بازدید 6262

ترامپ: مشکلی با دیدار با روحانی ندارم

کد خبر: ۹۲۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶ 10 September 2019
رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که می‌تواند با همتای ایرانی خود دیدار کند و مشکلی با چنین دیداری ندارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا این اظهارات را در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید مطرح کرد. او مدعی شد که می‌تواند با رئیس‌جمهوری ایران دیدار کند و مشکلی با دیدار با روحانی ندارد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی این اظهارات را مطرح کرده که همواره سیاست «فشار حداکثری» را در قبال ایران دنبال و اعمال کرده است.

او پیش از این روز چهارشنبه گفته بود: هر چیزی ممکن است. آن‌ها مایلند بتوانند مشکلاتشان را حل کنند. ما می‌توانیم موضوع را در ۲۴ ساعت حل کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
مطمئنا کسانی از طرف برخی مسئولان ایرانی در حال پادویی برا دیدار ترامپ و روحانی هستند و الا تا این حد ترامپ با اعتماد به نفس نمیگه ایرانیها به دنبال مذاکره با من هستند، زمان همه چیز را افشا خواهد کرد.
شاید بزودی یک نرمش ذلیلانه دیگری صورت ،یرد تا جام زهر دیگری میل شود وتمام سرمایه گذاری ها وتلاشهای پیدا وپنهان 30 تا 35 ساله هسته ای یکجا دود شود وبه هوا رود ،که ریشه در دیدگاه سیاسی حاکمیت وایده ئولوژی ان دارد والا می شد بدون انها بصورت صلح امیز تا درجه بالایی از فعالیت های هسته ای صلح امیز دست یافتواورانیوم تولید واب سنگین تولزد وصادر کرد
ادم باش و انسان باش .تربیت داشته باش.....................بدان که طرف معامله برده و بنده امریکا مثل عربها نیست .....چشم
ده سال مذاکره نتیجه اش این شد. 24 ساعته چی میشه؟
ترامپ بیشتر به فکر مردم ایران هست تا دولتمردان ایران
بچه پررو !
تو خودت سرتاپا مشکلی . . . !!!
ما هم نسکلی نداریم.
برگرد سریعا به برجام تا بعد درباره دیدار با شما تصمیم گیری شود.
امسال اقای روحانی نروند نیویورک به نظر میرسد کم حاشیه تر باشد چرا که بعد از امدن ایشان از انجا و تحریک امریکایی ها و عدم مذاکره با انها مطمئن باشید تحریم های جدیدی علیه ایران تصویب خواهند کرد.
بهترین کار اینه که روحانی نیویورک نره
اگه بخواهیم تا انتخابات امریکا ترامپ را از ریاست جمهوری بندازیم نباید مذاکره کنیم تا شاید دمکرات ها رییس جمهور شدن اگه ترامپ دوباره رییس جمهور شد دیگه چاره ای نیست فعلا سیاست نمایش عدم کفایت ترامپ جواب میده یه کم دیگه با فقر و عدم توسعه میشه کنار اومد
دو نکته را بایستی در رابطه با تصمیم برای انجام ملاقات و عدم ملاقات در نظر بگیرید. اگر قرار است ملاقاتی صورت گیرد بایستی از پیش مشخص باشد که آیا ترامپ با تمدید معافیت های نفتی حداقل برای شش ماه تا مرز یک و نیم میلیون صادرات از پیش موافقت می کند و چه تضمینی برای اجرای آن وجود دارد اما اگر ترامپ قرار نیست چنین امتیاز و تضمینی بدهد و صرفا می خواهد از ملاقات برای اهداف انتخابات ریاست جمهوری این کشور بهره برد پس ملاقاتی هم در کار نخواهد بود و بایستی در این باره شفاف و صریح باشید تا از هر گونه بوجود آمدن انتظاری کذاب در طرف آمریکایی اجتناب شود. بوجود آمدن انتظارات کذاب بر خلاف واقعیت های دو طرف که اهداف متفاوتی از این ملاقات دارند و نمی توانند به تفاهم برسند بنا بر تجربه سبب عصبانیت و خشم طرف مقابل می شود که بی جهت هزینه ساز است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها