بازدید 8492
۸

انتقاد شهرام ناظری از رسانه‌ها، به ویژه صداوسیما

کد خبر: ۹۲۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 30 August 2019

شهرام ناظری خواننده موسیقی سنتی ایران گفت که عملکرد غلط رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما سلیقه فرهنگی - هنری مردم را تنزل داده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ناظری پنجشنبه شب هنگام برگزاری کنسرت موسیقی خود در تالار فخرالدین اسعد گرگان خطاب به تماشاچیان اظهار داشت: علاقه و استقبال مردم از کارهای فاخر در حوزه موسیقی نسبت به گذشته کاهش زیادی داشته است.

او دلیل عمده تغییر ذائقه هنری مردم را عملکرد رسانه ها و به ویژه صدا و سیما عنوان کرد اما اشاره بیشتری به جزییات آن نکرد و راهکاری هم ارایه نداد.

شهرام ناظری در این کنسرت چند قطعه را اجرا کرد که با استقبال تماشاچیان مواجه شد.

قطعه "زمستان" که سراینده شعر آن "مهدی اخوان ثالث" شاعر معاصر از خطه خراسان است از جمله قطعاتی که بود که ناظری آن را با ترکیب ارکستر ایرانی اجرا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
درود بر ایشان و تمام هنرمندان متعهد به ایران و ادبیات فاخر ایران
به صدا و سیما میگید آثار ما را پخش نکنید بعد میگید چرا استقبال از آثار فاخر کم شده
شهرام ناظری خواننده موسیقی سنتی ایران گفت که عملکرد غلط رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما سلیقه فرهنگی - هنری مردم را تنزل داده است.
بسیار صحیح گفتند.
بنده خداکارد به استخوانش رسیده
همون بهتر که ازایران برندودراونورآبها جودانه باشند,قدرشان بهتر دانسته میشود
دیگه بدخواهی و بدنوشتن در چه حدی ؟ اولا کار خواننده معلومه ، خوانندگی ! قرار نیست ایشون راهکار بدن که میگید ندادند.
دوما دیگه همه می دونند که خواننده های خوب رو بی کار و مجوز کردند و یا آثارشون رو به جا استفاده نمی کنند ولی به جاش هی خواننده از تو قوطی در میارن الکی با آب و تاب میگن " امشب خواننده مردمی ! مجبوب قلب ها ، فلانی مهمان ماست". بعد اسمش رو حتی دو بار هم نشنیدی ، میزنی تو اینترنت یه آلبوم درست و جسابی نداره ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
میخواستم مثبت بدم، اشتباهی منفی زدم، ببخشید
باور کنید یا نکنید ریشه و منشا بسیاری از تغییر ذائقه های غلط از موسیقی گرفته تا رژیم غذايي ناسالم، بی ادبی و تن پروری نسل جدید، حجاب عجیب و غریب، رابطه های آنچنانی و... صدا و سیما و خصوصا تلویزیون است! با افتخار 5 سال است که تلویزیون منزلمان را روشن نکرده ام و خود وفرزندام در آرامش زندگی می‌کنیم و بسیاری از اطرافیان به تازگی این کار را شروع کرده اند و بسیار راضی هستند! کافيست 21 روز تحمل کنید به کلی تلویزیون و سریال‌های بی سر و ته و جلفش را فراموش خواهید کرد
واقعاٌ درست می گه گند زده به موسیقی صدا و سیما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی