بازدید 3935
۱

مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض دربی را تحریم کرد

این حرکت همچنین به نشانه احترام به عوامل مرتبط با باشگاه، چون هیات مدیره، اعضای تیم، کارکنان، رسانه‌ها، عوامل اقتصادی و همکار و به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس است که در اختیار داشتن بلیت این مسابقه، حداقل خواسته‌ای بود که باید تامین می‌شد
کد خبر: ۹۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 22 September 2019

پس از این که محمدحسن انصاری فرد از عدم تعلق بلیت به باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتانش خبر داد، خود او تصمیم گرفت که وارد استادیوم نشود و به نوعی تماشای دربی را تحریم کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ساعاتی قبل محمدحسن انصاری فرد در مصاحبه‌ای تند اعلام کرد که باشگاه استقلال حتی یک بلیت هم به باشگاه آن‌ها نداده که به میهمانان خود بدهند و گفت که این اتفاق بی سابقه است. 

حال رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر داد که انصاری فرد تماشای دربی از نزدیک را هم تحریم کرده و قصد ندارد روی سکو‌ها مستقر شود. او در این خصوص گفت: این حرکت همچنین به نشانه احترام به عوامل مرتبط با باشگاه، چون هیات مدیره، اعضای تیم، کارکنان، رسانه‌ها، عوامل اقتصادی و همکار و به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس است که در اختیار داشتن بلیت این مسابقه، حداقل خواسته‌ای بود که باید تامین می‌شد، اما کار شکنی‌های صورت گرفته مانع از آن شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناراحت نباش مشتی،
تو زمین جوابشونو دادیم ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار