بازدید 4942

باج میلیونی صهیونیست‌ها برای انتقال سفارتخانه‌ها

کد خبر: ۹۱۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ 28 July 2019
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم به منظور تشویق کشور‌ها برای انتقال سفارتشان به قدس اشغالی، در حال تدارک ارائه پیشنهاد کمک مالی ۱۴.۲ میلیون دلاری است.

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، با گذشت بیش از یک سال و دو ماه از اقدام غیرقانونی آمریکا در انتقال سفارت خود در فلسطین اشغالی به بیت‌المقدس، حالا وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از طرح این رژیم برای تشویق دیگر کشور‌ها به پیروی از واشنگتن رونمایی کرده است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به زودی این طرح را که شامل بسته‌های تشویقی به دیگر کشور‌ها است، به کابینه این رژیم پیشنهاد می‌کند.

طبق گزارش این روزنامه صهیونیستی، طبق پیشنهاد کاتص قرار است به کشور‌هایی که به انتقال سفارت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی تمایل دارند، بسته کمک مالی ۵۰ میلیون شِکِل (معادل حدود ۱۴.۲ میلیون دلار) ارائه شود.
 
تدارک صهیونیست‌ها برای تشویق کشور‌های جهان به انتقال سفارتشان به قدس اشغالی در حالی صورت گرفته که علیرغم تبلیغات فراوان آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها درباره انتقال سفارت واشنگتن به قدس اشغالی، دیگر کشور‌های جهان استقبالی از این اقدام نکرده‌اند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته علیرغم مخالفت‌های بین‌الملی با به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، هیاتی عالی رتبه شامل «ایوانکا ترامپ» دخترش را برای مراسم انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به قدس اشغالی اعزام کرده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر