹۲۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 26 September 2019
پیشنهاد شروع کار پر در آمد با دستگاه برش لیزر
 
برای جوانان جویای کار سوالی که وجود دارد این است که وارد چه شغل و حرفه‌ای شوند که هم نیاز به هزینه زیادی نداشته باشد و هم سود دهی خوبی دارا باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با دو دستگاه برش لیزر و دستگاه چاپ حرارتی و راه‌هایی که می‌توان با آن‌ها شغلی پر درآمد ایجاد کرد، آشنا کنیم.

ولی در ابتدا باید بگوییم موفقیت در هر کاری فارغ از داشتن حداقل سرمایه اولیه، دارا بودن انگیزه، پشتکار و ایده‌های خلاقانه است.

دستگاه برش لیزری

تکنولوژی برش لیزر در چند سال اخیر بسیار فراگیر شده و جای خود را در صنایع گوناگون به خوبی باز نموده است.

از اینرو فرصت مناسبی است تا با خرید یک دستگاه برش لیزری و تهیه یک مکان مناسب، بتوان از بازار‌های هدف این صنعت سود برد.

در زیر چند مورد از کاربرد‌های دستگاه برش لیزر را بیان میکنیم:

با دستگاه برش لیزر، مصنوعات چوبی بسازید

ساخت انواع لوازم تزئینی و دکوری مانند ساعت، لوستر، قاب عکس، آینه، چراغ خواب، جعبه دستمال کاغذی، جعبه جواهر و همینطور آتیله‌های عکاسی، ساخت انواع لوازم آشپزخانه، زیورآلات، هدایای تبلیغاتی، جعبه کادویی، انواع ست‌های اداری و ... بخشی از توانایی این دستگاه‌ها می‌باشد که شما می‌توانید با یک ایده خلاق و بازاریابی درست برای خود یک کارگاه تولید لوازم چوبی ایجاد نمایید
 
پیشنهاد شروع کار پر در آمد با دستگاه برش لیزر
 
 
 
با دستگاه برش لیزر، مصنوعات چرمی یا نمدی بسازید

یکی دیگر از کار‌های کسب درآمد از دستگاه برش لیزر، ساخت صنایع دستی با چرم و نمد و پارچه است.

دستگاه برش لیزر این توانایی را دارد انواع الگو وطرح‌ها را به راحتی و با سرعت بالا بر روی این مواد برش دهد یا هر طرحی را بر روی آن‌ها حکاکی نماید.

بسیاری از عروسک‌ها و پوشاک‌ها، کیف‌ها و منسوجات چرمی که در بازار مشاهد می‌کنید، توسط این دستگاه‌ها، الگو‌های آن برش خورده و یا حکاکی شده است؛ بنابراین باز با داشتن یک ایده خلاقانه و بازاریابی درست می‌توان در این صنعت درآمد خوبی بدست آورد.

با دستگاه حکاکی لیزری، کار‌های هنری بر روی سنگ انجام دهید

توانایی بسیار بالای دستگاه برش لیزر در حکاکی بر روی سنگ و شیشه باعث گردیده تا افراد بسیاری برای ساخت سازه‌های سنگی و یا تزئینات شیشه‌ای از این دستگاه‌ها استفاده نمایند.

همچنین چهره نگاری بر روی سنگ برای یادبود و یا خلق اثر هنری امروز در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بازار خوبی به همراه دارد.
 
پیشنهاد شروع کار پر در آمد با دستگاه برش لیزر


دستگاه چاپ حرارتی (پرس حرارتی)

دستگاه چاپ حرارتی به وسیله گرما و فشار طرح‌های چاپ شده بر روی کاغذ ترانسفر را بر روی پارچه، چرم، چوب، سرامیک و.. انتقال می‌هد.

چاپ بر روی انواع تیشرت، کلاه، پد موس، لیوان و بشقاب و پازل‌های چوبی، دکوری‌های چوبی و .. از توانایی‌های دستگاه چاپ حرارتی می‌باشد.

در این روش چاپ ابتدا طرح مورد نظر توسط یک چاپگر کوچک که قابلیت چاپ با جوهر سابلیمیشن را دارد بر روی کاغذ ترانسفر چاپ می‌گردد.

سپس طرح چاپ شده بر روی قطعه‌ای که قصد چاپ نهایی بر روی آن را داریم قرار گرفته و در داخل دستگاه گذاشته می‌شود.

گرما و فشار باعث انتقال طرح چاپ شده بر روی ماده مورد نظر ما می‌گردد.

هزینه مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار کوچک

دستگاه‌های برش لیزری در اندازه و توان‌های گوناگونی تولید می‌گردند که برای هر یک برای صنعت خاصی کاربرد دارد و قیمت‌های گوناگونی دارند.

هزینه تهیه یک دستگاه لیزر از حدود ۱۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان (مهر ۹۸) با توجه به اندازه میز و توان لیزر متغیر می‌باشد.

برند‌های گوناگونی د. ابعاد رایج این دستگاه‌ها ۲۵x۳۵ – ۶۰x۹۰ – ۹۰x۱۳۰ – ۱۳۰x۱۸۰ سانتی متر است.

برای ساخت کار‌های چوبی و حکاکی بر روی سنگ پیشنهاد می‌گردد از دستگاه با میز ۹۰ در ۱۳۰ سانتی متر استفاده گردد و برای ساخت صنایع کوچک چرمی و نمدی می‌توان از دستگا‌های کوچکتر استفاده نمود.

قیمت دستگاه پرس حرارتی

این دستگاه‌ها نیز در ابعاد گوناگون و توانایی‌های مختلف تولید می‌گردند و کامل‌ترین آن دستگاه پرس حرارتی همه کاره است که به دلیل دارا بودن انواع قالب‌ها، می‌تواند بر روی انواع مواد با اشکال مختلف چاپ نماید.

قیمت این دستگاه‌ها نیز از حدود ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان می‌باشد (مهر ۹۸)

با داشتن یک دستگاه برش لیزر و یک دستگاه چاپ حرارتی و همچین دارا بودن ایده‌های خلاقانه می‌توان اقدام به تولید بسیاری از لوازم چوبی و تزئنی تا اساب بازی و لوازم آشپزخانه و.. کرد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید

https://printcnc.com
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی