بازدید 3713

ماجرای رفتن ستاره فوتبال دنیا تا آستانه مرگ

کد خبر: ۹۲۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 25 September 2019

مادر فن دایک در نجات جان پسرش در سال ۲۰۱۲ نقش مهمی ایفا کرد و ویرجیل فن دایک پس از سپری کردن یک دوره سخت بیماری، حالا بهترین مدافع دنیاست.

به گزارش تابناک ورزشی، ویرجیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند و ستاره لیورپول پس از لیونل مسی به عنوان دومین بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۹ از سوی فیفا معرفی شد. فن دایک برای رسیدن به این جایگاه، متحمل رنج‌های زیادی شده است.

فن دایک در سن ۲۱ سالگی به دلیل مشکل آپاندیس و عفونت روده و کلیه، سخت بیمار بود و حتی ممکن بود جانش را از دست بدهد. ویرجیل فن دایک در مصاحبه با FFT در خصوص آن روز‌های سخت گفت: تمام چیزی که می‌توانستم ببینم، نوار‌ها و باند‌هایی بود که دور من پیچیده شده بود. تمام بدنم از کار افتاده بود و نمی‌توانستم هیچ کاری انجام دهم. در آن زمان، بدترین سناریو‌های ممکن در سرم می‌چرخید و در آستانه مرگ بودم. اگر می‌مُردم، بخشی از دارایی‌ام به مادرم می‌رسید. البته که هیچ‌کس نمی‌خواست در این مورد صحبت کند، اما مجبور بودیم وصیت‌نامه تنظیم کنیم، زیرا همه چیز می‌توانست به پایان برسد.

لیورپول-مدافع لیورپول-هلند-مراسم بهترین های فیفا-Liverpool

مادر ویرجیل فن دایک، کسی بود که در واقع جان پسرش را نجات داد. دیک لوکین، سرمربی سابق فن دایک در این باره گفت: در ابتدا ما فکر می‌کردیم که ویرجیل فقط یک آنفلوانزای ساده گرفته است. او چند روز در خانه با درد شدید شکم، دست و پنجه نرم کرد. فن دایک به یک بیمارستان در نزدیکی خانه‌اش مراجعه کرد، اما پزشکانِ آن‌جا چیز غیرطبیعی را تشخیص ندادند، بنابراین او را به خانه فرستادند. فقط مادر ویرجیل بود که فهمید وضعیت پسرش عادی نیست و سریعا او را به بیمارستان انتقال داد. این کار مادر فن دایک برای نجات جان او کاملا ضروری بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی