بازدید 3610

مرکز پزشکی حج: در عربستان مشکل دارو نداریم

کد خبر: ۹۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 20 July 2019
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: مشکل دارویی در عربستان نداریم.
 
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ. نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایران در دیدار با رییس و اعضای ستاد این مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از خدمات درمانی تیم‌های پزشکی بهداشتی مستقر در مدینه منوره ابراز رضایت کرد و گفت: در بازدید از درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر، رضایت زائران ایرانی از ارائه خدمات این نهاد مشهود است.

او با قدردانی از اهتمام ویژه کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به منظور ارائه خدمات داوطلبانه و عام‌المنفعه، بیان کرد: فداکاری‌ها و ایثارگری‌های اعضای تیم‌های پزشکی برای کمک به زائران خانه خدا پاداش خروی دارد و در پیشگاه پروردگار مغفول نخواهد ماند.

محمدتقی حلی‌ساز ـ. رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ـ. نیز در این دیدار به مراجعه بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ زائر ایرانی در درمانگاه جمعیت هلال احمر مستقر در مدینه اشاره کرد و گفت: از این تعداد بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر به پزشک متخصص و ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به پزشکان عمومی مراجعه کرده‌اند.

او با اشاره به استقرار دو دستگاه آمبولانس ICU به همراه دو تکنسین اورژانس در دو منطقه مشخص شده مدینه منوره، افزود: این امکان برای انتقال بیماران نیازمند به خدمات پاراکلینیک فراهم شده است.

وی در همین زمینه به تعامل مناسب بیمارستان‌های سعودی برای پذیرش زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با ۵۵ نفر کادر درمانی متشکل از پزشکان، پرستاران، تکنسین‌های دارویی و اورژانس به ارائه خدمات به زائرین ایرانی می‌پردازند.

حلی‌ساز با بیان این‌که درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه و مدینه منوره همواره آماده ارائه خدمت به زائران ایرانی هستند، افزود: زائران ایرانی تاکنون هیچگونه مشکلی برای درمان نداشته‌اند. امیدواریم این شرایط تا پایان موسم حج با وجود پرسنل و کادر درمانی مجرب، متعهد و دلسوز حفظ شود.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به امکانات و تجهیزات پزشکی و دارویی مراکز درمانی هلال احمر در مدینه منوره اشاره کرد و گفت: درمانگاه‌های ما با توجه به نیاز خود همواره داروی مورد نیاز زائران ایرانی را داشته‌اند و امسال با تدابیر اندیشیده شده مشکلات دارویی نخواهیم داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی