بازدید 9863

نمایندگی فروش دوربین مداربسته داهوا، هایک ویژن و ویوتک در ایران

کد خبر: ۹۱۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 08 August 2019

درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن  HIKVISION

هایک ویژن رتبه اول پرفروش ترین دوربین مدار بسته دنیاست.

شرکت فناوری دیجیتال Hangzhou Hikvision تولید کننده چینی و بزرگترین تأمین کننده محصولات نظارت تصویری جهان است و در هانگزو چین مستقر است. سهام عمده آن متعلق به دولت چین است.

هایک ویژن پیشرو در ارائه محصولات و راه حل های امنیتی نوآورانه است.

Hikvision اکنون بیش از 34000 کارمند دارد که بیش از 16000 نفر از آنها مهندسین تحقیق و توسعه هستند. این شرکت سالانه 7 تا 8 درصد از درآمد فروش سالانه خود را برای تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری محصولات خود سرمایه گذاری می کند. Hikvision یک سیستم تحقیق و توسعه کامل چند سطحی را ایجاد کرده است که شامل هر عملیاتی از تحقیق گرفته تا طراحی ، توسعه ، آزمایش ، پشتیبانی فنی و خدمات می باشد. تیم های تحقیق و توسعه مستقر در مقر Hangzhou ، در سطح جهان فعالیت می کنند ، از جمله مراکز تحقیق و توسعه در مونترال ، کانادا و لندن در انگلستان و همچنین پنج شهر چین.

هایکویژن پیشرفت فن آوری های اصلی رمزگذاری صوتی و تصویری ، پردازش تصویر فیلم ، و ذخیره داده های مرتبط ، و همچنین فناوری های رو به جلو مانند محاسبات ابری ، داده های بزرگ و یادگیری عمیق را در رزومه خود قرار داده است. طی چند سال گذشته ، هایک ویژن دانش و تجربه خود را در زمینه رفع نیازهای مشتری در بازارهای مختلف عمودی اعم از امنیت عمومی ، حمل و نقل ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، مؤسسات مالی و انرژی و همچنین ساختمان های هوشمند عمیق تر کرد. بر این اساس ، شرکت هایکویژن راه حل های حرفه ای و سفارشی برای رفع نیازهای متنوع بازار ارائه می دهد. علاوه بر صنعت نظارت تصویری و سیستم های دوربین مدار بسته ، Hikvision تجارت خود را به فناوری خانه های هوشمند ، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک اتومبیل - که همه مبتنی بر فناوری اطلاعات تصویری است - گسترش داد تا کانال هایی را برای حفظ توسعه بلند مدت پیدا کند.

تعریف گواردیولا از خرید جدید سیتی

هایک ویژن هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته دنیاست که محصولات آن شامل دوربین های HD و سیستم های تحت شبکه می شود.

هایک ویژن پارس نمایندگی فروش و پخش محصولات هایک ویژن در ایران است.

 

درباره دوربین مدار بسته داهوا DAHUA

Dahua Technology یک شرکت پیشرو جهانی در زمینه تولید سیستم های مداربسته و نظارت تصویری ، ایجاد راه حل های پیشرفته امنیتی الکترونیکی برای حمل و نقل ، آموزش ، نظارت بر شهر ، بازارهای خرده فروشی و تجاری در سراسر جهان است.

این شرکت سالانه10٪ در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند و رقیب جدی هایکویژن محسوب می شود. شرکت داهوا تکنولوژی که در سال 2017 2.6 میلیارد دلار فروش داشته است ، جوایز بین المللی بسیاری کسب کرده و تلاش می کند شریک صنعت امنیتی مورد نظر باشد. این شرکت در بیش از 180 کشور دنیا نمایندگی دارد.

تعریف گواردیولا از خرید جدید سیتی

Dahua Technology UK و ایرلند واقع در Maidenhead ، به همراه شرکای توزیع خود ، به یک شبکه رو به رشد با راه حل های کامل سیستم شامل دوربین ، تجهیزات کنترل ، ضبط ، ویدیو وال ، نرم افزار و لوازم جانبی خدمات می دهند.

داهوا هم اکنون دومین برند پرفروش دوربین مدار بسته دنیاست.

در ایران داهوا پارس نمایندگی فروش و پخش محصولات داهوا می باشد.

 

درباره دوربین مدار بسته ویوتک VIVOTEK

شرکت VIVOTEK در فوریه 2000 تاسیس شد. این شرکت راه حل های نظارت تصویری تحت شبکه را در سراسر جهان به بازار عرضه می کند و به یک برند برتر در زمینه امنیت جهانی تبدیل شده است. در سال های اخیر ، VIVOTEK راه حل های جامع نظارت IP را توسعه داده است که شامل طیف گسترده ای از دوربین های شبکه ، سوئیچ های PoE ، ضبط کننده ویدیو شبکه و نرم افزار مدیریت ویدیو است. در پاسخ به امکانات ارائه شده توسط روند رو به رشد IoT ، VIVOTEK آرزو می کند با ترسیم قابلیت های گسترده تکنولوژیکی خود در تصویر و صدا ، برترین برند دوربین مداربسته در IOT شود. این شرکت همچنین قصد دارد به پیشرفت قابلیت های R&D نرم افزاری / سخت افزاری خود و گسترش اتحادهای استراتژیک خود که در حال حاضر بصورت گسترده با شرکای برجسته نرم افزار و سخت افزار بین المللی دارد، ادامه دهد. این هم افزایی از توسعه مستقل و مشارکتی ، به حداکثر رساندن پتانسیل ، دستیابی به برنامه سطح بالا ، ادغام فناوری ، و تحقق عمیق تر مطالبات کاربر در بازارهای عمودی می پردازد.

تعریف گواردیولا از خرید جدید سیتی

ویووتک هم اکنون یکی از برترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته تحت شبکه است که در ایران نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

ویوتک پارس نمایندگی ویوتک در ایران است .

 

منبع: www.nitaran.co

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست