بازدید 5427

داورزنی با اساسنامه جدید، دوباره رییس والیبال می‌شود!

داورزنی در آخرین مصاحبه خود روز چهارشنبه درباره ثبت‌نامش برای ریاست فدراسیون والیبال گفته بود: من هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام و استعفا هم نداده‌ام. هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام. والیبال برای من خیلی مهم است.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 27 July 2019

یکی دو روز از خبرِخوش داورزنی به روسای فدراسیون‌های ورزشی نگذشته بود که شایعاتی درباره بازنشسته شدن وی به گوش رسید هر چند این خبر اصلا به صورت رسمی اعلام نشد، اما به نظر می‌رسد اجرایی شدن اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی این امکان را به وی و سایر بازنشسته‌ها خواهد داد تا بتوانند برای ریاست فدراسیون‌ها اقدام کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، اگر مشکل بازنشستگی داورزنی درست هم نشود با ابلاغ اساسنامه جدید، وی مشکلی برای ریاست فدراسیون والیبال نخواهد داشت. داورزنی در آخرین مصاحبه خود روز چهارشنبه درباره ثبت‌نامش برای ریاست فدراسیون والیبال گفته بود: من هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام و استعفا هم نداده‌ام. هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام. والیبال برای من خیلی مهم است. دوستان لطف و احساس کردند برای آینده والیبال برگردم، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

به نظر می‌رسد تا آخر مرداد تغییراتی را در بدنه ورزش شاهد باشیم. باید دید با اجرایی شدن اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی چه تغییراتی در راس فدراسیون‌ها رخ خواهد داد.

داورزنی با اساسنامه جدید، دوباره رییس والیبال می‌شود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان