بازدید 6788

شرایط پذیرش دوره MBA و DBA در دانشکده مدیریت

کد خبر: ۹۱۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 24 August 2019

شرایط پذیرش دوره MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران‌

امروزه درحال گذر از جامعه صنعتی و ورود به جامعه اطلاعاتی هستیم. بشر امروز، هزاره سوم را درحالی آغاز كرد كه پیشرفتهای اعجاب آور علمی و فنی وی را احاطه كرده است. فناوری اطلاعات بنیانهای جامعه صنعتی را سست كرده تا ستونهای جامعه اطلاعاتی را برپا كند. همانگونه كه گذر از عصر كشاورزی و ورود به عصر صنعت، چالشها و مشكلاتی را برای بشر به وجود آورد گام نهادن به عصر اطلاعات نیز برای بشر چالش زا خواهد بود اما این بار بشر می بایست با چالشهای عمیق تر و قدرتمندتر دست و پنجه نرم كند. عصر اطلاعات نیازمند سرعت، انعطاف پذیری، نوآوری و… است و سازمانهای این دوره نیز باید بدین موضوع توجه كنند.

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎ، ﻣﺮﺯﻫﺎﻱ ﺳﻨﺘﻲ ﻋﺼﺮ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎﻱ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ، ﭘﻮﻳﺎ ﻭ ﻣﺘﺤﻮﻝ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ . ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎی اﻣﺮوزی و مدیران آنها در ﻣﺤﻴﻂ ﻫﺎی ﺑﺴﻴﺎر ﻣﺘﻐﻴﺮ و ﭘﻴﭽﻴﺪه داﺧﻠﻲ و ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ ﺑﺎ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی ﻋﺪﻳﺪه ای از ﺟﻤﻠﻪ ﻓﺸﺎر ﺑﺮای ﺷﻔﺎﻓﻴﺖ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﻳﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ،  ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺎﻟﻲ ﻣﺤﺪود و در ﺣﺎل اﺗﻤﺎم ،اﻓﺰاﻳﺶ وﻇﺎﻳﻒ و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎ ،ﺗﻐﻴﻴﺮات ﭘﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی و ﻫﺠﻮم راه ﺣﻞ ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﻲ ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد وﺿﻌﻴﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ ﻣﻮاﺟﻪ اﻧﺪ.

تنها عامل موفقیت سازمان در عصر اطلاعات كاركنان و مدیران آن هستند. از طرف دیگر چشم انداز سازمان از طريق تصوير پردازي از آينده مطلوب درصدد است كه كاركنان و مديران سازمان را در جهت تحقق آن بسيج نمايد. بنابراین مدیران این دوره نیازمند هوشمندی، تخصص و دید وسیعتری برای مقابله با چالشهای فراروی خود خواهند بود. دوره‌های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای پاسخ به این نیاز ایجاد شده اند.

این دوره­‌ها باعث ارتقاء و افزایش دانش مدیران می گردد و همچنین برای ایجاد و توسعه مهارت های لازم جهت فعالیت در دنیای رقابتی کسب و کار نیز بسیار ضروری است. اگرچه دلایل تعدادی از متقاضیان شرکت در دوره های MBA و DBA مادی و ناظر بر افزایش درآمد خود است، اما دلایل با اهمیت دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که از آن جمله می توان به بسط فرصت های شغلی، پیشبرد حرفه فعلی و گسترده نمودن شبکه های ارتباطی شخصی اشاره نمود.

بر این اساس، مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تلاش دارد با استفاده از اساتید مجرب و متخصص نسبت به گسترش فعالیت های بین رشته ای اقدام نموده و از طریق کمک به توسعه دانش و مهارت­های مدیریتی در بین فعالین حوزه کسب و کار، پیوند مناسبی بین دانش فنی و مهارت کسب و کار در کشور برقرار نماید. شایان ذکر است در پایان دوره از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، گواهینامه معتبر با قابلیت ترجمه رسمی و با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری اعطاء خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir  مراجعه نموده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان