بازدید 6442

نهال‌قهرمانی سروقامتان‌والیبال چگونه پربارتر می‌شود؟

کد خبر: ۹۱۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 03 August 2019

شاگردان بهروز عطایی با لباس سفید که روی آن نشان بانک گردشگری نقش بسته بود توانستند هدیه ای ارزشمند و غرور آفرین به مردم کشورشان بدهند هدیه ای که حاصل تلاش تمام عیار و انگیزه بالای تیم و دست اندرکاران آن برای سربلندی کشورشان بود.

به گزارش «تابناک»، تیم ملی جوانان والیبال کشورمان در آرامش کامل و بی هیاهو توانست خود را به بالاترین سکوی قهرمانی مسابقات جهانی برساند و در قله برد جهانی بایستد و برای نخستین بار در این سطح از مسابقات بدرخشد.

این روزها تب و تاب والیبال در کشور چنان داغ و نقل مجالس شده که در کوچه و پس کوچه نیز تور والیبال می بندند و این به مفهوم سرایت روح امید و انگیزه نشاط سالم در بین علاقمندان این رشته ورزشی است ، پیش بینی ها نوید این را می دهد که جوانان و نونهالان ما در آینده نزدیک به صورت حرفه ای وارد این رشته ورزشی خواهند شد و آینده ورزش والیبال کشور را در مسیر تعالی،تثبیت می کنند.

والیبال از جمله ورزش هایی است که در سال های گذشته توانست با آغاز سیری صعودی، امروز به نقطه اوج خود برسد و این در این راه حمایت های مادی و معنوی سازمان های اقتصادی نقش بسزایی داشت.

در اواسط خرداد ماه سال گذشته بود که مدیران بانک گردشگری حمایت از ورزش والیبال را در جهت توسعه بعد قهرمانی آن و ایجاد شرایط لازم برای افتخار آفرینی والیبالیست‌های کشور در دستور کار قرار دادند.

آنچه ورزشکاران ما را دلگرم می کرد تا این نهال قهرمانی را پربارتر از قبل نمایند ،حضور پررنگ و همیشگی حامیانی بود که در کنار یک تیم قرار می گیرند وبا باخت نیز پا پس نمی کشند و پشت ورزشکاران را خالی نمی کنند.

بانك گردشگری به عنوان اسپانسر تیم ملی والیبال کشور، با عزمی جدی كمپینی را راه اندازی كرد تا به این وسیله از تیم ملی والیبال علاوه بر حمایت مالی حمایت‌ معنوی نیز انجام دهد.آنها اعتقاد داشتند که وجود اسپانسر و حامی خوب باعث می شود تیم بدور از هرگونه دغدغه خاطر، تنها به تمرین،مسابقه و پیروزی فکر کند که اینگونه هم شد.

این بانک علاوه بر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کشور، توانست در کنار تیم های ملی والیبال در سطوح مختلف جوانان، نوجوانان و حتی تیم ملی والیبال بانوان کشور بایستد ویاری رسان بخشی از ورزش کشور در این راستا باشد.

کاروان حمایت بانک گردشگری از جوانان ورزشکار ایرانی از حرکت نمی ایستد به طوریکه در سنوات گذشته نیز با حمایت از مسابقات و تیم های ورزشی مختلف، توانسته است عملکرد مناسبی را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی ارائه کند.

این بانک در نخستین کنفرانس ملی برند پایدار در سال ۹۴ که با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی برگزار شد، موفق به کسب نشان مسئولیت پذیری اجتماعی شد که برای برای معرفی برخی از حمایت های آنها از ورزش کشور، می‌توان به مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاه های آسیا، مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، مسابقات آزاد تراپ بانوان کشور، حمایت از تیم ملی والبیال و … اشاره کرد.

گردشگری هم چنین تنها حامی رسمی فدراسیون والیبال کشور تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی