بازدید 8181

تشدید برخورد با مخدوش کردن و پوشاندن پلاک

کد خبر: ۹۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 30 July 2019

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوش کردن پلاک خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره ورود برخی از خودروها با پلاک‌های مخدوش و ناخوانا به محدوده‌های ترافیکی شهر گفت: پلیس با قاطعیت با این متخلفان برخورد کرده و تا کنون ۱۷۶۰ راننده متخلف که پلاک خودرویشان را دست کاری، مخدوش یا پوشانده‌اند برخورد کرده و وسایل نقلیه مذکور به پارکینگ منتقل شده است.

به گفته وی، برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هرگونه تغییر در ارقام پلاک جرم بوده ودر صورت مشاهده مامورین پلیس ضمن جلوگیری از تردد، این خودروها برای رسیدگی و برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: همچنین برخی از رانندگان که برای ورود به طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی دست به پوشاندن پلاک می زنند که با هماهنگی به عمل آمده این افراد به مرجع قضایی معرفی می‌شوند تا ضمن شناسایی و منع خدمات با آن‌ها برخورد لازم صورت پذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۶
لطفا مردم را با طرحهای غلط مجبور به پوشش پلاک نکنید ساکنین طرح ناراضی هستن و شورای شهر هم سکوت کرده و نمیخواهد دست از اجرای طرح غیر مردمی اش دست بر داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
در شهر 12 میلیونی نمیشه همه جا از ماشین استفاده کرد باید بپذیریم محدودیت اجباریه. ساکن داخل طرح هستم ترافیک کاهش پیدا کرده.
آقایان محترم
طرحهای ترافیکی و زوج و فرد بدرد مردم نمیخوره! فقط دارید سرکیسه میکنید! این چه جور طرحیه که با پول میتونی وارد محدوده بشی؟؟؟؟ پس بحث اصلی «پول» هست نه آلودگی هوا!!!
مردم هم مجبورن!!! یه جوری با مردم برخورد میکنید که انگار زندانی و برده شما هستن!
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
من در این منطقه زندگی می کنم بسیار هم موثر بوده و ترافیک کاهش پیدا کرده.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مگه شک دارید که فقط راهی برای گرفتن پول از مردمه. وگرنه هزار راه وجود داره که بتونن برای طرح فکری بکنن که مردم مجبور نشن پلاک خودشون رو مخدوش کنن.توو این مملکت فقط باید پول بدی. خدمات صفر. بیمه، مالیات،عوارض، مالیات بر ارزش ...افزوده، پسماند،کارمزد، جریمه و هزار مورد دیگه
قرار بود با پلاک های سوزانده شده هم برخورد شود ولی تعداد این پلاک ها روز به روز در حال زیاد شدن است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اين نوع پلاك ها خيلي بيشتر هستند و از فاصله 5 يا 6 متري ديگه قابليت خوندن هم ندارند
تقصیر قانونهای آبدوغ خیاری شماهاست!
در این مملکت فقط داریم هزینه میدیم!!
هیچ کاری برای رفاه مردم نمیکنن!!
نفر از بیکاری میره موتور یا ماشین قسطی میخره که باهاش کار کنه و زندگی کنه (منظورم اینه که فقط در حد زنده بودن و نفس کشیدن زندگی میکنه) بعد هزار تا قانون میذارید که به نفع قشر مرفه جامعه س!!
اگر کار بود این همه موتور و ماشین در خیابانها نبود! مملکت ما پر از شغلهای کاذبه!
از سرچشمه باید جلوی ویرانی رو گرفت!!
توی ایران پلیس ببینی میترسی :))) برعکسه!!
مردم رو سوق دادین به این سمت. این بنده خداها مجبورن!!
برید جلوی پلاکهای ثبت سفارش رو بگیرید!! زورتون به مردم بینوا میرسه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مجبور؟
آقا من خونم تو طرح ترافیک اصلی هست دیروز رفتم برای اخذ مجوز به دفتر خدمات شهر فرمودند یک میلیون ودویست جریمه ورود به طرح برای شهرداری نه پلیس که اونم جداگانه میگیرن +یک میلیون وسیصد عوارض وپسماند +سیصدو پنجاه هزار عوارض خودرو +شارژ کارت شهروندی به نظر شما این باجگیری از ساکنین داخل طرح هست یاخیر؟
بابا بجنبین....ریس روسا این ۲۰ شرکتی که ارز دولتی گرفتن ..خوردن و بردن رو بگیرین....بلیط کاناداشون هم رزو شد...اونوقت افتادیم دنباله یه بیچاره ای که از سر نداری یه تیکه کاغذ چسبونده روی پلاک پرایدش..
این کار باید مشمول موتورها هم بشود
دو بار آیینه من را شکسته و رفته اند و وای به حال دزدی .
همه طرحهاشون براي چپاول جيب ملت است اي مردم سکوت نکنيد وقت مجازات رانتخواران و انحصارگران رسيده بيت المال تموم شده الان مستقيم دست تو جيب ملت کرده اند.
ساکن داخل طرح هستم سه ماشین هستند که پلاکشون را کندن و دو سه ماهه راحت تردد میکنند و داخل کوچه ما پارک میکنند. با پلیس هم تماس گرفته شده ولی پلیس اقدامی نکرده.
چرا بعضی رانندگان پلاک عقب ماشین خود را می سوزانند یا شیشه ماشین شان را دودی می کنند مگر می خواهند چه کار کنند ؟؟؟؟؟؟
برخورد قاطع برخورد قاطع برخورد قاطع....
تنها چیزی که این روزا از تمامی مسئولا و ارکان نظام میشنویم همینه!!
حالا میخواد مردم ایران باشن یا دشمن خارجی...کلا تو کار برخوردن...حالا نمیدونم ما دیواریم سر راه اونا قرار گرفتیم که با ما برخورد میکنن یا اونا دوست دارن مانع باشن!!!
من از ناچاری موتور دارم. هیچ وقت پلاکمو نپوشوندم. ولی پلیس منو به دلیل پوشوندن پلاک جریمه کرد. خواستم شکایت کنم ولی دیدم دردسرش زیادتر از پرداخت جریمه ناحق است.
من تو سایت شما خوندم که پلیس نباید مدارک کسی رو که خلاف نکرده بگیره. وقتی خودم کنار پلیس وایسادم و ایشون از من مدارک خواست پرسیدم که مگه من خلافی کردم که مدارک می‌خواهی و نیتیجه‌اش درست کردن خلاف برای من شد
تمام خدمات شهرداری ، هزینه های ساخت خیابان ها و پل ها و ...... حتی حقوق کارمندان و مسئولان از بیت المال و مردم دریافت می شود بعد به جای کاهش هزینه های اضافی خودشان به راحتی با این طرح ها بازهم در این شرایط سخت اقتصادی به دنبال کسب درآمد از مردم هستند
چرا با موتور سواران با پلاک مخدوش برخورد نمی شود؟
به موتور کاری نداشته باشیم من مشکلی ندارم.
کلا این ساختار مردم رو به خلاف کردن تشویق و وادار می کنه .
اگر قانون برای همه به یک اندازه اجرا میشد و به نفع ثرتمندان و دزدان بیت المال نبود، مطمئنا مردم هم تا حد زیادی رعایت میکردند ولی قانونی که با پول بشود آنرا خرید، به درد لای جرز هم نمیخورد. نکند میخواهید کل مردم را راهی زندان کنید ؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر