بازدید 3860

تذکر حاجی‌دلیگانی به وزیر اقتصاد در مورد آشفتگی بورس

کد خبر: ۹۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 25 September 2019

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «در روزهای اخیر بازار پایه بورس دچار تلاطم شده و ده‌ها هزار نفر حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند» از وزیر اقتصاد خواست که به این اتفاق رسیدگی کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در روزهای اخیر بازار پایه بورس دچار تلاطم شده و ده‌ها هزار نفر حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند. گویا این ناشی از بی‌تدبیری یا درست اجرا نشدن مصوبه شورای عالی بورس بوده است.

حاجی دلیگانی خطاب به رئیس شورای عالی بورس که وزیر اقتصاد است،‌ گفت: زیر مجموعه شورای عالی بورس به جای اینکه اجرای مصوبه مذکور را از بازار جزء شروع کنند، در بازار کل که به ۳ بخش بزرگ تقسیم می‌شود، شروع کرده است. باید این مصوبه در بخشی از بورس اجرا می‌شد اما در تمام بازار پول اجرایی شده و بازار بورس را به هم ریخته‌اند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن تاکید به ضرورت ثبات بازار بورس از  وزیر اقتصاد و رئیس جمهور  خواست که سریعا به این موضوع ورود کند.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه را به عهده داشت در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: آقای حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار هفته آینده قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار