بازدید 5834

پذیرش دومین دوره Post-DBA درسازمان مدیریت صنعتی

کد خبر: ۹۲۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 03 September 2019

شرايط کنوني اقتصاد داخلی و اقتصاد جهانی به گونه اي است که فعاليت و رقابت شرکت ها و سازمان ها به مراتب پیچیده تر و چالشی تر از گذشته شده و تجربه افراد، دارایی های مالی، و تخصص فنی ایشان به تنهایی نمی تواند گره گشای چالش های پیش رو باشد. از طرفی آموزش و یادگیری وتوسعه دانش مدیریتی یک فعالیت مقطعی نمی‌باشد و به فارغ‌التحصیلان دوره های دکتری و DBA توصیه می‌شود که خود را همیشه نسبت به یافته‌ها و مطالب علمی و آکادمیک در زمینه دانش مدیریت به روز نگاه دارند.

بنابراین بطورکلی هدف از طراحی دوره Post-DBA ارائه فرصتي براي این گروه از افراد است که تمايل دارند خود را در موضوعات کليدي مديريت به‌روزرساني نمایند که گستره اين موضوعات از کسب و کار داخلی تا بین‌المللي تا بررسی موردی کسب و کارهای موفق و ناموفق را موردتوجه قرار مي‌دهد.

از این رو، سازمان مدیریت صنعتی با پشتوانه بيش از 50 سال حضور موثر در بخش آموزش و مشاوره کشور و با بهره گیری از ظرفیت های بهترین اساتید داخلی و بین المللی و همچنین با برخورداری از امکانات مناسب آموزشی،  به برگزاری دومین دوره Post-DBA  با همکاری دانشگاه‌های Grenoble  و Lyon  و یکی از معتبرترین مراکز علوم مدیریت اروپا، FNEGE  اقدام نموده است.​

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 22024465 تماس حاصل نموده و یا به وبسایت imi.ir مراجعه فرمایند. همچنین متقاضایان می توانند رزومه خود را به ایمیل  m.doroudgar@imi.ir ارسال نموده تا در اسرع وقت اطلاعات دوره بحضورشان ارسال گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار