بازدید 4797

انصاری: توسعه دولت الکترونیک دغدغه و شعار ماست

کد خبر: ۹۲۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 28 August 2019
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: ما توسعه دولت الکترونیک و بهبود شفافیت اداری و کاهش زمان خدمت رسانی را شعار و دغدغه خود در دولت می‌دانیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جمشید انصاری طی سخنانی در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی دولت با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دولت به ملت است، اظهار کرد: بعد از روی کارآمدن دولت یازدهم برنامه اصلاح نظام اداری با هدف اجرای منویات رهبری و تاکیدات رییس جمهوری در هشت محور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و مقرر شد از ابتدای سال ۹۴ تا پایان سال ۹۶ اجرا شود.

وی افزود: دو برنامه جدید نیز در ادامه به این برنامه‌ها اضافه شد که یکی مدیریت بهره وری در نظام اداری کشور بود و دیگری ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد که هردو قرار شد تا پایان دولت دوازدهم کاملا اجرایی شود.

انصاری با تاکید بر اینکه ما برنامه اصلاح نظام اداری را با همه وزارتخانه‌ها به امضا رسانده ایم، ادامه داد: سال گذشته علاوه بر ضرورت پرداختن دستگاه‌ها به استقرار میز خدمت، مسایلی از جمله کوتاه کردن زمان خدمت رسانی را هم به این برنامه اضافه کردیم و امروز هم از استان‌های برتر در این زمینه قدردانی می‌کنیم.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور با بیان اینکه رییس جمهوری بر پیشرفت امر دولت الکترونیک تاکید دارد، گفت: ایشان تاکید داشته اند که ارتباط مردم و کارکنان دولت را کم کنیم که در این زمینه در سال گذشته از ۷۶ دستگاه که قابلیت استقرار میز خدمت داشتند، ۶۶ دستگاه را پوشش دادیم و به دنبال توسعه این مهم هستیم.

انصاری ادامه داد: مبنای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در دو حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی است که در بخش عمومی بر اساس ابلاغیه‌های اصلاح دستگاه‌های اجرایی است و در بخش اختصاصی عملکرد هرکدام از این دستگاه در وظایف مربوط به خود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور تاکید کرد: کار جدیدی که امسال انجام شده، کلیه مستندات جشنواره شهید رجایی را در سامانه امور اداری و استخدامی قرار دادیم و آن را قدمی در راه توسعه شفافیت در دستگاه‌های اجرایی و نظام اداری کشور می‌دانیم.

وی در پایان گفت: ما توسعه دولت الکترونیک و بهبود شفافیت اداری و کاهش زمان خدمت رسانی را شعار و دغدغه خود در دولت می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه انتظارات رییس جمهوری را تحقق بخشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل