بازدید 3937

محکومیت یاسین‌پیشرو با شکایت دو مرد طلایی المپیک

طبق رای غیابی صادره باشگاه یاسین پیشرو موظف به پرداخت الباقی قرارداد وزنه‌برداران، پرداخت هزینه حق دادرسی طبق تعرفه قانونی و خسارت تاخیر تادیه شده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 29 July 2019

در پرونده شکایت بهداد سلیمی و سهراب مرادی از باشگاه یاسین پیشرو، این باشگاه به پرداخت الباقی قرارداد تمامی وزنه‌برداران محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه یاسین پیشرو سال ۹۴ در لیگ برتر وزنه برداری تیم‌داری می‌کرد و نفراتی، چون بهداد سلیمی، سهراب مرادی، علی هاشمی، بهادرمولایی، مجید عسگری در تیم این باشگاه حضور داشتند. این تیم در پایان لیگ، نایب قهرمان شد، اما پس از پایان مسابقات وزنه برداران و باشگاه بر سر تسویه حساب به مشکل خوردند.

باشگاه یاسین پیشرو در مذاکرات وزنه‌برداران برای تسویه حساب حاضر نشد قرارداد وزنه‌برداران را به صورت کامل تسویه کند. در نهایت موضوع به دادگستری کشید و وزنه برداران رسما از باشگاه شکایت کردند. 

Image result for ‫سهراب مرادی + بهداد سلیمی‬‎

طبق رای غیابی صادره باشگاه یاسین پیشرو موظف به پرداخت الباقی قرارداد وزنه‌برداران، پرداخت هزینه حق دادرسی طبق تعرفه قانونی و خسارت تاخیر تادیه شده است. باشگاه ۲۰ روز مهلت اعتراض دارد و می‌تواند نسبت به رای صادره اعتراض کند.

بهداد سلیمی درباره این رای گفت: رای به نفع وزنه برداران صادر شده و یاسین پیشرو باید مطالبات وزنه‌برداران را پرداخت کند. البته باشگاه یاسین پیشرو منحل شده، اما از آنجا که این باشگاه متعلق به یک شرکت دارویی بوده از این رو این شرکت باید مطالبات وزنه‌برداران را پرداخت کند. پیش از این با شکایت وزنه‌برداران از باشگاه یاسین پیشرو به کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری نیز این کمیته رای به محکومیت باشگاه و الزام به پرداخت مطالبات وزنه برداران داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل