بازدید 1787

حوادث عدن نشانگر مسیرصحیح مقابله بامتجاوزان واشغالگران است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در خصوص حوادث عدن گفت: این رویدادها نشان می دهد که ما از همان لحظه نخست گزینه صحیحی را برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران اتخاذ کردیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 11 August 2019

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در خصوص حوادث عدن گفت: این رویدادها نشان می دهد که ما از همان لحظه نخست گزینه صحیحی را برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران اتخاذ کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رئیس شورای عالی سیاسی یمن شنبه شب طی سخنانی حلول عید سعید قربان را به مردم و نیروهای مسلح یمن و امت اسلامی تبریک گفت.

مهدی المشاط گفت: ما در صدد تشکیل کمیته ای برای مصالحه ملی و راهکار سیاسی برای خارج کردن کشورمان از نزاع و کشمکش هستیم.

وی خطاب به فریب خوردگان اظهار داشت: باید از تاریخ درس بگیرید و بدانید که پاداشی جز ذلت و خواری از نیروهای متجاوز نخواهید داشت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فراخواندن تمام فریب خوردگان برای استفاده از فرصت عفو عمومی و بازگشت به آغوش میهن، افزود: کسی که بر دامن زدن به نزاع پافشاری می کند جزو طردشدگان است.

وی در خصوص مناسک حج نیز گفت: رژیم سعودی به تمام امت عربی و اسلامی ثابت کرده است که شایسته برگزاری و مدیریت این مناسک مقدس نیست.

المشاط همچنین از سازمان ملل خواست به طرف مقابل (سعودی) برای اجرای تعهدات خود، بازگشایی فرودگاه صنعاء و توقف جنگ اقتصادی علیه مردم یمن فشار وارد کند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در خصوص حوادث عدن و استان های تحت اشغال نیز گفت: این رویدادها نشان می دهد که ما از همان لحظه نخست گزینه صحیحی را برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران اتخاذ کردیم.

مهدی المشاط درباره موضوع فلسطین هم افزود: ما بر موضع ثابت خود در خصوص موضوع فلسطین و قدس شریف و حمایت از فلسطینی ها و جنبش های مقاومت در فلسطین و لبنان تاکید می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار