بازدید 5732

غذای رایگان در رستوران‌های مکمل برخی دانشگاه‌ها

کد خبر: ۹۱۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 05 August 2019

رییس سازمان امور دانشجویان از افزایش ۲۰ درصدی متقاضیان غذای دانشجویی خبر داد و گفت: با توجه به تورم فعلی در جامعه، مبلغ ژتون تغذیه در دانشگاه و خوابگاه‌ها طی سال جاری افزایش می‌یابد اما میزان این افزایش در جلسه هیات امنای صندوق رفاه که در اواخر مرداد برگزار می شود.

به گزارش «تابناک»، دکتر مجتبی صدیقی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب با تاکید بر اینکه افزایش مشکلات اقتصادی در جامعه موجب بالا رفتن تقاضا برای مصرف غذای دانشجویی شده است، اظهار کرد: این آمار در دانشگاه‌های متخلف متفاوت است اما بطور کلی در دانشگاه‌های تهران ۱۰ و در دانشگاه‌های شهرستان ۱۵ تا ۲۰ درصد مصرف غذای دانشجویی افزایش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: رستوران‌های مکمل در دانشگاه‌ها جایگزین خوبی برای مصرف غذاهای دانشجویی با کیفیت می شود چرا که در این رستوران‌ها تنوع و قیمت غذاها بیشتر است و حتی در برخی از این رستوران‌ها نیز غذای رایگان بین دانشجویان توزیع می شود.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در برخی دانشگاه‌ها تا ۶۰ درصد دانشجویان به رستوران مکمل مراجعه می کنند، تاکید کرد: غذاهای رایگانی که در رستوران‌های مکمل توزیع می‌شود در ردیف غذاهای ساده قرار می گیرد و هزینه‌ای که دانشگاه‌ها پرداخت می کنند معادل همان غذای دولتی محاسبه می شود.

دکتر صدیقی گفت: با توجه به تورم فعلی در جامعه ما در ژتون تغذیه و خوابگاه‌ها سال جاری افزایش خواهیم داشت اما میزان آن در جلسه هیات امنای صندوق رفاه که در اواخر مرداد برگزار می شود، تعیین خواهد شد و در حال حاضر پیشنهادات دانشگاه‌ها در این زمینه را جمع‌آوری می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر