بازدید 3742

شرط بارسلونا برای موافقت با جدایی لیونل مسی

یک شرط وجود دارد که مسی بتواند در مدت قراردادش از بارسلونا جدا شود و آن شرط این است که مقصد او خارج از اروپا باشد. ظاهراً این بند صرفاً به این منظور در قرارداد مسی گنجانده شده است که او هر زمان که خواست بتواند به آرژانتین برگردد
کد خبر: ۹۲۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 06 September 2019

یک نشریه اسپانیایی از امکان خروج کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از جمع آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در پایان فصل خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه ال‌پائیس اسپانیا مدعی شده است که لیونل مسی در قراردادش با بارسلونا بندی دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت تمایل در پایان فصل جاری بارسلونا را ترک کند. مسی از سال ۲۰۰۵ تا کنون هشت بار قراردادش با بارسلونا را تمدید کرده که آخرین مورد آن سال ۲۰۱۷ بوده است.

طبق ادعای ال‌پائیس توافق میان باشگاه بارسلونا و مسی وجود دارد که به کاپیتان آرژانتینی این تیم اجازه می‌دهد در پایان هر فصل، در تاریخ ۳۰ ژوئن هر سال تمایل خود برای ترک نوکمپ را به اطلاع مسئولان باشگاه برساند. این توافق بدان معناست که ماندن مسی در بارسلونا صرفاً به میزان وفاداری او به بارسلونا بستگی دارد و اگر او زمانی به این نتیجه برسد که باید از آبی‌و‌اناری‌ها جدا شود، آزاد خواهد بود که این کار را انجام دهد.

البته یک شرط وجود دارد که مسی بتواند در مدت قراردادش از بارسلونا جدا شود و آن شرط این است که مقصد او خارج از اروپا باشد. ظاهراً این بند صرفاً به این منظور در قرارداد مسی گنجانده شده است که او هر زمان که خواست بتواند به آرژانتین برگردد.

بارسلونا لیونل مسی را برای ترک نوکمپ آزاد گذاشت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها