بازدید 2949

پامپئو دیدار با کاتس را نپذیرفت

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، وزیر خارجه آمریکا درخواست همتای اسرائیلی خود برای برگزاری دیداری دوجانبه در جریان سفر اخیر وی به واشنگتن را نپذیرفت.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ 21 July 2019

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، وزیر خارجه آمریکا درخواست همتای اسرائیلی خود برای برگزاری دیداری دوجانبه در جریان سفر اخیر وی به واشنگتن را نپذیرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا درخواست یسرائیل کاتس، همتای اسرائیلی خود برای انجام دیداری دوجانبه طی سفر اخیر وی به واشنگتن را رد کرد.

کاتس دوشنبه گذشته در سفر سه‌ روزه‌ای که برای شرکت در کنفرانس ویژه آزادی ادیان به واشنگتن داشت، در صدد دیدار با پامپئو برآمد. اما در روزهای بعد دیدارهای دو وزیر در حاشیه کنفرانس تنها به دست دادن با یکدیگر محدود شد و دیدار دو جانبه‌ای میان آن دو برگزار نشد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، دفتر وزیر خارجه آمریکا درخواست اسرائیلی‌ها را نپذیرفته و به سفارت این رژیم در واشنگتن اطلاع داد برنامه کاری پامپئو پر است.

دفتر کاتس به این شبکه تلویزیونی اعلام کرد: طرف آمریکایی دو گزینه پیش روی ما قرار داد، دیدار سریع در حاشیه کنفرانس یا برنامه‌ریزی جهت انجام سفر دیگری برای کاتس به واشنگتن به منظور گفتگوهایی کامل با پامپئو، اما کاتس در نهایت گزینه دوم را انتخاب کرد و به زودی درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: پامپئو به دلیل مشکلاتی که در رابطه با برنامه کاری‌ خود داشت، نتوانست با کاتس دیدار کند و امیدواریم همکاری‌ها میان این دو وزیر در آینده نیز ادامه داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار