بازدید 35492

آقازاده شهردار قم: از آمریکا به ایران برنمی‌گردم!

حامد سقاییان نژاد: من نظرم (با پدرم) فرق می‌کند. من سفیر گویای نظام نیستم . من یک شهروند عادی هستم.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 31 August 2019

بحران «آقازادگی»در کشور ما روز به روز حاشیه‌های تازه‌ای را خلق می‌کند. پدیده ای که هربار با مطرح کردن یک موضوع تازه به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل می‌شود.

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری مهر در مجله مهر نوشت: آقازاده‌ها یک باراز «ژن خوب»حرف می‌زنند و آن را وارد گفتمان روزمره مردم می‌کنند یا گاهی پسرو عروس سفیر می‌شوند و با عروسی های اعیانی‌ جنجال راه می‌اندازند. آنها بعضی اوقات هم با عوض کردن اسم و بددهنی‌شان در فضای مجازی سر و صدا به پا می‌کنند.

بین همه این‌ها تازه ترین چهره این دسته که طی یکی دو هفته گذشته از آن رونمایی شد آقازاده‌های شهردار قم بودند. همین چند وقت پیش بود که مشخص شد هر ۶ فرزند آقای مسئول برای زندگی و تحصیل در آمریکا به سر می‌برند.

خبری که رسانه‌ای شدن آن طبق رسم همیشگی با اعتراض افکار عمومی رو به رو شد و در نهایت آقای شهردار در جواب تمام پرسش های مردمی در این باره اعلام کرد: «خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند./ اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.»

حالا شب گذشته فرزند این مسئول طی یک مصاحبه با شبکه ضدانقلاب حرف های عجیبی زد که هیچ خط و ربطی به توصیف های پدر در وصف یک فرزند انقلابی نداشت. کسی که جناب مسئول او را به عنوان سفیر گویای نظام معرفی کرده بود.

نظرات پدرم مصرف داخلی دارد

«یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.» این بخشی از مصاحبه "مرتضی سقاییان نژاد"در دفاع زندگی و تحصیل ۶فرزندش در خارج از کشور بود.

اما این دفاعیه شاید تا قبل از مصاحبه آقازاده جناب شهردار کاربردی به نظر می‌رسید، چون اول از همه "حامد سقاییان نژاد" ترجیح داده بود تا به عنوان فرزند یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی به جای رسانه های وطنی با شبکه ضدایرانی«من و تو» حرف بزند و پرسشگر سوالاتش "مسیح علینژاد"باشد.

ثانیا او در این مصاحبه ادعاهایی را مطرح کرد که مثال نقض تمام حرف های پدرش بود. فرزند جناب مسئول در این گفت و گو صراحتا اعلام کرد: «من نظرم(با پدرم)فرق می‌کند. شاید ایشان وقتی نظر دادند چیزهایی را در نظر گرفتند که مصرف داخلی دارد.من سفیر گویای نظام نیستم .من یک شهروند عادی هستم.»

یک بام و دوهوا به سعی آقازاده‌ها

یکی از نقدهایی که همیشه درباره آقازاده‌ها نقل می‌شود این است که این افراد نمی‌توانند. بسته به منافعشان در هر موقعیت موضع و دیدگاه متفاوتی داشته باشند. نمی توانند یکبار از موقعیت پدرشان به عنوان مسئول نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند و ازطرفی در شرایطی دیگر رفتاری از خودشان نشان دهند که کاملا مغایر با سیاست ها و چارچوب های همان نظام است.

نکته ای که شاید بخش پررنگی از مصاحبه حامد سقاییان نژاد را به خودش اختصاص داده بود. او در این مصاحبه بر خلاف پدرش گفت که اصلا قصد بازگشت به ایران را ندارد و اعلام کرد« من با شرایط کنونی به ایران بر نمی‌گردم؛ چون اگر بخواهم در ایران هر کاری هم انجام بدهم باز هم به من می‌گویند که با پارتی پدرش سر کار آمده.»

در زندگی خصوصی آدم‌ها تجسس نکنید!

یکی دیگر از بحث‌های محوری مصاحبه شب گذشته، نقد عجیب این آقازاده به مردم ایران بود. سقاییان نژاد که معتقد بود در این مدت فقط و فقط با اتکا بر زحمات و تلاش های خودش در زندگی به جایی رسیده است به دنبال به وجود آمدن حاشیه های اخیر برای او و خانواده‌اش، ایرانی ها را به تجسس در زندگی خصوصی یکدیگر متهم کرد.

خیلی ها در جواب این ادعا معتقد بودند که زمانی زندگی یک نفر در خارج از کشور می‌تواند جنبه عمومی پیدا نکند که به عنوان فرزند یکی از مسئولان نظام شناخته نشود. آن هم مسئولانی که همواره مردم عادی را به داشتن زندگی ساده و تلاش همگانی برای پیشرفت کشور در شرایط سخت اقتصادی دعوت می‌کنند اما در موقعیت های دشوار حاضر نیستند سهمی از این سختی‌ها را برای خودشان و فرزندانشان در نظر بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۷۷
مسئولی که فرزندش خارج از کشور زندگی میکنه به درد این مملکت نمیخوره. یک مسئول وقتی میتونه به فکر آبادانی مملکت باشه که بدونه فرزندان و خانواده اش توی همین کشور زندگی میکنن و باید شرایط برای خوب زندگی کردنشون فراهم باشه. این نشون میده که خودشون میدونن چه مملکتی درست کردن. نیمخواد این تحفه ها برگردن. فقط پدر و مادراشون رو از سمتهاشون برکنار کنین تا لااقل با پول بدبختی مردم توی یک کشور دیگه پادشاهی نکنن.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
هی روزگار...
ژن تراریخته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اتفاقا" این آقا بچه پدر خودشه که واقیت را گفته و پدرش را ضایع کرده !!!
مگر کسانی‌که از ایران بروند دیگر بر می‌گردند. چرا این گونه رفتار کرده‌اید که حتی چند ده شبکه تلویزیونی و رادیویی با همین ایرانیان و البته سرمایه گذاری‌های خارجی شب و روز در حال تولید و پخش برنامه علیه کشور و ملت خود شده اند؟ گره های اصلی کجاست؟ چرا مردم هیچ کشور دیگری علیه کشور خود در خارج کشورشان شبکه تلویزیونی و رادیویی با هر هدف و سرمایه گذاری تأسیس نکرده و نمی‌کنند؟ آیا کشف چرایی این پدیده، بسیاری از مسایل را شفاف تر نمی‌سازد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
مردم کجای دنیا اینطوری دارن خودشونو به اب و اتیش میزنن که از کشورشون برن اینو تو بگو
نه فقط زندگی مادی بلکه زندگی معنوی شما را هم مرفه می کنیم ما شما را به مقام انسانیت می رسانیم
حداقل این پسر، بیشتر از پدرش صادق بوده با مردم....
می خواستم ببینم درآمد این مسئول عزیز چقدر هستش که هر شش فرزندش رو تونسه به خارج از کشور بفرسته ؟
ما در زندگی دیگران تجسس نمیکنیم، فامیل داریم 30 ساله در امریکاست و کاری به کار هم نداریم. چون فرد عادی هستن، ولی شما که پدرتان مسئول است و در مناسبت های مختلف شعار مرگ بر امریکا میدهد و همزمان فرزندش در همان امریکا زندگی میکند جای پرسش جدی دارد.
برنگرد عزیزم! خوش بگذرون ، پدرت هم برات پول میفرسته ، نگران چی هستی، آقای سقائیان نژاد ببین چرا پسرت اینطوری حرف میزنه و اینطوری شده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
واقعیت را گفته
پدر این آقازاده شده شهردار، شهردار را کی انتخاب کرده شورای شهر، شورای شهر را کی انتخاب کرده مردم، نمی دانم شاید فقط امثال من به آقازادگی نقد دارند اکثر ملت مشکلی باشون ندارند. تابناک درسته استدلال بنده؟
خب مگه رفت که برگرده؟

تقصیرش چیه که باباش شهردار قم شده
مسولان محترم ، ببینید چه کشوری ساختین که فرزندان خودتان هم علی رغم این همه امکانات و رانت و ثروتی که از برکت مسئولیت شما در کشور به ایشان خواهد رسید باز هم نمی مانند و می روند!!!
الان مدعی العموم کجاست؟؟؟ شهردار دروغ گو که رسوا شده و معلوم نیست پول فرستادن شش فرزندش به خارج را از کجا آورده است و چرا دروغ گویی یک شهردار که مشخص است به قصد فریب مردم بوده هیچ عواقبی برایش ندارد؟حالا مقایسه کنید برخورد با کسی که به حجاب اجباری اعتراض کرده یا کارگر هفت تپه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
مدعی العموم فقط در مسأله حجاب ورود میکنه و لا غیر !!!!!
چطور یکی فرزندش تابعیت پرچم آمریکا است و سوگندنامه وفاداری را امضا کرده بعد مرگ بر آمریکا می گوید این طنز دیگر خیلی طولانی شده است.به گفته رهبری ما در جنگ هستیم بعضی ها در خاک دشمن مشغولند
به نظر من این آقازاده از پدرش خیلی صادق تر هست و نظر خودش رو خیلی رک و رو راست بیان کرد بر خلاف پدرشون که خلاف ادعاهاشون با مصاحبه پسرش کاملا مشخص شد.
از سفره انقلاب خوردند و بردند و آب هم رویش.. حال می گویند در زندگی شخصی تجسس نکنید
تشت رسوایی از بام افتاده است! دیگر راستش این حرفها مصرف داخلی هم برای مردم ندارد، فقط اشوب به پا می کند و سوژه به دست خبرنگاران و افراد بیکار می دهد. مسئول پاک کیلو چند؟!
ایشان که از ابتدا روی پای خودشان ایستاده اند امکان داره بفرمایند با این شرایط اقتصادی و قیمت بالای دلار چگونه توانسته اند در کشور آمریکا مشغول به تحصیل و زندگی شوند؟ چقدر کار کرده اند؟ کجا کار کرده اند که در آمد لازم را داشته اند. مشکل از آنجا شروع شد که آقای سقائیان نژاد فرزندانش را سفیر معرفی کرد. شاید اگر ایشان سکوت اختیار می کرد و فقط در دل خود می گفت پول داشته ام دلم می خواسته فرزندانم بروند آمریکا زندگی کنند مردم اینگونه حساس نمی شدند. البته بماند که ما مانده ایم ایشان چقدر درآمد داشته اند که توانسته اند هر 6 فرزند را به آمریکا بفرستند. خدا قوت پهلوان، خدا قوت نان بازو خور، خدا قوت زحمت کش
اجازه بدید من عرق جبینتان را پاک کنم
مسئولانی که نمی توانند فرزندان خود را کنترل کنند بهتر است برای سرنوشت فرزندان دیگران نظری ندهند
تحویل بگیرید مسئولین عالیرتبه نظام ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
کاش از نام اسلام و شهدا مایه نمی گذاشتند.
اصولا مرگ خوبه اما فقط برای مردم! شب تا صبح به آمریکا فحش میدن اما فرزندان خودشون اونجا زندگی میکنند! اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره!
شمایی که به حرفی که میزنی اعتقاد قلبی نداری چطور میخوای توی ایران کار کنی؟!!!
چقدر در جمهوری اسلامی ژن خوب وجود داره به به
نه اینکه این بنده خدا با رانت پدر به خارج نرفته. بقال سرکوچه ما با پول و درآمد خودش رفته و کسی هم اعتراضی ندارد ولی شماها با پول بیت المال این کارو می کنید
آخه تابی شما هم اصل داستان رو ول کردی چسبیدی به فرع !!!بابا خدا شاهد هست اینجاهلند شهردار شهر ما ماشین شخصی ندارد ‌.چطور ممکنه یک کارمند ؟!!خب شهردار هست که هست بتواند ۶تا بچه اصن بگو ۲ تا بچه ... رو بفرسته امریکا و ریال رو تبدیل به دلار کند !!! تورا به دینتان تورا به حسین (ع) پی گیری کنید
این مفتخوران با پول چه کسانی به آمریکا میروند و انجا زندگی میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
با پول عرق جبین و پینه دست باباشون !!!!!!!
بهتر که بر نمی گردند کاش بقیه شون هم از بزرگ تا کوچیک از ایران بروند. مطمئنا ضرر نخواهیم کرد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
کاش مسئولین رده بالا امثال شهردار قم را رها کنند تا بروندنزدخانواده اش در خارج از کشور تا مردم هم از دست این چنین اشخاصی خلاص شوند .
وطن فروش خائن
چه می خواستیم چه شد
اگر قانون اجازه ادامه کار به این مدیران رو نمیداد اینقدر راحت مورد استهزا فرزندانشون قرار نمیگرفتیم اینا همه به گردن قانونی است که به این راحتی اجازه کار به مدیری رو میده که اینقدر واسه کشورش ارزش قائل نیست که به قول خودش بچشون تو همین کشور خدمت کنه
اینجا واسه اقایون شده محل پول دراوردن و ارسال پول به امریکا و اروپا واسه فرزندانشون
شعار مرگ بر امریکا فقط واسه ما است؟
آقای علم الهدی ، آقای خاتمی چرا اینگونه موارد ساکت هستید و دم از به خطر افتادن آبروی اسلام و نظام نمیکنید همه مسایل فقط در مورد مردم عادی گناه و مجازات دارد؟
پستهای دولتی موقتی هستند، ماندن یا رفتن فرزندان مسئولان به خارج با سابقه کاری این افراد در ارتباط هست و می تواند نباشد. چندی پیش یکی از افرادی که بیست و پنج سال پیش در اداره با او کار میکردم و پست نسبتا پائینی داشت را دیدم. ایشان اعلام کرد که سه فرزندش در خارج هستند . رفتار و کردار ایشان نشان می داد که واقعا دست خالی دارد و زندگیش با حقوق بازنشستگی نمی چرخد، بدیهی است که این فززندان با تلاش خود و نه با سرمایه مادی و معنوی پدر به خارج رفته اند و در انجا کار می کنند. حالا که حضور فرزندان مسئولان در خارج بد دانسته می شود، بهترین راه آن است که از مسئول بخواهند زودتر از انکه دوره اش تمام شود، از مسئولیتش کنار برود. چون بعید است و منطقی نیست که فرزندان با این نوع فشارها به ایران باز گردند،
حالا که چی؟
همه میدونن داستان چیه و اینها جزهمون4درصدی ها هستن
امریکا و اروپا بد هست اما برای مردم عادی
پس چرا پدران شماها اینقدر در زندگی ما تجسس میکنند؟ از نحوه لباس پوشیدن تا هر چیزی ما مورد تجسس پدران شما است؟
بخند به ریش این مردم با حقوق 16500000 ریال در ماه
خوب است این آقازاده حداقل حرف حق را زده و مانند پدرش و یا کسان دیگر برای حفظ ظاهر حرفی نزده.
دشمن خارجی قادر به ساقط کردن نظام نیست اما فساد مالی و اخلاقی که یکی از نماد های آن حضور شرم آور این به اصطلاح " آقازاده " ها ( بخوانید تمسخر کنندگان نظام ) در غرب است ، دامن نظام را خواهد گرفت و مردم را از پشتیبانی از آن دلسرد خواهد کرد. شک نکنید . الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.
آدم عاقل هیچ‌ موقع بر نمیگرده
لطفا اینقدر در زندگی دیگران تجسس نکنید اصلا به من و شما چه مربوطه خوش بحالش مگر الان رفتند این چند سال چطور از این مقالات نبود
ماشاالله صغیر و کبیر آقا زاده ها از همه جناح ها در دیار کفر و استکبار جهانی ساکن و مشغول ادامه تحصیل و کسب و کار هستند و ما ملت همیشه در صحنه ایران به همراه مدیران و مسئولان خدوم در این جا همواره شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر می دهیم ...!
نمیدانم چرا هیچ کس به بلاد اسلامی یا اسیا و افریقا برای نمایندگی کشور و خدمات رسانی و سفیر نظام شدن مهاجرت نمیکند و همه یا اروپا و کانادا می روند یا استرالیا و امریکا ...؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
والله موندم تو امریکا چه خدمتی دارند به نظام میکنند؟ چقدر هم همشون علاقه به امریکا دارند چرا نمیرند به چین یا روسیه؟؟؟؟؟
ما ایرانی ها کمی زود قضاوت می کنیم اجازه بدیم طرف مقابل هم حرف خودش را بزند و از خودش دفاع کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
از کارمندان شهرداری تو قم هستی؟
وجدانن پسره با صداقت حرف زده جا نماز هم آب نکشیده من فکر می کنم باباه باید پستشو بگیرن بشه کارمند دون پایه شهرداری، چون درغ گفته.
در زندگی خصوصی افراد تجسس نکنید
یه کاری کن بابات بیاد پیشت
مملکت ما از اینا زیاد داره
مصرف داخلی دارد بله. شرم بر چنین مدیران ریاکاری
چی آقا زاده ؟؟!!
سفیرگویا!
سفیران اسلام که اقای شهردارمیگفتند همین ها بودند؟!!!!
اوضاع خیلی خراب تر از اینهاست.
آقا شما چند نفر را میشناسید با این قیمت دلار 6 تا بچه دارند که خارج از ایران تحصیل میکنند؟ از کجا پولش میاد؟ ضمنا اگر غرب بده برای شما شهردار قم چرا خوبه پس؟ ما رو جیگر فرض کردید؟
پسر نگران است با تایید جملات پدر دیپورت شود پدر هم نگران منصب دولتی است که بدست آورده
من یک سؤال از مسئولین کشور ( البته این مسؤلینی که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می کنند بویژه این آقای شهردار ) دارم و آن سؤال این است که مگر در داخل کشور با این همه پیشرفتهای علمی و دانشگاهی ، برای فرزندان شما امکان تحصیل وجود ندارد که این ها را با آن همه زحمت و هزینه می فرستید خارج از کشور و می شوند دردسر شما و و این طور گستاخانه و بی ادبانه روبروی شما بایستند . البته عزیمت بسیاری از اینها که در خارج از کشور تحصیل می کنند به این دلیل است که در کنکور رد می شوند ( و این ثمره تنبلی و تن پروری آنها است و ... ) حالا در خارج از کشور با پول یا به دامن معاندین نظام افتادن و ... اجازه تحصیل می گیرند و حاصل آن می شود مثل این آدم نمایی که حرف پدرش را رد می کند و برای او بعث آبروریزی می شود ، گرچه نظام گناه فرزند را به گردن پدر نمی اندازد و اگر این آقای شهردار ، شهردار نظام جمهوری اسلامی باشد ( از دل و جان و بی توجه به چپ و راست و فرزند و ... ) خادم نظام است و نظام هم خدمات صادقانه و خالصانه او را می خواهد نه عقاید منحرفانه فرزند نا خلف او را . ولی اگر عقیده او هم مثل فرزندش باشد ، لاجرم اعتقادی به نظام اسلامی و اصالت ایرانی و فرهنگ ناب اسلام محمدی را نخواهد داشت و باید تکلیف خود را روشن نماید .
نمیخوام طرفداری کنم ازین بنده خدا. ولی اگر منم برای اقامت خارج برم و خودم تمام تلاش و زحمتش رو انجام بدم ایا بازم باید بیان و شغل پدرم رو بررسی کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ساده لوح مشکل اینه ایا من هم میتوانم برم
آقا این که بچه ها وفامیلهای همه مسئولین خارجند و بعد به ما میگن بگو مرگ بر آمریکا و انگلیس ، نشون نمیده یه کاسه ای زیر نیم کاسه است، اصلا آمریکا چرا باید اینهارو که هرروز پدراشون براکشور آمریکا و ... مرگ آرزو میکنن راه بده؟؟
به نظر من بهتر است دیگر از شعار گذر کنیم . اینکه فرزندان من سفرای نظام اند در بلاد کفر . خانواده من ولایی اند . ما فقط در داخل کشور زندگی خواهیم کرد فرزند من در قم ادامه تحصیل خواهد داد و...با دیدگاه فرزند که می گوید من سفیر نظام نیستم - من یک شهروند عادی ام و... اصلا نمی خواند بهتر است به کسانی مسئولیت داده شود که به جای شعار عمل کنند و از او کارنامه اعمالش را بخواهیم نه شعارهای لفظی اش را
نه قربون جمالت برم پسر گلم نیایی ها حالا من یه چیزی گفتم.۶ تاتون ان شاالله ۶۰ تا بشید و۶۰ تا ۶۰۰ تا سفیر ونماینده دائم ج.ا.ا
میشه یکی به من بگه که یک شهردار چقدر حقوق میگیره که 6 نفر رو در خارج رو به راحتی میتونه ساپورت کنه که هم درس بخونند و هم زندگی؟؟!! یعنی حقوقش کفاف این همه خرج رو میده یا ایشون هم بله.
همچین مقاماتی خائن به ملت در حال زندگی با مشقت هستند.
آقایون عزیزی که برای حجاب یقه می درید الان کجایید.کسانی که برای یک کشف حجاب بیست سال زندان می دهید.وبرای اختلاسهای میلیاردی ده سال.خجالت دارد......
به نظرم اگر نیروی مفیدی برای آبادانی و توسعه کشور است خب حفظش کنیم اگر نیست... ولی اینکه بچه هاشو بیاریم جلوی چشمش دردی از ما دوا نخواهد کرد جز اینکه همون کاری رو هم می خواست انجام بده دیگه انجام نمی ده.
اقا بيت المال چه بركتي داره /به خدا نوش جون همتون با اين حقوق هاي پايين كه مسئولين ميگيرن اما چه بركتي داره چون پول بيت المال همش از جيب مردم مستضعف هستش و خيلي هم طيب و طاهر هست پس اونايي كه خرجش ميكنن با پول حلال مواجه هستن كه خيلي هم بركت داره و مانند اين ادمهاي خوب كه ذكر خيرشون هست همه در مرگ بر امريكا زندگي ميكنن و دمت گرم شهر دار قم مذهبي .
مسئول باید نگران آینده مردمش و فرزندانش باشه تا درست کار کنه. اگر نمی تونه آینده فرزندش رو در ایران تامین کنه، آینده مردمش رو هم نمی تونه. بفکرشون نخواهد بود.
اونهمه جوون تو جنگ کشته و جانباز و اسیر شدند که امثال اینا بیاند سرکار و بچه هاشون رو هم بفرستند امریکا
طفلک جوونامون
من نظرم(با پدرم)فرق می‌کند. شاید ایشان وقتی نظر دادند چیزهایی را در نظر گرفتند که مصرف داخلی دارد.من سفیر گویای نظام نیستم .
نوش جان ما مردم
کدامیک از اجداد این شخص "آقا" بوده است که او را "آقازاده" خطاب می کنید؟
دخالت مستقبم رهبری را میطلبد با یک فرمان مسئولینی که فرزندانشان در کشورهای دشمن هستند ار کار برکنار شوند
تابناک جان من ممنون تو هستم که همین مطالب رو نصفه نیمه مطرح می کنی ولی کافی نیست. آقا چند روز یک بار مطرح کن دوباره که عادی نشه این مسائل
این موارد سا ده نیست که ازش سا ده بگذریم
داره جامعه رو به بی اعتمادی مطلق می کشه!!!!
این هم سفیر نظام جمهوری اسلامی ایران
تست رسوایی خیلی بالا زده و کسی رسیدگی نمی کند. مسئولی که مرگ بر آمریکا و انگلیس می گوید و خانواده و اموالش آنجاست خائن به مردم است. مگر کم انسان مومن و درست داریم که امثال اینها پست می گیرند؟ چرا با اعتماد مردم و خوبیهایشان چنین می کنید؟ پاک کنید دامن انقلاب را از افراد دورو و ظاهرساز...
من سالها پیش دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان بودم. آن روزها دکتر سقائیان رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بود و بواسطه اینکه مثل خیلی از اساتید در کوی اساتید دانشگاه ساکن بودند فرزندانشان را میشناختیم. حامد سقائیان از همان زمان با سایر برادرانش متفاوت بود و مسیر دیگری را انتخاب کرده بود. پسران دکتر سقائیان متدین و مذهبی بودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی