بازدید 3738
گل‌محمدی:

انتخابات فردای فوتبال تهران مهندسی شده‌است

کد خبر: ۹۲۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 04 September 2019

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد که برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران مشروعیت ندارد و این انتخابات فردا برگزار نمی‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا گل‌محمدی درباره حواشی برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران و اینکه عباس تیموری دبیر این هیئت با وجود مخالفت اداره کل ورزش استان اعلام کرده انتخابات فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بنده در این مجمع حضور پیدا نخواهم کرد و از نظر من این مجمع فردا برگزار نمی‌شود. امیدوارم تاج هم به این جمع‌بندی برسد که مجمع فردا برگزار نشود. این تخلف غیرقانونی است و نمی‌شود که اعضای مجمع را ۴۸ ساعت قبل از انتخابات سازماندهی و مهندسی کرد.

وی با اشاره به ورود مراجع نظارتی به موضوع انتخابات هیئت فوتبال تهران، عنوان کرد: مراجع و نهاد‌های نظارتی از ما روند را خواستند و ما هم اتفاقات رخ داده را گزارش دادیم که آن‌ها نیز اعلام کردند که نباید با این شرایط مجمع برگزار شود و باید لغو شود و به تعویق بیفتد. حالا اگر دوستان می‌خواهند برگزار کنند من نمی‌توانم به زور افراد را در خانه محبوس کنم. آقای اسبقیان هم در جریان مکاتبات ما است و بهتر است این مسائل با هماهنگی و هم‌فکری حل شود. هم تاج و هم من این وظیفه را داریم که انتخابات بدون حاشیه برگزار کنیم، اما آیا انجام این کار در این فضای پر التهاب ممکن است؟ آیا وقتی که ۴۸ ساعت قبل از مجمع اعضا را تغییر داده‌اند می‌شود این مجمع را در فضای بدون حاشیه برگزار کرد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: دوستان به جای اینکه از این موضوع پرهیز کنند، بهتر است به قانون تن بدهند و قانون را اجرا کنند. متاسفانه آن‌هایی که مسئولند نتوانستند طبق سلامت قانونی کار‌های‌شان را انجام دهند و گزارش‌ها را به تاج ارائه نکردند. تاج اطلاعی از تغییر افراد نداشت و وقتی روز گذشته این موضوع را مطرح کردم ایشان به طالقانی (رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال) گفت: «اگر آنگونه که گل‌محمدی می‌گوید و هیئت فوتبال ۳ نفر از اعضا را ۴۸ ساعت قبل تغییر داده، طبق آئین‌نامه حق با گل‌محمدی است». امیدوارم تاج این کار را بکند، ولی تاکنون هیچ اظهارنظری درباره برگزاری یا عدم برگزاری مجمع نکرده است.

گل‌محمدی تاکید کرد: این مجمع به هیچ عنوان مشروعیت ندارد و من در آن حضور پیدا نمی‌کنم و امیدوارم برگزاری آن به تاخیر بیفتد و در تاریخ قانونی و با اعلام رئیس مجمع برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس