بازدید 4542
از امکانات ورزشی و تفریحی تا امنیت بالا و پارک های پرتعداد

چراخریدآپارتمان درمنطقه اندیشه تهران خوب است؟

اگر قصد خرید آپارتمان و خانه دارید، باید در ابتدامحله خوبی را شناسایی کنید. چراکه در زمان خرید ملک،تنها صاحب یک خانه یا واحد آپارتمانی نمی شوید، بلکهشریک سهمی از محله خواهید بود.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 01 September 2019

خرید و فروش ملک در اندیشه تهران

مسکن کیان در این مقاله به بررسی خرید خانه و املاکدر اندیشه تهران میپردازد و امتیازات خرید خانه وآپارتمان در فاز های مختلف اندیشه را برای شما توضیحمیدهد! پس اگر شما هم قصد خرید ملک در غرب تهران وخصوصا محله های شهریار را دارید، با این مقاله ازمسکن کیان همراه باشید تا با امتیازات خرید انواعاملاک در این منطقه آشنا شوید!

محله یا ساختمان؟

یکی از نکات مهم قبل از خرید هر ملکی، چه خانه و ملکمسکونی و یا تجاری، آشنایی با محله ملک مورد نظراست. اگر قصد خرید آپارتمان و خانه دارید، باید در ابتدامحله خوبی را شناسایی کنید. چراکه در زمان خرید ملک،تنها صاحب یک خانه یا واحد آپارتمانی نمی شوید، بلکهشریک سهمی از محله خواهید بود. پس قبل از امضایقرارداد نهایی خرید ملک، باید نگاهی هم به همسایه ها وخیابانهای اطراف بیندازید! یک محله باید امن باشد ومیزان جرم و بزه در آن حداقل باشد. درعین حال کهدسترسی های داخلی خوبی دارد، باید موقعیت مناسبیهم نسبت به شبکه حمل و نقل شهری داشته باشد.

چراخریدآپارتمان درمنطقه اندیشه تهران خوب است؟

سوالات مناسبی مطرح کنید

از خودتان بپرسید که چه انتظاری از یک محله خوب دارید. کدامیک را ترجیح می دهید؟

محله آرام یا یک محله شلوغ؟ یا محله ای  با بافت فشرده وصمیمی یا محله ای با روابط اجتماعی سرد؟ 

محله قدیمی یا مطابق با شهرسازی جدید؟

آیا به مراکز خرید و رستوران ها نزدیک است؟

چقدر وجود پارک در نزدیکی فضای زندگی شما اهمیتدارد؟

مراکز خرید ، کافی شاپ و رستورانهای اندیشه از نقاطمختلف تهران به سمت خود جذب میکند

خرید ملک در اندیشه تهران

اندیشه تهران با بافتی جدید اما ارزشمند، از جملهمحلاتی ست که با ویژگی های منحصر بفرد خود، همیشهطرفداران زیادی برای خرید ملک داشته است. بافتمسکونی آن در ترکیب با کاربری های خطی تجاری واداری، فضای  زندگی وکار بانشاط و زنده را در تمامیساعات شبانه روز بوجود آورده است. البته توزیع متناسبفعالیتها، سبب اغتشاش فضای آن نشده است. خیابانعریض و کوچه های پهن آن، روح زندگی و فعالیت را دراین محدوده بوجود آورده است.

تمرکز مرکز خرید ایرانی اسلامی در منطقه اندیشه وفروشگاه های عرضه مواد غذایی و کافه و فست فود ها، وهمچنین قرار گیری پارک ها و فضاهای سبز و باشگاه های متعددورزشی درفاصله ای بسیار نزدیک، فضای مناسبی را برای گذراندناوقات فراغت تمامی سنین سبب شده است. همگی اینموارد خرید ملک در اندیشه تهران را خصوصا برایخریداران مسکن جذاب کرده است.

حالا که به تصور خوبی از یک محله رسیدیم می بایست ،نکات بیشتری را مد نظر قرار داد.

اطلاعات مربوط به امنیت محلی و میزان بزهکاری راجستجو کنید

این اطلاعات را میتوانید از پاسگاه محلی، بنگاه ها، بازدیدهای متعدد در زمانهای مختلفی از شبانه روز ، وجود مدارس در محله ها وزمین ها و سالن های ورزشی بدست بیاورید. در خصوصمحله اندیشه تهران با توجه به سطح زندگی ساکنان آن کهطبقات متوسط تا مرفه را در بر می گیرد و نیز تعددساختمان های مرتبط با دانشگاه و آموزشگاه ها درفاصله ای نزدیک در کنار بافت زنده آن در شبانه روز،آمار بزهکاری به حداقل رسیده است.

فاصله از دسترسی های مهم شهری

در نظر بگیرید که آپارتمانی که میخرید چقدر به محل کاریا مدرسه خانواده شما، مراکز خدماتی و بهداشتیحساس مانند بیمارستانها و درمانگاه ها و نیز خطوطترافیکی و انتقالی اصلی شهری نزدیک است؟ وجود مراکز مختلف درمانی و تصویر برداری شبانه روزی،دلیل دیگری است که سبب میشود اجاره و خرید آپارتماندر اندیشه تهران را جدی تر در نظر بگیرید.

آپارتمان های نقلی در اندیشه تهران

از آنجا که اندیشه در غرب تهران واقع شده است، بعنوانیک محدوده متمرکز از اختلاط کاربری های مسکونی وتجاری، متقاضیان زیادی جهت اجاره و خرید آپارتماندارد.؛ پس به آسانی میتوانید املاک مسکونی و تجاریبسیاری با متراژهای متوسط و کوچک برای اجاره و خریدملک در فاز های 1 تا 6 بخصوص فاز یک پیدا کنید! مخصوصا که سازندگان با هم با اطلاع از این امر بیشترمتمایل به ساخت و ساز آپارتمانهای کوچک در محلاتاندیشه شده اند.

زیبایی و بهداشت شهری

زیبایی و سلامت فضای زندگی تنها به داخل خانه یا دفترکار شما محدود نمیشود. محله ای با خیابانها و چشمانداز زیبا، سیستم مناسب جمع آوری زباله ، شیبمناسب راهها و دفع و انتقال صحیح آبهای سطحی،سیستم روشنایی مناسب در شب و معابر عریض و امنکیفیت زندگی شما را دو چندان میکند.

هزینه های زندگی و مغازه های اندیشه

همه ما با هر میزان درامد، دوست داریم در عین خریدکالای با کیفیت، از فروشگاههای ارزان و با قیمت مناسبخرید کنیم. متعدد بودن مراکز کوچک و متوسط محلی تاحدی که به آرامش آن آسیبی نزند، قدرت انتخاب را برایما در زمان خرید را آسانتر میکند. منطقه اندیشه چه ازنظر داشتن فروشگاه های غذایی و بازارهای روزانه و چهصنف کالاهای خانگی و تخصصی مانند بورس کاغذدیواری ، موکت و کابینت و البته فست فودها و فروشگاههای پوشاک متعدد ، قطعا گزینه مناسبی برای خرید ملکمسکونی و تجاری می باشد!

تنوع شبکه حمل و نقل در منطقه اندیشه

ایستگاه های متعدد اتوبوس و تاکسی ، رفت و آمد رابرای ساکنین اندیشه به تهران و کرج تسریع نموده است و با هر میزان از رفت و آمد در شهر، حتی با داشتن وسیلهنقلیه شخصی، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی، سبببرتری محلات نسبت به یکدیگر میشود. از این نظر، احداثایستگاه های خطوط اتوبوس در بیشتر مسیر ها و نیزایستگاه تاکسی های فاز یک در شمال فاز یک اندیشه،حمل و نقل شهری را چندین برابر آسانتر و تقاضای خریدملک در فاز های اندیشه را افزایش داده است.

راحت ترین روش برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشهتهران همراه با مسکن کیان

اگر به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه با بهترین شرایط وامکاناتی که در این مطلب برای شماکاربران عزیز ذکرکردیم هستید می توانید با مراجعه به مسکن کیان به راحتیآپارتمان مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید ویک خرید خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک وارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت وساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهرانمیتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیتهای ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران یاری رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر