بازدید 25724

واکنش آموزش‌وپرورش به فیش حقوقی ۲۰ میلیونی‌

کد خبر: ۹۱۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 22 July 2019

روابط عمومی سازمان آموزش و‌پرورش استثنایی در واکنش به فیش حقوقی ۲۰ میلیونی آقای معاون اعلام کرد: حکم حقوقی براساس ضوابط وزارت علوم صادر شده و هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در روز‌های اخیر تصویری از حکم حقوقی یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد که نشان می‌داد این معاون با ۴۰ سال سابقه کار ماهانه ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند.

بر اساس مستند دیگری، مبلغ ۹ میلیون و ۱۳۲ هزارتومان با عنوان فوق‌العاده مدیریت و حق ماموریت از تاریخ ۱ خردادماه سال جاری به فیش حقوقی وی اضافه شده است.

این در حالی است که هم‌اکنون دولت حقوق‌های ۲.۵ تا ۵ میلیون تومانی را ۱۸ درصد افزایش داده است.

براساس مستندات جدیدی که امروز منتشر شد، از همین شخص، اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه‌های تحصیلی وی منتشر شده است، بر این اساس معاون وزیر آموزش و پرورش در رشته علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) قبول می‌شود.

وی در همین زمینه به رئیس یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش یعنی خودش نامه‌ای تنظیم کرده و طی آن خواستار تامین هزینه‌های تحصیلی خود می‌شود.

هم اکنون معاونت آموزش وپرورش استثنایی در واکنش به فیش حقوقی آقای معاون در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است:

آقای دکتر قدمی در آزمون بورسیه اعزام به خارج شرکت و قبول می‌شوند، ولی وزارت آموزش وپرورش به دلیل عدم توانایی تامین ارز دانشجویی اعلام می‌کند بورسیه خارج به داخل تبدیل و مبلغ آن با دستور معاون نیروی انسانی وقت وزارت آموزش وپرورش از اعتبارات سازمان پرداخت می‌شود تمامی فرایند فوق برابر قانون صورت گرفته است.

حکم حقوقی ایشان براساس ضوابط وزارت علوم صادر شده و تمامی اعضای هیئت علمی که در سطح معاونت وزیر و مقامات رسمی مندرج در ماده ۷۹ آیین نامه وزارت علوم قرار می‌گیرند دارای حکم حقوقی فوق هستند درضمن افراد مذکور هیچگونه اضافه کار دریافت نمی‌کنند و هرگونه ادعا در این زمینه کذب است.

حق مدیریت این دسته افراد هم براساس حق مدیریت رییس دانشگاه تهران محاسبه می‌شود، با عنایت به توضیحات فوق هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و ادعا‌های واهی در این زمینه کذب محض بوده و حق پیگیری محفوظ خواهد بود.

در همین حال، گفتنی است، حدود هفت ماه است که معوقات فرهنگیان پرداخت نشده و هنوز درباره زمان واریز آن پاسخ روشنی داده نشده است. در شرایطی که پرداخت حداقل حقوق دانشجو معلمان با اما و اگرهای بسیاری مواجه بود و همچنان هم این روند ادامه دارد؛ خبر حکم ۲۰ میلیون تومانی حقوق یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش، هجمه‌های بسیاری را برای این وزارتخانه در پی داشت.

در وزارتخانه‌ای که همواره اندر خم حداقل خواسته فرهنگیان یعنی پرداخت حقوق است؛ اعلام حکم حقوقی با این رقم بسیار، عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۳۰
اصلا عجیب و غریب نیست، فقط این مورد رسانه ای شده بقیه موارد هنوز مخفی است. در یک کلام فقط میشه گفت گند زدیم به قانون و مقررات رفته پی کارش و گرنه حداکثر حقوق طبق قانون هفت برابر حداقل حقوقه.
بنده خودم چندین سال پیش رفته بودم در اداره ای استخدام بشوم با حقوق یک میلیون تومان. وقتی رفتم مصاحبه و گزینش پرسیدند که چه چیزی شما را بیشتر نارحت میکند گفتم اندکی بیعدالتی که اگر نباشد خیلی خوب میشود. گفتند برو و ما به شما بزودی مفهوم عدالت را نشان میدهیم. رفتم و فردای انروز پرونده ام را دادند زیر بغلم...
این 20 میلیون حمکشه با اضافه کار و پاداش خیلی بیشتره... خوبه والا این معلمها 3 ماه تابستون تعطیلن، تعطیلات نوروز هم تعطیلن، تعطیلات زمستانه هم که در راهه، پنجشنبه و جمعه هم تعطیلن باز هم از حقوقشون شکایت دارن!!!!!!!!!
۴۰ سال سابقه کار؟ بازنشسته نشده یا قانون مجلس در مورد ایشان اجرا نمیشه؟
بعد به حقوق نگرفته پزشکان گیر بدین همشون زیرزیرکی دارن می خورن
همه وزراء و معاونین و رئوسای سازمانهای دولتی همیقدر می گیرند تابی جان ؛ اطلاع رسانی کردید یا واقعا تعجب کردید؟ این منافاتی با قانون ندارد و دیدید که گفته شده؟ اینکه می گند خانه از پای بست ویران است خوب یعنی همین
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
یعنی چی آخه من نفهمیدم چطور با 40 سال سابقه این پدر بزرگوار نه تنها بازنشسته نشده که تازه فیلش یاد هندوستان کرده و میخواد دکترا بگیره که ان شاالله پیشرفت شغلی پیدا کنه. آقا بکنید برید از این پست ها یه کم جای نفس واسه جوون ترها پر شه. میدونم کوه تجربه هستید و بواسطه همون هم وضع مملکلت رو گل و بلبل کردید ولی خواهشا برید بزارید بی جربه ها بیان که ما قدر شماها رو بیشتر بدونیم. برید لطفا
بنده یک معلم هستم خدا ازشون نگذره که چنین به ما ستم می‌کنند
خداییش حقوق اعضای هیات علمی هم خیلی خوبه
سه ماه تابستان تعطیل
عید مجموعا 20 روز تعطیل
بین دو ترم تعطیل
روزهای کاری هفته نهایتا 2 تا 3 روز

راهنمایی دانشجو برای پایان نامه دلبخواهی
تعداد واحد موظف 11 واحد
بابا خدایی برای این ها ماهی 7 یا 8 یا 20 میلیون خوبه دیگه
تازه این ارقام در حکم اونها درج میشه و مبنای بازنشستگی هست در حالی که کارشناسان و مدیران وزارتخانه ها معمولا اگر 4 میلیون بگیرند فقط 2 میلیونش داخل حکم و مبنای بازنشستگی اونها هست

حالا شما اضافه کنید به این رقم حق الزحمه راهنمایی هر پایان نامه ارشد از 2 تا 3 میلیون و پاداش راهنمایی هر رساله دکتری از 7 تا 15 میلیون تومان که در طی سال می تواند به تعداد چندین مورد باشد

بعد میگن فرهنگی ها و اساتید زندگی ساده دارند!!!!
یکی نیست به این آقا بگه خب عزیزم قانون باشه مگه هر چی قانون شد لزوما کار درست و خوبیه؟!
این همه معلم دارند از بی پولی می نالند اون وقت این آقا فقط حکمش 21 میلیون و اگر حق مدیریت و پاداش و رفاهی و ... را هم جمع کنید به بالای 30 میلیون میرسه!
مگه ایشون چکار داره میکنه یا چه عملکردی داشته برای آموزش و پرورش؟؟؟
با چهل سال سابقه ي كارريال خوبه بازنشست نشده! قانون منع بكارگيري بازنشسته ها، كلا آب دوغ خياره. يه سري به شركت هاي خصولتي معدني و فولادي بزنيد تا ببينيد خانه ي سالمندانه با حقوق هاي نجومي. از ساعتي 400 هزارتومان تا حقوق ماهانه 50 ميليون بازاي حضور 5 روز در ماه! اونوقت جوون تحصيلكرده و بيكار فقط داره در مملكت تباه ميشه.
از تابناک بخاطر این پیگیری ها ممنون هستیم، انشااله شفاف سازی دارایی ها مسئولان عملیاتی شود.
پس ببخشید ما عذر می خواهیم .همه چیز قانونیه شما درست می گوید .تقصیر ماست که کم حقوق می گیریم .قانون /قانون/ قانون .همیشه در صدر قرارداره یادتتون باشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
این موضوع در همه سازمانها وجود دارد وآقایا علت اینکه بعد از چهل سال کماکان به خدمت خود به مردم کشور اصرار میورزند دلیلی غیر از این موضوع ندارد
عجب دیگه یواش یواش دارن کلاه قانونی پیدا میکنن
وقاحت
زیردستان همه حقوق های حداقلی و بالا دستان پیشنانی های ساییده شده بر مهر و حقوق های حداکثری و صد در صد قانونی
کاملا پیگیری شود موضوع تفر و عقده می آره بین معلمان عزیز کشور
به قهقرا رفتن آموزش و پرورش از مدیریت عای بی اساس ایشان است و باید حتما ماکمه و عزل شود. هر چند که مملکت گل بلبل داریو
شرم آور است با 40 سال خدمت انهم با تکیه بر اجر الهی وبا نیت خدمت صادقانه
با ۴۰ سال سابقه؟؟؟نباید بازنشست شده باشدند؟؟؟
چهل سال کار؟؟؟؟ این افتخار داره؟
کِی میخواد زندگی کنه؟ چه وقت میخواد به خانواده اش برسه؟
بعد از چهل سال کار هنوز می خواد شروع به تحصیل کنه؟؟؟؟ ها ها ها
چهل سال سابقه دیگه بهتر نیست یکمی بره اب و هوا و مسافرت و کمی هم صفا کنه
خودش به خودش نامه میزنه برا هزینه تحصیل
مبنای حق مدیریتش ریاست دانشگاه تهرانِ
حقوقش در حد شرکت نفتِ و.........
جالبه هر گونه تخلفی از سوی دولت و مجلس قانونی است!!!
40 سال سابقه مگه میشه...
40سال سابقه کار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهل سال سابقه!! مگر قانون بازنشستگی اجرا نشده؟
اینقدر جوابیه صادره وقیحانه تنظیم شده که به خاطر یک نفر میخوان همه قانون و وزارتخانه رابسیج کنن تا موضوع ماستمالی کنن.
ترفیعات بدست امده عادی نیست باتوصیه و
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل