بازدید 16116

ترامپ: ماکرون سفر ظریف به فرانسه را با من هماهنگ کرده بود/خیلی زود است که با وزیر خارجه ایران دیدار کنم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت: با سفر «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به محل برگزاری نشست گروه ۷ موافق بوده است. وی همچنین مجددا اعلام کرده که به دنبال تغییر نظام در ایران نیست؛ مسأله‌ای که به نظر می‌رسد، رئیس جمهور آمریکا در آن با وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی اش، اختلاف نظر دارد.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 26 August 2019

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید، دعوت از وزیر امور خارجه ایران برای سفر به شهر «بیاریتز» با هماهنگی و موافقت او صورت گرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت: با سفر «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به محل برگزاری نشست گروه ۷ موافق بوده است و او دعوت از ظریف از سوی مکرون را بی احترامی تلقی نکرده امادر عین حال افزود که هنوز خیلی زود است که با وزیر خارجه ایران دیدار کند. وی همچنین مجددا اعلام کرده که به دنبال تغییر نظام در ایران نیست؛ مسأله‌ای که به نظر می‌رسد، رئیس جمهور آمریکا در آن با وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی اش، اختلاف نظر دارد.

ترامپ همچنین اظهار داشت: ما می خواهیم دوباره ایران را ثروتمند کنیم. بگذاریم اوضاع. شان خوب شود اگر بخواهند. می توانند همچنان فقیر هم باشند. رئیس جمهور آمریکا از پاسخ به سؤالی درباره گزارش های منتشره مبنی بر اینکه فرانسه خواهان آن است که برای صادرات نفت ایران معافیت هایی صادر شود، خودداری کرد. با وجود این، ترامپ بار دیگر ادعاهای سابق خود را علیه ایران تکرار کرد و گفت: اگر ایران می خواهد بزرگ تر از گذشته باشد، باید دست از حمایت از تروریسم بردارد.

 

پیش از این، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود نوشته بود: در فرانسه همگی به این می خندیم که چطور آگاهانه گزارش ها و گفت و گوی مربوط به اجلاس گروه ۷ را نادرست منتشر می کنند. وی با اشاره به گزارش های منتشره افزود: همگی شان غلط هستند؛ از مسأله ایران و تعرفه های چین بگیرید تا بوریس جانسون!

همزمان در تهران علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری درباره سفر روز گذشته وزیر امور خارجه به فرانسه و محل برگزاری اجلاس گروه ۷ گفت: سفر دکتر ظریف، ارتباطی به گروه ۷ نداشت و این سفر به درخواست فرانسوی ها انجام شد، هیچ تمایلی هم برای ملاقات با هیچ مقام آمریکایی نبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۶
خب پس یعنی تحریم ها برداشته شد و بریم جشن بگیریم دیگه نه ..! دلتون خوشه آن مردیکه ترامپ همه رو گذاشته سرکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ترامپ : هنوز خیلی زود است که با وزیر خارجه ایران دیدار کنم.!!!!! هیهات من الذله
کاملا معلوم بود که از سفر به پاریس در این زمان و مکان، چنین استفاده ای میکنند. فردا هم میگویند ظریف پشت اتاق من بود اما ۰۰
جالبه قبلاترامپ گفته بود که ماکرون فرستاده من نبوده و د رایران هم مواضع به عدم مذاکره مجدد حکایت داشت .
اما با سفر جدید ظریف کلا جبهه گیری ها هم در ایران و هم توسط ترامپ تغییر کرده است .
البته ما نمی توانیم که با دنیا ارتباطی نداشته باشیم اما موضوع این است که علاوه بر اینکه هنوز امضا برجام خشک نشده در طول تاریخ هم ثابت شده این کشورهای طرف مذاکره ما خیری برای ایران نداشته اند .
هیهات من الذله
آخه یکی نیست از این آقای سخنگو موسوی بپرسد چطور این سفر درست شده همزمان با حضور سران آن هم آرام و در آنجا؟!!!!!که اینرا طوری بیان میکند انگار مردم نمی فهمند
بالاخره یکی درست بگوید هر دو طرف دورغ نمی گویند
ترامپ دروغ میگه
زمان آن فرا رسیده که ملت ایران از این سکوت مرگبار در بیان و با صدای بلند فریاد بزنن که جنگ میخوان یا صلح. ملت دیگه برگی برای سوختن ندارن و انسان هم یکبار به دنیا میاد
با این همه گرفتاری مکرون در مقطع زمانی فعلی اقای ظریف هم دعوت می شود !!!!! بابا هدف مداکره با دونالد بوده
مردک روانی به ایرانیها می گوید فقیر. مردک تو به جای ثروتمندتر کردن ایرانیها دست از سر آنها بردار. به جای کارشکنی در امور ایران به قول خودت با بمب اتم به مقابله با گردبادهای سهمگین بپرداز.
هدف مذاکره است
دقیقا کی ثروتمند بشه جناب ترامپ؟؟/ مقامات و اقازاده ها یا مردم؟؟؟
وضعیت نفت کش آدریان مشخص شد و صاحب و مالک آن تصمیم گیرنده میباشد. وقتی نتیجه مذاکرات ظریف با مکرون و وزیر امور خارجه فرانسه بی حاصل بود ( چون برای رفع تحریم نفت به فرانسه رفته بود ) چرا آقای ظریف به چین رفت ؟
ای کاش از مذاکرات برجام بی فرجام عبرت می گرفتند
پاسخ ها
احسان رضاییان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
چقدر سواد داری واقعا؟ یکم مطالعه کن. برجام خیلی فرجام داشت و تورم 9درصدی نتیجش بود. بیدار شو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها