بازدید 3656
۲

چرا اسامی دریافت‌کنندگان طرح‌ترافیک منتشر نشده

کد خبر: ۹۱۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷ 21 July 2019

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: علی رغم مصوبه شورای شهر تهران هنوز اسامی خبرنگاران و رسانه های دریافت کننده طرح ترافیک منتشر نشده است.

به گزارش «تابناک»، محمد علی کرونی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه علی رغم مصوبه شورا هنوز اسامی خبرنگاران و رسانه های دریافت کننده طرح ترافیک منتشر نشده است گفت: متاسفانه شاهد تخطی مکرر معاونت حمل و نقل از مصوبات شورا هستیم.

اینکه چرا تا این حد در مقابل انتشار اسامی خبرنگاران و رسانه های دریافت کننده سهمیه طرح ترافیک مقاومت می کنند، جای سوال دارد این درحالی است که نمایندگان کمیسیون های حمل و نقل و فرهنگی نیز در کارگروه مشترک پیگیر این موضوع هستند و تاکنون فهرست مربوطه در اختیارشان قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: یاد آوری می کنم که در سال ۹۷ نیز علی رغم مصوبه شورا از ارائه اسامی رسانه ها استنکاف کردند. اگر قرار است مصوبات شورا به صورت گزینشی و صرفاً در راستای تحقق اهداف مدنظر معاونت حمل و نقل تفسیر به نفع و عملی شود نتیجه ای جز بی ارزش کردن مصوبات شورا در پی نخواهد داشت.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: درخصوص اخذ عوارض زوج و فرد در سال ۹۷ نیز برخلاف نظر کمیسیون تخصصی عمل کردند و کار به شکایت پلیس کشید. ارزش نهادن به جایگاه شورا و مصوبات آن متاسفانه در عملکرد معاونت حمل و نقل مشاهده نمی شود و طی مدت سپری شده از استقرار مدیریت جدید شهری باعث عدم کارایی و تضعیف حوزه حمل و نقل شهرداری و متعاقباً بازخوردهای نامناسب شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری در این حوزه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خودی و غیرخودی همه جا هست
فشار بر مردم و ویژه خواری خواص در طرح ترافیک و سکوت مراجع قضایی در طرح جدید زوج و فرد و کسب در امد شهرداری.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی