بازدید 1094

برگزاری دومین جلسه تکریم و تقدیر از ایثارگران شرکت امیرکبیر با حضور مدیرعامل شرکت/ تداوم همراهی برای انتشار جلد دوم کتاب سرافرازان ابدی

دومین نشست مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت برگزار شد.نشستی که محوریت آن بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود تا از این رهگذر فرهنگ و روحیه ایثارگری در بین مجموعه شرکت گسترش یافته و تقویت شود.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 11 August 2019

به گزارش روابط عمومی شرکت امیرکبیر، اولین نشست مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با ایثارگران شاغل در شرکت حدودا دو ماه گذشته برگزار شده و از این پس قرار است هر دو ماه یک بار نشست‌ها و گردهمایی‌هایی از این دست با حضور ایثارگران و جانبازان و آزادگان شاغل در شرکت برگزار شود.

مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر  در ابتدای این نشست اظهار کرد: ما تعهد داشتیم تا هر دو ماه یک بار نشستی را در راستای ارج نهادن به مقام ایثارگران شاغل در شرکت از جمله آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس برگزار کرده و خاطرات این دوران را بازگو کنیم تا از این مسیر به اشاعه فرهنگ ایثارگری پرداخته و از برکات این رویداد بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: برای رفاه حال ایثارگران در مدت حضور با مصوبه هیات مدیره تصمیم گرفته شد تا مجموعه همکاران ایثارگر تبدیل وضعیت شده و قراردادهای آنها به صورت رسمی منعقد شود.

مهمان ویژه این نشست عادل شیرالی نویسنده کتاب سرافرازان ابدی بود که جلد نخست این کتاب با همت و همراهی شرکت پتروشیمی امیرکبیر منتشر شده است. شیرالی به نقش شرکت امیرکبیر در چاپ این کتاب اشاره کرد و خواهان ادامه این همراهی برای انتشار جلد دوم شد.

مدیرعامل شرکت امیر کبیر نیز وعده داد تا در در ادامه به انتشار جلد دوم این مجموعه نیز کمک کند. به گفته نویسنده این کتاب، جلد اول شامل روایتی از زندگی شهدای شهر بندر ماهشهر، وصیت‌نامه و تصاویر آنهاست.

این روایت‌ها که به صورت میدانی گرد آمده، بیانگر زندگی 130 شهید از 175 شهید بندر ماهشهر است که در قالب جلد یکم کتاب و به ترتیب حروف الفبا از حرف الف تا حرف سین جمع آوری شده است.جلد دوم نیز قرار است به بیان زندگی این شهدا از حرف سین تا ی بپردازد.

در ادامه این نشست، حاضران ضمن معرفی خود به بیان خاطرات خود از دوران حضورشان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند. در جریان برگزاری این نشست، همچنین از ایثارگران با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

شایان ذکر است در راستای تکریم و نکوداشت خانواده‌های ایثارگران، دیدار مدیرعامل با خانواده‌های شهدای همکار در مجموعه امیرکبیر به انجام رسیده و از هفته آینده بزرگداشت خانواده شهدای بندر ماهشهر و دیدار با آنها در دستور کار و برنامه‌های مدیریت قرار دارد.

برگزاری دومین جلسه تکریم و تقدیر از ایثارگران شرکت امیرکبیر با حضور مدیرعامل شرکت/ تداوم همراهی برای انتشار جلد دوم کتاب سرافرازان ابدی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار