بازدید 12895

خبر‌«سمگا»برای‌سهامداران،پیشرفت‌۹۵‌درصدی‌هتل‌نجف

کد خبر: ۹۲۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ 28 August 2019

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) اعلام کرد: افتتاح دو پروژه در دست اجرای سمگا در آینده نزدیک، مهم‌ترین خبر برای سهامداران این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اسفندیار حیدری‌پور در این‌باره اظهار داشت: پروژه‌هایی که به زودی شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود، در حوزه گردشگری است ضمن اینکه دو پروژه جدید در حوزه صنایع خلاق را شروع خواهیم کرد.

وی افزود: پروژه هتل ۵ ستاره در نجف با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
حیدری پور اظهار امیدواری کرد تا یک سال آینده هتل بافت؛ هتل کرمان و هتل اصفهان نیز به زنجیره هتلینگ کشور افزوده شود.

وی درباره پروژه‌های سمگا در داخل وخارج کشور نیز گفت: پروژه‌های ما در داخل کشور در دو بخش تعریف می‌شود؛ وظیفه نظارت و مدیریت که در گروه مالی گردشگری بر پروژه‌های گروه مالی گردشگری انجام می‌شود و شامل پروژه‌های کیش، اصفهان، تهران و سیرجان است.

وی افزود: فعالیت دیگر سمگا در حوزه هتل سازی است که امروز ۵هتل پنج ستاره در دستور کار این شرکت است که در شهر‌های تهران، کرمان، قزوین و بافت قرار دارد.

همچنین یک هتل نیز در فرودگاه بین المللی امام (ره) داریم که به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت است.
وی همچنین درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها بر رونق صنعت گردشگری بیان داشت: با برگزاری نمایشگاه دو اتفاق مهم رخ می‌دهد؛ یکی اینکه مخاطبان با مراجعه به نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع دستی، اقدام به خرید می‌کنند و هنرمند می‌تواند آثار خود را در نمایشگاه به فروش برساند.

حیدری پور افزود: اتفاق دوم برای شرکت‌هایی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی فعالیت می‌کنند، این است که با حضور در نمایشگاه در کنار هم، از تجارب یکدیگر استفاده می‌کنند و خلاقیت‌ها و دستاورد‌های یک سال گذشته را مشاهده می‌کنند که این همدلی و همفکری می‌تواند به رونق صنعت گردشگری در کشور کمک کند.

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور در تیر ماه سال ۱۳۸۸ تاسیس و در فروردین سال ۱۳۸۹ با نماد “سمگا” در فرابورس پذیرفته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل