بازدید 9990

پیگیری ترخیص خودرو‌های در گمرک مانده رامک خودرو

شرکت رامک خودرو در حال حاضر، پیگیر راهکار‌های لازم برای ترخیص خودرو‌های باقی مانده در گمرکات کشور برای مشتریان خود و همزمان انجام فرایند تولید خودرو در ایران بوده که به زودی این مهم، محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 02 September 2019
با توجه به این که شرکت‌های خودرویی وارد کننده از سال گذشته با اعلام ممنوعیت واردات خودرو توسط دولت، وارد چالش فراوانی شده اند، شرکت رامک خودرو با اعتقاد راسخ به امر تولید و تلاش موثر در این زمینه و بستر سازی کامل در جهت مقوله‌ی تولیدخودرو در ایران، سعی وافری در برون رفت از این شرایط خاص و ایجاد راهکاری عملیاتی برای ایفای تعهدات خود به مشتریان گرامی، فراهم ساخته و تاخیر ایجاد شده در روند تحویل خودرو‌های مشتریان، کاملا خارج از اراده‌ی رامک خودرو بوده و به جهت وضع قوانین جدید، حادث شده است. گفتنی است شرکت رامک خودرو در حال حاضر با جدیت، پیگیر راهکار‌های لازم برای ترخیص خودرو‌های باقی مانده در گمرکات کشور برای مشتریان خود و همزمان انجام فرایند تولید تیوولی در ایران بوده که به زودی این مهم، محقق خواهد شد.

رامک خودرو کماکان امادگی پرداخت وجه مشتریان انصرافی خود را دارد و‌همانطور که طی یکسال گذشته وجه بخش فراوانی از مشتریان انصرافی خود را پرداخت نموده است، از این پس نیز مهیای این موضوع می‌باشد و برای مشتریانی که قرارداد متمم انعقاد نمودند با اغاز پروسه‌ی تولید، با ارائه‌ی زمانبندی تولید و تحویل خودرو‌های مونتاژی به مشتریان گرانقدر خود، تقدیم می‌نماید.

شرکت رامک خودرو، ضمن اعلام پایبندی به تعهدات خود، پیگیری قانونی و جدی از مطالب غیرواقعی که اخیرا عنوان شده را، حق قانونی خود می‌داند؛ لذا در این راستا، از آحاد مشتریان عزیز خود می‌خواهد با حفظ آرامش و صبوری، مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل