بازدید 4098

اعتراف ستاره برزیلی بارسا: با رئال مادرید مذاکره کردم

کد خبر: ۹۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 08 August 2019

ریوالدو ستاره پرفروغ بارسلونا در دهه گذشته می‌گوید که بعد از ترک بارسلونا به عنوان بازیکن، فرصت حضور در رئال مادرید را داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، در سال ۲۰۰۲ قرارداد ریوالدو با بارسلونا به پایان رسید و رابطه سرد این ستاره برزیلی با سرمربی وقت آبی اناری ها، لوئیس فن خال، به این معنی بود که قراردادش تمدید نخواهد شد. این بازیکن برزیلی که مورد علاقه هواداران نوکمپ بود، اذعان می‌کند که مذاکراتی با رئال مادرید هم داشته است.

ریوالدو: بعد از ترک بارسلونا آزاد بودم با رئال مادرید مذاکره کردم

به گزارش مارکا، ریوالدو در مصاحبه با Betfair گفت: مذاکرات اولیه را با رئال مادرید انجام داده بودم، اما به یکباره میلان با پیشنهادی بهتر از راه رسید و من انتقال به ایتالیا را ترجیح دادم. اگر به رئال مادرید می‌رفتم، یک انتقال جنجالی صورت می‌گرفت. می‌توانست منجر به عصبانیت هواداران بارسلونا شود، اما در آن زمان بازیکن آزاد بودم و به عنوان یک حرفه ای، نمی‌توانید پیشنهاد مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند را رد کنید. به هر حال، من آزاد بودم که به هر تیمی خواستم، بروم.

این ستاره برزیلی در انتها راجع به احتمال انتقال هامس رودریگز از رئال مادرید به اتلتیکو مادرید نیز گفت: اینگونه نقل و انتقالات همیشه بحث برانگیز هستند، اما همواره باشگاه فروشنده است که حرف نهایی را می‌زند و این بار اگر رئال مادرید نخواهد هامس را به رقیب همشهری بفروشد، این انتقال صورت نخواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار