بازدید 6530
تغییرات وزیر ورزش در فدراسیون حیاتی جواب داد؛

نجات بیش از هزارنفر توسط منجیان فدراسیون نجات غریق حاصل کار مدیرجوان

فدراسیون نجات غریق جزو معدود مجموعه های تابعه وزارت ورزش است که عملکردش با جان انسان ها سروکار دارد. منجیانی که توسط فدراسیون نجات غریق تربیت شده و آموزش دیده اند، از ابتدای فصل شنای تابستان امسال تاکنون جان بیش از هزار نفر را نجات داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 20 August 2019

فدراسیون نجات غریق ایران که بعد از دو دهه مدیریت میرسلیم چهره سیاسی معروف، بیشتر در حاشیه قرار گرفته بود، این روزها با تغییراتی که وزیر ورزش در آن ایجاد کرده است، دارای تحرک و عملکرد مناسبی نسبت به گذشته شده است و در آن نشاط و برنامه محوری دیده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون نجات غریق جزو معدود مجموعه های تابعه وزارت ورزش است که عملکردش با جان انسان ها سروکار دارد. منجیانی که توسط فدراسیون نجات غریق تربیت شده و آموزش دیده اند، از ابتدای فصل شنای تابستان امسال تاکنون جان بیش از هزار نفر را نجات داده‌اند.

فدراسیون نجات غریق و غواصی که سال‌های گذشته بیشتر یک فدراسیون در سایه و کم اثر بود، با تغییرات مدیریتی که در راس آن صورت گرفت حالا احیا شده و با برنامه‌هایی که از سوی رئیس این فدراسیون در نظر گرفته شده به دنبال انجام وظیفه درست خود است. این فدراسیون که وظیفه ذاتی اش نجات جان انسان هاست، پرورش مدرسان و منجی غریق و غواصان را در اولویت کاری قرار داده است. یکی از مهمترین وظایف این فدراسیون اجرای طرح سالم سازی سواحل دریا‌ها برای استفاده مردم است.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مورد فعالیت‌هایی که این فدراسیون آغاز کرده است؛ به مهر گفت: امسال با شناسایی ۶۸۹ منطقه حادثه‌خیز نزدیک به ۱۳۱ طرح سالم‌سازی با عنوان طرح نجات ساماندهی شده است. ضمن اینکه حدود ۱۸۵۰ منجی‌غریق در سواحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان مستقر هستند.

رئیس فدراسیون در مورد اقداماتی که در فصل شنا صورت گرفته است، گفت: از آغاز فصل شنا تاکنون حدود ۱۰۸۲ نفر توسط منجیان‌غریق از غرق‌شدن نجات پیدا کرده‌اند. نوری در مورد برنامه‌هایی که این فدراسیون برای دانش افزایی مربیانش دارد گفت: برگزاری دوره‌های آب‌درمانی و غواصی و همچنین سمینار دانش‌افزایی مدرسان و منجیان‌غریق و غواصی با حضور رییس جهانی از دیگر فعالیت‌های فدراسیون طی یکسال اخیر می‌باشد. ضمن اینکه مهم‌ترین اقدام فدراسیون، طرح بیمه مسولیت منجیان‌غریق و غواصی توسط بیمه رازی است که از ابتدای سال، اجرایی شده است.

نجات بیش از هزارنفر توسط منجیان فدراسیون نجات غریق حاصل کار مدیرجوان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل