بازدید 4810

افتتاح پروژه‌های عمرانی البرز با حضور معاون وزیر کشور

کد خبر: ۹۲۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 25 August 2019
همزمان با دومین روز هفته دولت چند پروژه عمرانی شهرستان نظرآباد یکشنبه سوم شهریورماه با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افتتاح شد.
 
به گزارش تیترشهر: در جریان حضور جمالی نژاد در شهرستان نظرآباد طی مراسمی کلنگ آغاز عملیات اجرایی تقاطع خلیج فارس که با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود، به زمین زده شد.

معاون عمرانی وزیر کشور در این خصوص گفت: بهره برداری از این پروژه موجب اتصال جاده خلیج فارس به آزادراه کرج-قزوین خواهد شد و تاثیر زیادی در کاهش طول سفر و زمان سفر و سهولت دسترسی‌های محلی خواهد داشت.

بهره برداری از شرکت صنعتی شهد شهران پارس که بخش خصوصی آن را ایجاد کرده دیگر برنامه حضور جمالی نژاد در نظر آباد بود که با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال به اتمام رسید و برای ۶۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

همچنین بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد هم با حضور دکتر جمالی نژاد اغاز شد که این پروژه با اعتباری معادل ۷.۱ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هکتار با ظرفیت هزار متر مکعب اجرا شده است.

همچنین بهره برداری از آسفالت ۸ هزار مترمربع معابر روستای شیخ آباد هم با صرف ۵.۵ میلیارد ریال و بهره برداری از ۲۴ هزار مترمربع روکش آسفالت جاده بادامک هم با صرف ۲۰ هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی وزیر کشور در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان نظرآباد در هفته دولت گفت: ۵۷ پروژه در این شهرستان طی هفته دولت با اعتباری معادل ۱۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که ۴۶ پروژه دولتی و ۱۶ پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

جمالی نژاد در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح استان البرز در هفته دولت اظهار کرد: در مجموع در سال جاری استان البرز دارای ۴۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال می‌باشد که در بخش اعبارات نسبت به سال گذشته ۱۰۹ درصد رشد داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار