بازدید 5681
۳

احتکار هزاران کیسه آرد یارانه‌ای در یک کارگاه در تهران

کد خبر: ۹۲۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵ 17 September 2019
هزاران کسیه آرد یارانه‌ای دپو شده در کارگاهی در جنوب تهران شناسایی و کشف شد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شهرام میرآخورلو با اشاره به شناسایی و پلمپ یک کارگاه متخلف که اقدام به جذب آرد‌های یارانه‌ای و دپو آن‌ها در جنوب تهران کرده بود در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در بازدید از یک کارگاه در جنوب تهران و در حوالی بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی، متوجه شدیم که این واحد چندین هزار کیسه آرد یارانه‌ای را جذب و با دپو کردن آن، اقدام به «سبوس‌گیری» و تبدیل آن آرد به آرد قنادی می‌کرد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه فرایند سبوس‌گیری از آرد‌های دپو شده در شرایط کاملاً غیربهداشتی انجام می‌شد افزود: متخلفان در این پرونده پس از سبوس‌گیری آرد‌های یارانه‌ای، با جعل عنوان و تحت برند‌های جعلی آرد قنادی، اقدام به عرضه این آرد‌ها در سطح بازار می‌کردند.

وی گفت: با توجه به تخلفات بسیاری که در این پرونده وجود داشت، برخورد تعزیزی با متخلفان انجام شد و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

میرآخورلو خاطرنشان کرد: پس از بازرسی به عمل آمده، آرد‌های یارانه‌ای دپو شده در این محل توقیف و دستگاه‌ها و تجهیزات بکارگرفته شده نیز با حکم قضایی توقیف شدند و محوطه کارگاهی نیز پلمپ شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
لطفا لطفا لطفا مفسدین اقتصادی را به اشد مجازات برسانید. با این گرانی ها امثال من دیگر جرأت نگاه کردن به چشمان بچه هایمان را نداریم.
در شرایط تحریم اقتصادی سخت، این عمل آنها مصداق خیانت است
اولا این اتحادیه که باید پیگیر شکایت باشه یه زنگ بزن ببین بعد چند ساعت تلفن جواب میدن ........... بعد نمیدونم آرد نون لواش مگه نباید با سنگک فرق کنه ........ همشون که دارن با آرد لواش میپزن ..... اتحادیه هم میگه عیبی نداره اون شل پزه این یکی تمام پز که برشته شده میشه لواش برشته یا همون سنگک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل