بازدید 3171

جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریور برگزار می‌شود

کد خبر: ۹۲۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 26 August 2019

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفتم و هشتم شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته جشن عاطفه‌ها امسال نیز در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول این جشن روز پنج شنبه هفتم شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر و جمعه هشتم شهریور در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها چهارشنبه دهم مهر در مدارس و با حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها نزدیک به ۲۸ سال که برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی برگزار و کمک‌های مردم نیک اندیش استان برای رفع نیاز دانش آموزان نیازمند دریافت می‌شود.

شیران به نیاز اصلی و عمده دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار، هزینه کتاب و ثبت نام از مهترین نیاز‌های دانش آموزان است که در قالب بسته‌های حمایتی و به ارزش چهار میلیون ریال آماده و بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی از طرق روش‌های الکترونیکی نیز دریافت می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵ با درج عدد ۴، شماره گیری کد دستوری #۳*۵*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و شرکت در پویش #تامهر_با_ همدلی کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار