بازدید 4194
نبض تالار شیشه‌ای حافظ در آخرین روز هفته؛

بورس تهران درجا زد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه دوازدهم مردادماه ۹۸)، با افزایش ۸ واحدی به رقم ۲۵۴ هزار و ۴۵۳ واحد رسید.  
کد خبر: ۹۱۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 03 August 2019
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه دوازدهم مردادماه ۹۸)، با افزایش ۸ واحدی به رقم ۲۵۴ هزار و ۴۵۳ واحد رسید.  

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲ واحدی به رقم ۶۸ هزار و ۷۶۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۵۹۶ واحدی معادل ۰.۹۶ درصد، عدد ۶۲ هزار و ۶۱۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۴۰۰ واحدی معادل ۰.۹۶ درصد به رقم ۴۱ هزار و ۹۷۸ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۴۴ واحد افزایش معادل ۰.۰۵ درصد را رقم زد و به سطح ۲۸۲ هزار و ۹۱۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۵۰۲ واحد کاهش معادل ۰.۲۷ درصد به رقم ۱۸۶ هزار و ۱۶۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۲۷۴ واحد افزایش معادل ۰.۴۵ درصد همراه بود و عدد ۵۱۱ هزار و ۹۹۵ واحد را به نمایش گذاشت.

بورس تهران درجا زد

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) و نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۲۱۳ واحد، نماد‌های وب متعلق به داده گسترعصرنوین-های وب با ۱۲۶ واحد، نماد دعبید متعلق به لابراتوارداروسازی دکترعبیدی با ۷۰ واحد، نماد نوری متعلق به پتروشیمی نوری با ۶۷ واحد، نماد پترول متعلق به گروه پتروشیمی س. ایرانیان با ۵۹ واحد و نماد افق متعلق به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با ۳۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد معاملاتی فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۳۲۴ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۲۴۴ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۱۶۹ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۵۲ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۱۳۱ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۷۷ واحد و نماد مبین متعلق به پتروشیمی مبین با ۵۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۱ میلیارد و ۹۲۲ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۲۵۸ هزار و ۲۴۳ نوبت معامله و به ارزش ۸۵۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان داد و ستد کردند.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار