بازدید 4474

موندودپورتیوو: مسی به لیگ آمریکا می‌رود

کد خبر: ۹۲۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 08 September 2019

باشگاه بارسلونا به زودی پیشنهاد قرارداد مادام العمر به مسی خواهد داد؛ در حالی که اطمینان دارد او تا ۲۰۲۲ راهی تیمی دیگری نخواهد شد. پس از آن او دو مقصد احتمالی پیش رو دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از انتشار گزارش نشریه ال پائیس در مورد اینکه مسی در قرارداد خود بند فسخی گنجانده که به وی اجازه می‌دهد در پایان همین فصل از بارسا جدا شود، نگرانی در میان هواداران بارسلونا افزایش یافت. مسی سال ۲۰۱۷ قراردادش با بارسا را تمدید کرد، اما او می‌تواند در پایان فصل به اختیار خود قراردادش را فسخ کرده و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. در قرارداد مسی بند تمدید یک ساله نیز وجود دارد.

Messi, en el discurso como capitán el día del Gamper

با این وجود، اما در باشگاه بارسلونا نگرانی از بابت جدایی مسی وجود ندارد و در میان هم تیمی‌های او نیز شرایط به همین منوال است. جرارد پیکه در واکنش به این خبر گفت: مطمئن است که مسی در بارسا خواهد ماند و شرایط او مثل ژاوی و اینیستا است که هر کدام به میل خود راهی قطر و فوتبال ژاپن شدند. ارتباط بین مسی و جوزپ بارتومئو (رئیس بارسا) نیز کاملا خوب است و بر خلاف شایعات، مشکلی بین شان وجود ندارد. این دو پیوسته باهم در ارتباط هستند. او مدت هاست تصمیم دارد به مسی پیشنهاد قرارداد مادام العمر بدهد و احتمالا تا پیش از پایان فصل این کار را انجام خواهد داد. فعلا باشگاه هیچ عجله‌ای برای این قضیه ندارد و مسی هم آن را غیرضروری می‌بیند.

بارتومئو و دیگر مسئولان بارسا اطمینان دارند که مسی حداقل تا ۲۰۲۲ به تیمی دیگر نخواهد رفت چرا که دوست دارد برای جام جهانی قطر در بهترین فرم باشد و پس از آن زمانی که ۳۵ ساله خواهد بود، می‌تواند در مورد آینده اش تصمیم گیری کند. مسی همیشه گفته است که دوست دارد فوتبالش را در تیم کودکی هایش "نیوولز اولدبویز" تمام کند؛ ضمن اینکه او فوتبال باشگاهی آمریکا را نیز برای بازنشستگی مناسب می‌بیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار