بازدید 3001

تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده در کشور

کد خبر: ۹۱۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 20 July 2019

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم هوای گرم در اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران سالم است.

به گزارش میزان، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان واشناسی با اشاره به وضعیت جوی گفت: تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده برای اکثر مناطق کشور با توجه به الگوی تابستانه پیش بینی می‌شود.

نقشینه با بیان اینکه در دو روز آتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر‌های هم رفتی و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش شدید باد شدید موقتی پیش بینی شده است، گفت: در سه روز آینده در برخی ساعات در جنوب سمنان، تهران، استان‌های یزد، قم و مرکزی نیز گرد و غبار را انتظار داریم.

وی با تاکید بر اینکه در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود، تصریح کرد: از روز سه شنبه تا آخر هفته بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهند داشت.

نقشینه ادامه داد: دمای هوای تهران امروز و فردا در مهرآباد به ۴۱ درجه، روز دوشنبه ۴۰ و سه شنبه ۳۸ درجه پیش بینی شده است که این نوید دهنده کاهش کاهش نسبی گرما از نظر کاهش دما است.

وی با بیان اینکه کیفیت هوای تهران در شرایط سالم به سر می‌برد، گفت: البته برای جنوب استان مانند رباط کریم و ورامین وضعیت گرد و غبار می‌تواند تاثیر گذار باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از پیش بینی بارش خفیف و پراکنده در هفته جاری در ارتفاعات البرز خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان