بازدید 4361
۱

آموزش و پرورش نیاز به جراحی دارد

کد خبر: ۹۲۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 05 September 2019

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان در مجلس وضعیت آموزش و پرورش کشور را بیمارگونه توصیف و تصریح کرد: آموزش و پرورش نیاز به جراحی دارد.

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه آموزش و پرورش کشور امروز بیمار بوده و دچار دردی مزمنی است که نیاز به متخصصان و یک جراحی دارد، اظهار کرد: متأسفانه آموزش و پرورش در اولویت دولت نیست در حالیکه هر کشوری که به جرگه کشورهای توسعه یافته رسیده به علت توجه به آموزش و پرورش بوده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بسیاری از کشورهایی که بی بهره از منابع طبیعی هستند امروز با بهره گیری از ظرفیت‌ نیروی انسانی به توسعه یافتگی رسیده‌اند، افزود: بر همین اساس بسیاری از کشورها توانسته‌اند خود را توانمند و در مسیری گام بردارند که به توسعه یافتگی برسند و این مسیر فقط از راه آموزش و پرورش می‌گذرد.

اساس مشکلات امروز را باید در آموزش و پرورش جست‌وجو کرد

وی با یادآوری اینکه امروز کشور در حوزه‌های مختلف با مشکلات عدیده و گوناگونی مواجه است، ادامه داد: به ویژه در حوزه‌های اقتصاد و معیشت، مشکلات جدی وجود دارد که اساس آن را باید در آموزش و پرورش جست و جو کرد.

برخی دانش آموختگان دکتری هم توان کار آفرینی برای خود را ندارند

گلمرادی با بیان سیستم آموزشی در کشور ما به قدری عقب مانده است که برخی دانش آموختگان رشته دکتری هم توان کارآفرینی ندارند، گفت: به همین دلیل باید با حساسیت ویژه‌ای به جایگاه آموزش و پرورش بپردازیم و با پرهیز از زد و بندهای سیاسی و جناحی به دنبال شایسته سالاری در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: اگر می‌خواهیم کشور در ریل درستی قرار گیرد، امروز باید به این وزارتخانه مهم توجه کرد تا در آینده بتوانیم از نتیجه آن بهره ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی آموزش و پرورش یک کشوری بیمار باشد، ایتده آن کشور رو به نابودی نهاده است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان