بازدید 10613
۱
مهدی عبدی را بهتر بشناسیم

گلزن گمنام دربی نود و یکم کیست؟

البته خوش شانس بود که ضربه اش بعد از برخورد به تیرک در ادامه به سیدحسین حسینی برخورد کرد و راهی دروازه شد. با این حال باید او را چهره ویژه دربی نامید؛ بازیکنی که حساس‌ترین گل این فصل را به نام خود کرده
کد خبر: ۹۲۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 22 September 2019

مهدی عبدی که بعد از آقای گلی در لیگ امیدها، راهی بادران شد و در لیگ دسته اول به کار گرفته شده، به چهره ویژه دربی تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، او که در تیم بادران نتوانست به موفقیت بزرگی دست یابد، در شرایطی که پرسپولیس در خط حمله جوانانی همچون محمد امین اسدی داشت به این تیم بازگشت. نمایش درخشان او در تمرینات باعث شد تا کالدرون قید بازیکن جوان دیگر تیمش که عضو تیم امید بود را نیز بزند و مهدی عبدی فرصت بقا در لیست سرخپوشان را به دست بیاورد.

عبدی بعد از نیمکت نشینی در سه بازی اخیر خیلی خوش شانس بود که سیدجلال حسینی مصدوم شد تا جا برای حضور بازیکنی جوان در لیست این تیم باز شود. کالدرون که تیمش کاملا در شکل دادن چالش برای سیدحسین حسینی ناکام بود و علیپور و جونیور نمی‌توانستند خطری روی دروازه حریف شکل دهند دست به تعویض عجیبی زد.

سومین تعویض این تیم بعد از بشار رسن و احمدزاده در حالیکه تصور می‌شد امید عالیشاه باشد، یک بازیکن گمنام در دربی بود؛ مهدی عبدی... او ثانیه‌هایی بعد از تعویض با وحید امیری در نوک خط حمله تیمش حاضر شد و روی حرکت ترابی و هجوم به محوطه جریمه با کمترین لمس، توپ را تبدیل به گل کرد.

او البته خوش شانس بود که ضربه اش بعد از برخورد به تیرک در ادامه به سیدحسین حسینی برخورد کرد و راهی دروازه شد. با این حال باید او را چهره ویژه دربی نامید؛ بازیکنی که حساس‌ترین گل این فصل را به نام خود کرده است. بازیکنی که برای اجرای شادی گل هم برنامه‌ای نداشت و به حضور در آغوش هم تیمی‌هایش اکتفا کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا حفظش کند.
البته باید هم خودش و هم بزرگان تیم مواظبش باشند که خودش را «گم» نکند گم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان