بازدید 5085

سردار نجات: گفتمان مقاومت در برابر سازش پیروز است

کد خبر: ۹۲۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۰ 16 September 2019
معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز گفتمان مقاومت اسلامی در برابر گفتمان سازش پیروز شده که رمز این پیروزی ایستادگی و مقاومت است

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار حسین نجات شامگاه یکشنبه در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد در حال برگزاری است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب پر از مفاهیم پژوهشی برای دانشگاه‌ها است، محتوای بیانیه گام دوم دارای بیش از ۱۲۰ عنوان مقاله پژوهشی است.

وی اظهار داشت: دولتمردان آمریکا قصد داشتند که گفتمان سازش را به ما تحمیل کنند که با مقاومت و ایستادگی این گفتمان افول پیدا کرد و امروز گفتمان پیروز در منطقه مقاومت اسلامی است.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گفتمان مقاومت پیشرفت و توسعه است، بیان کرد: کارآمدی نظام انقلاب اسلامی باید توسط اساتید مجرب دانشگاه برای نسل جوان و دانشجو تبیین شود، زیرا کارامدی نظام مشخص و علی رغم همه تهدید‌ها آرمان‌های انقلاب تحقق می‌یابد.

سردار نجات اضافه کرد: در زمان طاغوت مستشاران آمریکایی بر کشور احاطه داشتند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تلاش و کوشش جوانان این مرز و بوم یکی از مستقل‌ترین کشور‌های دنیا هستیم و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند به ایران ظلم کند.

وی ادامه داد: حزب اله لبنان و حماس مانند ۲ ناو در بالای سر اسرائیل ایستاده اند که اگر دست از پا خطا کنند تل آیو با خاک یکسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول دوران دفاع مقدس و آغاز انقلاب اسلامی با تهدیدات اروپا و امریکا مواجه بودیم، گفت: به پشتوانه امام (ره) و شهدا و رهبری با صلابت راه خود را ادامه دادیم و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی مسیر انقلاب را آغاز کردیم که نظر استقلال حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان نداده ایم.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شعار دوم ملت ایران آزادی است، ولی آزادی نباید با ولنگاری همراه باشد که برخی به خود اجازه توهین و هتک حرمت ائمه اطهار (ع) را داشته باشند.

سردار نجات با اشاره به شعار سوم انقلاب که جمهوری اسلامی بود اظهار داشت: جمهوریت یعنی مشارکت همه جانبه مردم در امور کشور و اسلامی یعنی اینکه افرادی که در راس کار هستند اسلامی و انقلابی باشند.

وی بیان کرد: بالا رفتن نرخ با سوادی و رشد روز افزون علمی و فرهنگی کشور در بخش‌های مختلف و کسب رتبه‌های برتر جهانی از ثمرات خون شهیدان و برکات انقلاب است.

وی افزود: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب بیشترین تهدیدات و فشار‌ها و تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران بوده است، ولی علی رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها پیشرفت‌های بزرگی داشته ایم.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم اقتصاد بدون نفت را ترسیم کنیم و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرکجا شعار ما می‌توانیم و عزم جهادی داشته ایم پیروز بوده ایم، ولی هرکجا دست از این شعار برداشتیم و راه حل مشکلات را دل بستن به بیگانگان دانستیم شکست خوردیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان