بازدید 5078

رونالدو جایزه اساطیر مارکا را از دست پرز گرفت!

کد خبر: ۹۱۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 30 July 2019

کریس رونالدو یک جایزه دیگر را به گنجینه بی پایان افتخاراتش اضافه کرد اما این بار کسی که جایزه را به دست کریس داد سوژه رسانه ها بود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، دیشب و در مراسمی که در تئاترو رینا ویکتوریا و توسط مارکا برگزار شد، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس و بازیکن سابق رئال مادرید جایزه اساطیر مارکا را به پاس فعالیت حرفه‌ای خود دریافت کرد.

در این مراسم که از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت اروپای مرکزی برگزار می‌شد، نمایندگان بسیاری از رسانه‌های سرتاسر دنیا حضور یافته بودند و ظرفیت سالن را پر کرده بودند. فلیپه دل‌کامپو، روزنامه نگار مجری این مراسم بود و ژرژ مندس (مدیربرنامه‌های رونالدو)، فلورنتینو پرز (رئیس رئال مادرید)، جورجینیا رودریگز (نامزد رونالدو) و آنتونیو فرناندز گالیانو کامپوس (رئیس Unidad Editorial) از جمله مهمانان سرشناس این مراسم بودند.

رونالدو جایزه اساطیر مارکا را از دست پرز گرفت!

رونالدو که به هنگام دریافت این جایزه احساساتی شده بود، در سخنانی گفت: « این جایزه جایگاه خاصی در موزه من خواهد داشت. مادرید خاص است. مسافرت‌های زیادی داشته ام، اما کمتر شهری نظیر مادرید وجود دارد. شاید مهم‌ترین دلیلی که موجب شده این جایزه را دریافت کنم، کار‌هایی است که در (رئال) مادرید انجام داده ام. این یک دستاورد اسپانیایی است و دریافت آن باعث افتخار است. از همه کسانی که به من در راه کسب این جایزه کمک کرده اند، ممنونم. امیدوارم به زودی به مادرید بازگردم. »

مارکا جایزه اساطیر خود را از سال ۱۹۹۷ اهدا می‌کند و پیش از رونالدو، بزرگانی نظیر مایکل جوردن، پله، رافائل نادال، نواک جوکوویچ، محمد علی، یوسین بولت، مایکل فلپس، مایکل شوماخر و دیگو مارادونا موفق به دریافت این جایزه شده بودند. لیونل مسی نیز در سال ۲۰۱۵ جایزه اساطیر مارکا را کسب کرده بود.

رونالدو در نخستین فصل حضور خود در یوونتوس موفق به کسب اسکودتو شد تا به نخستین بازیکنی تبدیل شود که در لالیگا، لیگ برتر انگلیس و سری آ. قهرمان شده است. این جایزه اکنون در کنار افتخارات فردی بی شمار رونالدو قرار خواهد گرفت؛ افتخاراتی مثل ۵ توپ طلا، ۴ کفش طلای اروپا و ۲ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا (The Best)

۵ لیگ قهرمانان، ۴ جام جهانی باشگاه ها، ۳ سوپرجام اروپا، ۳ لیگ برتر، ۲ لالیگا، یک سری آ، یک قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا مهم‌ترین افتخارات رونالدو در عرصه تیمی هستند. او برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا (۱۲۷ گل)، باشگاه رئال مادرید (۴۵۱ گل) و تیم ملی پرتغال (۸۸ گل) است و در ۳۴ سالگی، بدون تردید نام خود را به عنوان یکی از اساطیر تاریخ فوتبال جاودانه کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی