بازدید 14034
ایندیپندنت عربی گزارش داد؛

تهدید و هشدار جدی پوتین به نتانیاهو در مورد ادامه حملات به سوریه و لبنان

به رغم ملاقات میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بحث و گفت‌وگو میان اسرائیل و روسیه در مورد حملات هوایی به اهداف ایرانی در سوریه و عراق ادامه دارد. این موضوع روز جمعه توسط نشریه ایندیپندنت عربی گزارش شده است.
کد خبر: ۹۲۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 14 September 2019

به رغم ملاقات میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بحث و گفت‌وگو میان اسرائیل و روسیه در مورد حملات هوایی به اهداف ایرانی در سوریه و عراق ادامه دارد. این موضوع روز جمعه توسط نشریه ایندیپندنت عربی گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، مسکو به تازگی از سه حمله هوایی اسرائیلی به سه پاسگاه نیروهای سوریه جلوگیری و حتی تهدید کرده هر جنگنده اسرائیلی که اقدام به چنین حملاتی کند، یا توسط جت های روسی و یا موشک های ضد هوایی S400 آماج قرار خواهد گرفت. منبع این گزارش همچنین مدعی شده است، پیش از این نیز دوبار وضعیت مشابهی اتفاق افتاده و در ماه اوت، مسکو از یک حمله هوایی به پاسگاه سوریه در قاسیون، که یک باتری سامانه موشکی S300 در آن قرار دارد، جلوگیری کرده است.

علاوه بر این، در این گزارش بیان شده که یک حمله هوایی دیگر برای یک هفته بعد از آن به یک پایگاه هوایی سوریه در منطقه قنیطره و حمله هوایی سوم هم در منطقه حساس در لاذقیه برنامه ریزی شده بود؛ این تحولات همان چیزی است که نتانیاهو را وادار کرد تا سفر فوری خود را به روسیه و برای تلاش و ترغیب پوتین در نادیده گرفتن حملات اسرائیل به اهداف سوری انجام دهد.

تهدید و هشدار جدی پوتین به نتانیاهو در مورد ادامه حملات به سوریه و لبنان

به گفته این منبع روسی، پوتین به نتانیاهو اطلاع داد، کشورش دیگر اجازه نخواهد داد که هیچ گونه آسیبی به ارتش سوریه یا تسلیحاتی که در اختیار این کشور گذاشته می شود، وارد آید، زیرا واگذار کردن چنین مجوزی، نرمش در برابر اسرائیل تلقی می شود؛ که مغایر با هدف روسیه برای کمک به دولت سوریه است.

این نشریه انگلیسی ـ عربی گزارش داده که نتانیاهو سعی کرد پیام مثبتی از همکاری دو کشور ارائه دهد و حتی تلاش کرده از این پیام، برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کند، اما این تلاش نتیجه ای نداشته است.

منابع اسرائیلی که با این روزنامه گفت‌وگو کرده اند، این ملاقات را ناکامی توصیف و ادعا كردند، همه موضوعات مربوط به حملات هوايي اسرائیل در عراق و سوريه، از آنجا كه به شکل علنی انجام شده، روس ها را به طرز وحشتناكي نزد متحدان خود در منطقه ـ سوريه، ايران و شبه نظامياني كه از آنها حمايت مي كنند ـ شرمسار كرده است.

منبع روسی اظهار داشته: پوتین نارضایتی خود را از آخرین اقدامات اسرائیل در لبنان ابراز و حتی به نتانیاهو تأکید کرده است، هرگونه تجاوز به حاکمیت لبنان را رد می کند و این چیزی است که قبلا هرگز از او شنیده نشده.

پوتین در ادامه اظهار داشته، انگار کسی در رابطه با سوریه و لبنان در قبال او تقلب می كند و این امر بدون پاسخ نخواهد ماند. به گفته این منبع، به نتانیاهو هشدار داده شده كه در آینده هرگز به چنین اهدافی حمله نخواهد کرد.

این وب سایت انگلیسی ـ عربی می افزاید که بیشتر منابع اسرائیلی موارد مشابهی را در مورد این موضوع بیان کرده اند و این دیدار به منظور کاهش شدت اختلافات بین این دو ازسطحی ایدئولوژیک به یک سطح تاکتیکی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
کلا دل محور مقاومت به روسیه خوش هست !
شاید از هر ده بار حمله از یکیش جلوگیری کنه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
دل بعضیها هم به ترامپ خوشه !!!!
ناامید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
پوتین بین ایران و اسراییل زیگزاگی عمل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
ناشناس 13:45
ترامپ هر چی باشه از پوتین موذی بهتره !!!!!
دلخوش به پوتین نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
دلخوش به ترامپ و آمریکا باشیم خوب هست نه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
پوتین و نتانیاهو دارن فیلم بازی میکنند . در اتاق در بسته گفتند بزن . چون یک نیم میلیون شهروند روس در اسراییل زندگی میکنند . این سخن را پوتین در جلسه اخیر گفت . یعنی بصورت صوری پوتین مخالفت کند ولی هر موقع لازم دانستی حمله کن .
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
فعلا که نفروخته
عزیزان اینها برای ایران نان و اب نمیشود. اینکه ریئس جمهور امریکا کی بشود اینکه پوتین چه بکند که ما از این بین راه برای خود باز کنیم یعنی اشتباه تمام
الكيه
انتظار نداشته باشید همه ی مردم تهدید پوتین علیه نتانیاهو راباور کنند ولی عوام ممکن است باور کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
الان این لایک ها نظر عوام نیست؟
روس رو سیاه هرگز متحد خوبی برای ما نبوده و نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
الیته به پای فرانسه ( مکرون) و ترامپ و اوباما ی آمریکا نمیرسه همشون رو سفید شدن
اتفاقا بر عکس است
اخبار غیر قابل یاور
پوتین خودش اسراییلی هست این حرف ها چیه میزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
این حرف اصلا درست نیست چون همکاری
وپو تین با ایران در سوریه واقعا کار اسرائیل مریکا
در تسلت داعش برسوریه راخراب کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
اقایر۱۲۲۱ :
تسلط
تابناک مگه تو جلسه پوتین و نتانیاهو بودی که اینارو میگی؟؟؟!!
روسیه و اسرائیل هم پیمان و شریک استراتژیک هستند
روسیه بعد از سقوط هواپیماش به دست جنگنده های اسرائیلی هشدار به مقابله به مثل و مجهز کردن سامانه هوایی سوریه به اس ۴۰۰ کرد و توی رسانه های ایران هم کلی تو بوق و کرنا کردند که از این به بعد اسرائیل جرات حمله کردن نداره!! بعداز چند هفته اسرائیل بر تعداد و شدت حملاتش اضافه کرد و روسیه نه پاسخ داد نه محکوم کرد!!
آیا کسی که شب و روز با نتانیاهو دشمن قسم خورده ایران نشست و برخاست داره میتونه دوست‌ و شریک قابل اطمینانی برای ایران باشد؟؟ قطعا..خیر
روسیه ۱۰۰۰چهره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
ترامپ چی ؟
کدام دروغ می گویند؟ خبر گذاری های داخلی یا خارجی ؟!
فرض میکنیم گزارش شما درست باشه ، فرض می کنیم! آیا فک می کنید اسرائیل برا اینکه روسیه حرفشو بخونه ابزارهای فشاری بر روسیه داره یا نتانیاهو رفاقتی و من بمیرم تو بمیری با پوتین کاراشو جلو میبره! آگه گزارش شما درست باشه اتفاقهای ناخوشایندی واسه پوتین خواهد افتاد و پوتین بچه نیست خودش ختم روزگاره و هیچ وقت خودشو حروم سوریه و ایران نمیکنه و آگه لازم بشه تموم کدهای اس 300 رو که به ایران فروخته رو هم تقدیم نتانیاهو میکنه
مگه اسراییل به ما حمله کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
در ایران خیر ولی در عراق و سوریه بله !!!!!!!!
بزودی خود سوریه و جوانانش روی پای خود خواهند ایستاد و جواب هر حمله اسرائیل را محکم خواهند داد. تنها کسی که باید روی آن حساب باز کرد خود سوری ها و نسل جوان آن است.
لطفا نگذارید مؤسسات کنکور از شبکه های تلویزیونی تبلیغ شوند..اصلا کار فرهنگی نمی کنند.تنها به فکر پول هستند.لطفا نگذارید سر مردم کلاه بگذارند.لطفا ّّ.ّّ..............
آخه ما کی باید بفهمیم روسیه آمریکا و اسرائیل همه به فکر منافع خودشون هستند اگر روسیه یا شوروی سابق به سازمان فتح کمک می کردند دیگر اسرائیلی وجود نداشت روسیه تمام قد زمانی از سوریه حمایت می کنه که منافع دو ملیون روسی یهودی در اسراییل به خطر نیفته
نوشته اید: «... یک باتری سامانه موشکی S300 در آن قرار دارد» کلمه battery در اینجا به معنای باتری نیست بلکه به معنای یک واحد آتشبار است. واحدهای موشکی و توپخانه را در انگلیسی battery میگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
معنیbattery در همان به اصطلاح باتری اتومبیل هم به آرایش موازی و در کنار هم یک سری صفحات سربی اشاره دارد. هر گونه آرایش موازی و در کنار هم چه صفحات سربی باتری و چه آرایش منظم و در کنار هم واحد آتشبار توپخانه و موشک، باتری نامیده میشود..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
الان این 12 نفری که تا این لحظه، رای مثبت داده اند، به عمرشون چیزی از مسایل فنی موشک شنیده اند؟؟
اصلا باعث تقویت اسرائیل خود پوتینه چرا جوک می گویید
قریب دو میلیون از جمعیت اسراییل روسی الاصل هستند. پوتین اصلا نمی تواند مقابل اسراییل بایستد حالا به این پوتین زیاد دل خوش نکنید او از بازماندگان تزار است که ۲۵۰هزار کیلومتر مربع خاک ما را تصرف کردند
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
فرمایش تون صحیح اما بعد از مسلمانا روسها از یهودی ها بدشون میاد
آخرین خنجر رو از روسیه خواهیم خورد . همانطور که خودشون با نشستن پشت یک میز رای به جدا شدن و فدرالی شدن جمهوریها دادند و شوروی از هم پاشید به عاملان شان در کشور همین فتوا را خواهند داد و اخرین سوپاپ ملت مخالف را به عنوان راه حل به عاملان شان در کشور ارائه می کنند .
جالبه این امریکا پرستان وقتیکه قرار است ما را قانع کنند که روسیه خیلی بد است به ما میگویند که روسیه رفیق اسرائیل است !!!!! (هزار تا علامت تعجب لازمست)
اسرایل حدود نیم قرن هست که با سیاست ابهام٬ دنیا را درباره این که بمب اتم داره یا نه سر کار گذاشته٬ اونوقت ما بخاطر لجبازیهای جناحی وتخریب همدیگه گاهی جدیدترین دستاوردهامون رو لو میدیم
به نظر من سوریه باید به سامانه باور ایرانی مجهز بشه تا روسیه نتونه بازی در بیاره
پوتین باقاطعیت تمام و بدون کوچکترین تردید
خنجر از پشت میزنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار