بازدید 3484
۱

وعده شیخ سلمان برای حل مناقشه فوتبالی ایران و عربستان

کد خبر: ۹۲۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵ 02 September 2019

رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر درباره مناقشه فوتبالی با عربستان و سرنوشت بازی در زمین ثالث صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بین او و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نشستی را برگزار کند، عنوان کرد: شیخ سلمان یکی از برنامه‌هایش این است که این جلسه را ترتیب دهد. به هر جهت من هم یکی از اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا هستم و به عنوان نایب رئیس، یکی از تلاش‌هایم حل همین مشکل است. به‌هرحال ایران پست‌های کلیدی خوبی در AFC دارد. مثلاً کمیته استیناف که قوی‌ترین جای کنفدراسیون فوتبال آسیاست و همه‌ی رأی‌ها به آنجا ختم می‌شود، رئیسش یک ایرانی است.

وی ادامه داد: تمام رأی‌هایی که قبلاً بر علیه فوتبال ما صادر شده در همین استیناف بوده است. الان هم ما ارتباط خوبی با آنها داریم و پست‌‌های متفاوتی را در کنفدراسیون آسیا گرفته‌ایم. من خودم امیدوارم شیخ سلمان بتواند این مشکل را حل کند. البته علت این همه تأخیری که در حل این مشکل به وجود آمده به این دلیل است که این پرونده رفته در پرونده کمیته امنیت، یعنی در کمیته انضباطی یا استیناف نیست. اگر موضوع سیاسی بود که خیلی راحت به مانند پرونده قطر حل می‌شد، اما چون ماجرای سفارت در ایران پیش آمد و مسئله امنیتی شد، حل مشکل فقط از طریق تعامل و تفاهم است. هر دو فدراسیون باید به کمیته امنیت رفته و بنویسم که هیچ مشکلی بین‌‌مان وجود ندارد. البته تاریخی برای این نشست بین فدراسیون‌ها تعیین نشده است. پرونده را هم وقتی به دادگاه CAS بردیم به نتیجه نرسیدیم و در واقع رأی به نفع ما صادر نشد.

تاج در پایان راجع به طرح پیراهن تیم ملی نیز گفت: طرحی که می‌بینید تغییر خواهد کرد، اما پیراهن‌های خوبی داریم. البته طرح پیراهن را تغییر نخواهیم داد، بلکه به دنبال تغییر کیفیت آن هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مشكل بين فدراسيون فوتبال ايران و عربستان را بايد آن آقاي "خود سر" حل كند كه اين افتضاح سياسي را براي كشور بوجد آورد و مثل مارمولك از ديوار سفارت يك كشور بالا رفت و اموال سفارت را به آتش كشيد( مثل وحشي ها).سازمان هاي امنيتي كشور نيز هيچ برخوردي با او نكردند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی