بازدید 5260

موشک‌باران مواضع متجاوزان سعودی در جیزان

کد خبر: ۹۲۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ 09 September 2019
رسانه‌های یمنی از شلیک شش فروند موشک زلزال ۱ به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان با ۶ فروند موشک زلزال ۱ و تعدادی گلوله توپ مراکز تجمع متجاوزان سعودی در شرق کوه الدود در جیزان را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیرو‌های یمنی با یک فروند موشک زلزال ۱ مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را هدف قرار دادند که شماری از مزدوران بر اثر این حملات کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های یمنی مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در غرب منطقه "حرض" در حجه را هدف حملات خود قرار دادند که شماری از عناصر دشمن در پی این حملات کشته و زخمی شدند.

یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز ۳ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را به هلاکت رساند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان