بازدید 2846

استفاده از هلی‌شات برای کنترل بهتر ترافیک پایتخت

کد خبر: ۹۲۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷ 23 September 2019
فرمانده انتظامی پلیس پایتخت گفت: به منظور کنترل بهتر ترافیک پایتخت، پلیس راهور تهران بزرگ از امروز از هلی‌شات استفاده می‌کند. همچنین وضعیت ترافیکی اول مهر نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر است.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پلیس پایتخت صبح امروز در برنامه خبری پلیس راهور پایتخت که به مناسبت آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس، به منظور نظارت بر روند کنترل ترافیک برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه پلیس پایتخت امروز تمام توان و امکانات خود را برای داشتن وضعیت مطلوب ترافیکی اول مهر به کار گرفته است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که داشتیم و تجارب سال‌های قبل، احتمال می‌دادیم بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش ترافیک در این روز داشته باشیم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: تا این لحظه وضعیت ترافیکی مطلوبی را در تمامی معابر پایتخت داشته‌ایم و تمامی همکاران ما در کلانتری‌ها، یگان امداد و ... برای برقراری وضعیت مطلوب در خیابان‌ها، به کمک پلیس راهور آمده‌اند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس از ۵ صبح در خیابان‌ها حضور داشته و بر روند وضعیت ترافیکی نظارت کرده است، البته این نکته را ذکر کنم که در برخی نقاط، وضعیت ترافیکی نسبت به سال گذشته بهتر است.

به گفته وی، در مقایسه با دوشنبه هفته گذشته، وضعیت ترافیک در معابر پایتخت کمی افزایش داشته، البته یگان‌های مختلف انتظامی در تمامی نقاط شهر حضور دارند تا اگر لازم شد، بتوانند وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: پلیس راهور پایتخت از امروز به منظور مدیریت بهتر ترافیک در معابر تهران و برخی نقاطی که دارای دوربین نظارتی نیستند، به هلی‌شات مجهز شده است.

رحیمی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نامی راننده سرویس مدارس در سامانه «سپند» گفت: تا امروز بیش از ۱۵ هزار راننده سرویس مدارس در سامانه «سپند» ثبت‌نام کرده‌اند؛ به سایر رانندگانی که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، توصیه می‌کنم هر چه زودتر در روز‌های اویل مهر، به این سامانه مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه با مدیران مدارس اتمام حجت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس موظفند صلاحیت فردی که به عنوان راننده سرویس مدارس انتخاب می‌کنند و همچنین خودروی این فرد را بررسی و تائید کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار