بازدید 3140

واکنش ملک‌آباد به تغییر در ترکیب اعضای مجمع: روند حاکم بر انتخابات ریاست هیات فوتبال تهران مطلوب نیست

اینکه بخواهند با هر ترفندی انتخابات را به سمت و سوی دلخواه ببرند یک سئوال ایجاد می‌کند و آن این است که بودن در این هیات چه منافعی دارد که این رفتار‌ها را برای جلوس بر صندلی ریاستش شاهدیم؟
کد خبر: ۹۲۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 03 September 2019

کاندیدای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران گفت: اینکه در فاصله دو روز مانده به انتخابات، چینش نفرات عضو مجمع تغییر می‌کند را چگونه باید تحلیل کرد؟

به گزارش تابناک ورزشی، کاندیدای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران با اعتراض نسبت به تغییرات اعضای مجمع گفت: روند حاکم بر انتخابات را نمی‌توان روند مطلوبی توصیف کرد و رفتار‌های صورت گرفته اصل بی‌طرفی را نقض می‌کند.
مهدی ملک آباد ادامه داد: اینکه در فاصله دو روز مانده به انتخابات، چینش نفرات عضو مجمع تغییر می‌کند را چگونه باید تحلیل کرد؟ در ادامه همه مشکلاتی که در گذشته وجود داشته و تا امروز بار‌ها مطرح کرده ایم، همچنان روند نامناسبی را شاهدیم.

مهدی ملک آباد افزود: دوره ریاست رییس هیات هفت ماه قبل تمام شده و با نقض بدیهی‌ترین مقررات کمیته اخلاق و تقابل با مبحث تعارض منافع، با ادامه حضور رییس هیات شائبه زیادی را رقم زدند. حالا هم این مسائل را می‌بینیم و با هر عینکی به موضوع نگاه شود به تردید‌ها و تشکیک‌ها می‌افزاید. اینکه بخواهند با هر ترفندی انتخابات را به سمت و سوی دلخواه ببرند یک سئوال ایجاد می‌کند و آن این است که بودن در این هیات چه منافعی دارد که این رفتار‌ها را برای جلوس بر صندلی ریاستش شاهدیم؟
کاندیدای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران در پایان گفت: امیدوارم ناظران امر، به اصلاح این روند بپردازند در غیر این صورت نمی‌توان به انتخابات به دیده سلامت نگریست.

ملک‌آباد: روند حاکم بر انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران مطلوب نیست/ امیدوارم ناظران به اصلاح این روند بپردازند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی