بازدید 173808

بالاخره خبر مرگ «مسعود رجوی» آمد/ بررسی دلایل پنهان نگه‌ داشتن مرگ رجوی!

آن‌ها سال‌هاست با جیره خواری دستگاه‌های اطلاعاتی غربی توانسته اند به حیات خود ادامه دهند. سردمداران این جریان به دنبال آن هستند که از طریق خیانت به کشورشان و انجام اقدام اطلاعاتی علیه مردمشان، مزدی از طرف دشمنان جمهوری اسلامی به آن‌ها داده شود تا ادامه حیات بدهند. آن‌ها امیدوارند که بعد از مسعود رجوی با تربیت و معرفی جانشین برای او همچنان به اقدامات خباثت آمیز علیه مردم ایران ادامه بدهند و دولت ترامپ را نیز یکی از فرصت‌ها برای این مساله می‌دانند؛ شاید برای همین است که دست به انتشار رسمی خبر مرگ رجوی زده اند!
کد خبر: ۹۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 18 July 2019

روز گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی از مراسم گروهگ منافقین منتشر شد که بیانگر تأیید اخبار مربوط به مرگ «مسعود رجوی» سرگرده این گروهک بود؛ خبری که چند سال است در محافل مختلف مطرح می‌شود و کارشناسان متعدد در این زمینه به تحلیل چگونگی مرگ او پرداخته اند، اما هیچ گاه توسط منافقین تأیید نشده تا اینکه سرانجام تصویر اخیر منتشر شده در فضای مجازی بیانگر اعلام رسمی مرگ اوست.

به گزارش «تابناک»؛ رسانه‌های مختلف نیز درباره‌ی خبر مرگ مسعود رجوی نوشتند: «دیروز عکسی در توئیتر درباره منافقین منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. این عکس نشان می‌داد این گروهک تروریستی در مراسم امسال خود عکس مسعود رجوی را در کنار کشته شدگان خود قرار داده و در واقع این عکس مرگ سرکرده گروه منافقین را تأیید کرده است. در توئیتر یک مثل معروف وجود دارد؛ اینکه هر تفکری داشته باشیم در تنفر از کار‌های این گروهک همگی هم نظر هستیم.

با این نگاه، بسیاری از کاربران این عکس را بازنشر کردند و درباره‌اش نوشتند. بسیاری از آن‌ها می‌گفتند که کاش رجوی برای تمام کار‌های مجرمانه‌اش و کشتن افراد بی‌گناه به مجازات می‌رسید: فره: «مسعود رجوی کی مرده؟! الان اعلام می‌کنن! خوشن به خدا دیوونه‌ها»، نوشه: «هنوز هیچ‌ کدام از هواداران جرأت ندارند از این تشکیلات مخوف بپرسند، مسعود رجوی زنده است یا مرده؟»، هومن: «صداشم درنیاوردن، عجب سیستم کثیفی»، سینا جهانی: «او به زباله‌دان تاریخ پیوست. شاید در تاریخ معاصر ایران، هیچ‌کس به اندازه مسعود رجوی شایسته این عبارت نیست.»، مهران: «سازمان مجاهدین خلق عکس مسعود رجوی را بعد از ۱۷ سال ناپدید بدون هیچ توضیحی گذاشته کنار سایر کشته شدگان سازمان، تو قرن ۲۱ این میزان شفافیت! خارق‌العاده‌اس»، سایه آریا: «دلم گرفت. دلم می‌خواست لااقل این دنیاش جهنمش می‌شد بعد می‌مرد. چقدر دختر پسر جوان به خاطر این زوج عوضی جونشونو از دست دادن»، مریم عبدی: «واقعا مُرد؟ بی‌محاکمه؟ بی‌تقاص؟»، محبوب: «لعنت بهشون که عکس این جلاد رو همردیف مصدق و فاطمی گذاشتن»، کرد آنوناکی: «خائن بزرگ. قاتل ملت. مسعود رجوی اراذل»، علیرضا رجایی: «اینا می‌خواستند حکومت کنند، الان حتی معلوم نیست کجا خاک شده. براستی که مسعود رجوی کثیف‌ترین و خائن‌ترین ایرانی است.»، هوی: «مسعود رجوی به درک نائل گردید. درک هم با روی باز پذیرای آغوش ایشان شد.»، فاطمی: «هنوز صداشو پخش می‌کنن باهاشون حرف می‌زنه اون بدبختام باور می‌کنن ذوق مرگ می‌شن.»

اولین خبر‌ها از مرگ رجوی در سال ۸۹

«تابناک» در گزارشی پیرامون همین موضوع در سال ۸۹ نوشت: هرچند زنده یا مرده بودن مسعود رجوی ملعون، تأثیری در فروپاشی تدریجی تشکیلات گروهک تروریستی منافقین ندارد، برخی شواهد، حکایت از آن دارد که او دیگر وجود خارجی و یا دست کم حضور اثرگذار ندارد. شواهد نشان از آن دارد که سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال ۱۳۸۲ یعنی درست از زمان حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است. این موضوع سبب شد تا بسیاری به این نتیجه برسند که رجوی در حمله جنگنده‌های آمریکایی به اردوگاه اشرف، در خلال حمله علیه صدام، به همراه ۲۰ تن دیگر از اعضای این گروهک از بین رفته است.

بر پایه این گزارش، در خصوص احتمال کشته شدن رجوی در بمباران‌های یاد شده، ادعا‌های بسیاری مطرح شد که از جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: «منظر. ل» از شهروندان اهوازی که به مدت سه سال از ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ به عنوان مترجم فاطمه اروانی با مجاهدین همکاری می‌کرد و اینک از سازمان مجاهدین جدا شده نیز بر این باور است که در بمباران ناحیه‌ای در شهر اشرف که محل برگزاری کنسرت‌های موسیقی سازمان بود، مسعود رجوی کشته شد. او این اطلاع را از اروانی نقل می‌کرد که در آن دوره فرماندهی اشرف را بر عهده داشت.

گاف شاهزاده سعودی درباره مرگ رجوی

پس از آن خبری از رجوی نبود تا اینکه در سال ۹۵، «ترکی فیصل» شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در "پاریس"، چندین بار از لفظ «فقید» و «درگذشته» برای اشاره به رجوی استفاده کرد. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فرار سرکرده منافقین از عراق به عربستان، پس از حمله آمریکا به این کشور، منتشر شده بود؛ هرچند بعضی رسانه‌ها همچون صدای آمریکا voa خبر از زنده بودن مسعود رجوی دادند.

اکونومیست در سال ۲۰۰۹ نوشت از زمان اشغال خاک عراق توسط نیرو‌های آمریکایی اطلاع دقیقی از وضعیت مسعود رجوی در دسترس نیست و کسی از زنده یا مرده بودن او خبر ندارد؛ هر چند اکثریت عقیده دارند که او زنده نیست.

هادی شمس حائری، عضو سابق شورای مرکزی منافقین و از سرکرده‌های این گروهک، درباره این پیام‌های کتبی در نوشتاری می‌گوید: جعل «پیام» تنها برای پاسخ به پرسش آزار دهنده «رجوی کجاست؟» هست، تا بگویند «رجوی هست»؛ اما رجوی هنوز «نیست»، زیرا اگر بود، باید خود را نشان می‌داد تا نیروهایش او را باور کرده و حضور او بتواند اوضاع نابسامان سازمان را بسامان کند، اما رجوی هنوز غایب است و ... غیبت رجوی همچنان ... فرقه را آزار می‌دهد و نه تنها مسأله‌ای از سازمان حل نکرده که ابهام را بیشتر هم کرده است.

او در ادامه می‌افزاید: اسامه بن لادن با همه محدودیت‌هایی که سرویس‌های جاسوسی غرب و به ویژه آمریکا برای او پدید آورده و همواره در تعقیب اوست، هرازگاهی، پیامی شفاهی و یا نوار ویدئویی بیرون می‌دهد. مگر سرکرده منافقین چه محدودیتی بیشتر از بن لادن دارد که نمی‌تواند پیام صوتی و یا تصویری منتشر کند و در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد؟ امکانات مجاهدین که کمتر از القاعده نیست.

حتی دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس نیز در خبری در فروردین سال ۸۸ به کشته شدن مسعود اعتراف کرد و گفت: از زمان اشغال عراق توسط نیرو‌های امریکایی خبری از آقای رجوی نیست؛ هرچند اکثرا معتقدند که وی مرده است. در حقیقت به هلاکت رسیدن "مسعود رجوی" و گمانه زنی‌ها در این زمینه، ریشه در اتفاقات سال ۲۰۰۳ میلادی و پس از آن دارد که شواهد نشان می‌دهد، مسعود رجوی در برهه‌ای حتی با فایل صوتی با مخاطبان خود نتوانسته ارتباط برقرار کند. همچنین برخی نیز حمله موشکی به پایگاه اشرف را علت کشته شدن "مسعود رجوی " می‌دانند و گفته شده که "رجوی" را در پاریس" به خاک سپرده اند و قبر وی در آنجاست.

راز مخفی نگه داشتن مرگ رجوی توسط منافقین

حسین امیرعبداللهیان، معاون سابق عربی و آفریقای وزارت خارجه در خصوص اظهارات ترکی الفیصل که از مرگ مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین خبر داد، با بیان اینکه نباید در روابط گسترده دستگاه امنیتی سعودی با منافقین به ویژه در سال‌های اخیر تردیدی به خود راه داد، گفته بود: «این اظهارات تأیید می‌کند که حمایت‌های گسترده مالی و امنیتی عربستان سعودی از تروریسم در همه اشکال آن همواره در دستور کار ریاض بوده است.»

سلیمی نمین: تلاش جهت جانشین‌سازی برای رجوی

عباس سلیمی نمین تحلیل خود را درباره اعلام خبر مرگ مسعود رجوی، این گونه بیان کرد: به احتمال زیاد مسعود رجوی مرده، اما غربی‌ها برای سر پا نگه داشتن تشکیلات منافقین تلاش کرده‌اند که خبر مرگ او را مخفی نگه دارند، چون بیشتر کار‌شناسان معتقد بودند پس از مرگ رجوی این تشکیلات فرو می‌پاشد.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران بیان کرد: به نظر می‌رسد دستگاه‌های اطلاعاتی غربی امروز احساسشان این است که توانسته‌اند سازمان منافقین را به گونه‌ای حمایت کنند که بعد از مرگ مسعود رجوی هم ادامه حیات بدهد. این مسأله مهمی است که تروریستی با سابقه چندین ساله که دستش به خون انسان‌های بی‌گناه و مظلوم زیادی آلوده هست، چندین سال است مرده، اما دستگاه‌های اطلاعاتی غربی برای رسیدن به اهداف خود این خبر را مخفی نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هرچند امروز سازمان منافقین برای غربی‌ها و حتی اسرائیلی‌ها از لحاظ فعالیت عملیاتی ناکارآمد است، از حیث فعالیت اطلاعاتی بسیار مهم است، گفت: امروز آمریکایی‌ها که در ایران نمی‌توانند فعالیت داشته باشند و شرایط برای تحرک انگلیسی‌ها هم بسیار سخت است، فعالیت اطلاعاتی منافقین در ایران برای آن‌ها بسیار با اهمیت است. به همین دلیل تلاش کرده‌اند که با مخفی نگه داشتن مرگ مسعود رجوی گروهک منافقین را سر پا نگه دارند.

ادامه جیره خواری منافقین و دل بستن به ترامپ

هرچند سال هاست بر اساس شواهد، عدم حضور «مسعود رجوی» در مراسم‌ گروهگ منافقین و همچنین اطلاعات و اخبار غیر رسمی و خبر‌های رسمی رسانه‌های مختلف «مسعود رجوی» مرده است تا جایی که برخی آن را مربوط به حملات به پایگاه اشرف و به درک واصل شدن رجوی در جریان این حملات داشت، منافقین به دلایلی متعددی از جمله اینکه با اعلام خبر مرگ رجوی امکان دارد این گروهک به طور کلی فروبپاشد، از انتشار رسمی این خبر جلوگیری می‌کنند.

منافقین و عقبه باقی مانده از آنان ـ که هرچند دیگر به تعدادی افراد سالخورده تبدیل شده اند که از این کشور به آن کشور آواره اند و به سبب جنایاتی که علیه هموطنان خودشان مرتکب شده اند حتی در کشور‌هایی که پذیرش می‌شوند هم بسیار محدود هستند و زندگی ابدی در یک کمپ برای آنان تعریف شده است ـ همچنان ابزار و آلت دست بیگانگان از جمله دشمنان جمهوری اسلامی هستند.

آن‌ها سال‌هاست با جیره خواری دستگاه‌های اطلاعاتی غربی توانسته اند به حیات خود ادامه دهند. سردمداران این جریان به دنبال آن هستند که از طریق خیانت به کشورشان و انجام اقدام اطلاعاتی علیه مردمشان، مزدی از طرف دشمنان جمهوری اسلامی به آن‌ها داده شود تا ادامه حیات بدهند. آن‌ها امیدوارند که بعد از مسعود رجوی با تربیت و معرفی جانشین برای او همچنان به اقدامات خباثت آمیز علیه مردم ایران ادامه بدهند و دولت ترامپ را نیز یکی از فرصت‌ها برای این مساله می‌دانند؛ شاید برای همین است که دست به انتشار رسمی خبر مرگ رجوی زده اند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۱۳۴
رجوی سال 2033 در جنگ عراق به درک واصل شد
خادن کثیفی که دستش به خون جوانان این مملکت آلوده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
تو مگه سال 2033 به دنیا آمده بودی که خبر داری نهایت شما سال 2035 به دنیا آمدی پس وقت زمان جنگ عراق نبودی چرا نظر می دهی آدم به اندازه سنش صحبت می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
امسال ۲۰۱۹ است.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
سال 2033؟؟؟؟؟
اسدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
2033 ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
سال 2033؟ الن سال 2019 هستیم
روشنفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
با احترام به نویسنده های محترم.
خواهشمندم برای نظر دادن عجله نکنید و حتما قبل از ارسال نظرات خود را ویرایش نمایید. سال 2033 و کلمه خادن مایه شرمساری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
فکر کنم منظورشون سال 2003 بودش
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بابا منظورش سال 2003 است که آمریکا به عراق حمله کرد ولی اشتباهی گفته سال 2033 . خودتون هم یکم
دقت میکردید متوجه میشدید. منتها چون برای حمله
به همدیگه عجله دارید، متوجه نشدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
ایشون اشتباه تایپی داشته که این یا ناشی از عجله و عصبانیت در تایپ کردن بوده یا چشم هاش مثل من ضعیف بوده. 2003 رو 2033 نوشته و خائن رو خادن ( حرف د بغل حرف ء است روی کیبورد). اینقدر نظرات اینجوری برای این بنده خدا ننویسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خبر مرگش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
این دوستمون خیلی دوست داشته اولین کامنت رو بذاره هول شده غلط غلوط تایپ کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
آقا شلوغش نکن! منظورش ۲۰۰۳ بوده. اشتباهی دستش بجاِی صفر به عدد سه خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
سال 2003 منظورشونه دیگه اگه ندونید جنگ عراق و آمریکا چه سالیه که خودندن این مقاله براتون بی معنیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
2003
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
من فکر نمیکنم کنار هم گذاشتن عکس مسعود رجوی با دیگر کشته شدگان، دلیلی کامل برای اثبات مردن او باشد
سال ۸۸ بیانیه رسمی دادن و از کودتگران و اشوب طلبان علیه دولت منتخب و رای اکثریت حمایت کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
کودتا گر !!!
آشوبگر! !!
خسته نشدی از بس این کلمات رو بکار بردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
از او دنیا بیانیه دادن پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
إسرائيلي ها هم از ادامه حضور اوشون بر منصب در سال مورد اشاره تان خوشحال بودن چون بي هيج هزينه اي براي اسرائيل تبليغ بود و وجهه مي خريد
با اين وضع آيا اوشون مورد حمايت اسرائيل بود ؟
حالا شما هي بگو فتنه و آشوبگر
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مطمئن باش مجاهدین از هر کسی حمایت کنه اثر عکس داره پس اونا اگر بخوان کسی رای نیاره از همون طرفداری میکنن. اتفاقان هر چی کشور تحت حکومت تندروها باشه اونها توجیه بیشتری برای کارهاشون دارن و خوشحال تر می شن. هر چی ما با مذاکره و دیپلماسی جلو بریم اونا ناراحت میشن
خيليها چه جنايتها كه نكردند ونمي كنند
اي كاش رجوي هم توسط ملت ايران قصاص شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
فرقی نمیکنه. همینکه میدونیم هلاک شده بازم خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خدا لعنتشون کنه
شانزده هزار ایرانی رو در ترور های کور به شهادت رساندند از کوچک و بزرگ از دانشمند تا کارگر از روحانی تا نظامی و شغل آزاد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
اولا این سازمان هنوز موضعش را در باره مرگ و یا حیات رجوی اعلام نکرده است که مشکلی برای انهاست.
مجاهدین خلق سابق ( منافقین ) خودش باعث بدبختی خود شد و تمام زحماتی که برای سرنگونی رژیم سابق کشید رو به باد داد؟! آنها راه رسیدن به دموکراسی در لوله تفنگ میدیدن و آخر خودشان بوسیله آن نابود شدند ، راه دموکراسی صندوق رای میباشد و بس
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
وقتی الگوی مبارزه رسیدن به قدرت باشه همین میشه
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مثلا آنهایی که اکنون در قدرت هستند مردم را گل باران کرده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خیلی دلت میخواست تو اون دوران ناامنی و ترور باشی؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
کدوم صندوق رای؟
شما تو این چهل سال با دهها انتخابات و صندوق رای به دموکراسی رسیدی؟
منفورترین وطن فروش که بعید میدانم حتی ایرانی بوده باشدخون هزهران جوان و بیگناه بر دستان او و پیروان خائنش است.غرب و یعودی احمق هستند که دل به این افراد خوش کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
شرمنده منفی اشتباهی.
موافق هستم با شما آدم خائنی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
به نظرم دليل إعلام خبر مرگ رجوي خائن و قاتل بعد سالها اين بوده كه مريم رجوي ميخواسته براي بار سوم عروس بشه
هههه
مشمول لعنت ابدی شد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مشمول لعنت ابدی شد یعنی چی اون خودش لعنت ابدی بود نماد خیانت
مرگ بر منافق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بیش باد!
کثیف ترین موجودی که به درک واصل شد.جهنم کمترین پاداش خیانتهای بیشمار او و اراذلش است.لعنت الله علیه.
حیف شد این مرتیکه باید بارها و بارها و بارها به دار مجازات آویخته میشد.
به درک که مرد
اﻳﻦ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻓﻜﺮﻱ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﺗﻮﺩﻩ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﺎﻳﻲ ﻧﺪاﺭﺩ ﭼﻮﻥ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺩﺭ ﭼﻬﻞ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﻴﭻ ﺗﺤﻮﻝ ﻓﻜﺮﻱ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺵ اﻳﺠﺎﺩ ﻛﻨﺪ. ﭼﺎﺩﺭ ﭼﻐﺎﻝ ﺧﺎﻧﻢ ﺭﺟﻮﻱ ﻓﻘﻄ ﻳﻚ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺴﺖ. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻴﻜﻪ ﺳﺒﻚ ﭘﻮﺷﺶ ﺯﻧﺎﻥ اﻳﺮاﻥ ﺩﺭ ﭼﻬﻞ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﺗﺤﻮﻝ ﻋﻤﺪﻩ ﺷﺪﻩ, ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﺒﻚ ﭘﻮﺷﺶ ﻣﺮﻳﻢ ﺭﺟﻮﻱ ﻛﻪ ﺣﺘﻲ ﺭﻧﮓ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﻫﻢ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﻜﺮﺩﻩ. ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻅ اﻳﺪﻭﻟﻮﮊﻳﻚ ﻫﻢ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﻧﮕﻮ و ﻧﭙﺮﺱ.
اﮔﺮﭼﻪ ﻛﻪ اﺯ اﻳﻦ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻣﻴﺘﻮاﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺮﺩاﺭﻱ اﺳﺎﺳﻲ اﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩ.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
چادر؟
اینا که از اولم چادر نمی ذاشتند با کی اشتباه گرفتی بابا؟
به امید خبر مرگ همه اختلاسگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
ومنافقان وقاچاقچیان
مجاهدین خلق یک مشت افراد تاریخ گذشته و مریض و عقده ای هستند و ارزشی برای پیش ملت ایران ندارند و خودشان رو بی خود خسته می کنند و به کشور ظلم می کنند
لعنت ابدی بر او و طرفدارانش و حامیان و دوستانش که این همه جنایت و خیانت در کارنامه ننگین خود دارند
امیدوارم همه خائنین به درک واصل شوند
این گروه هیچ پایگاه مردمی در ایران نداشت .خیانت به ملت و همکاری با بعثیون و ترور و عقاید متروک .... منفور ملت ایران با هر گرایش
پس دیگه مشکلاتمون حل شد. الان همه خوشحالن خدارو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مشکلات تازه شروع شده و پرداختن به مسائل جانبی کارزار نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
تمام مشکلات نبود اما بخشی از مشکلات بود. اندک اندک همه مشکلات حل خواهد شد.
خدارو شکر گور به گور شد
به نظر من در ایران این گروه سیاسی از سوی مردم حمایت نمیشود و نخواهد شد
قرین به یقین خود سازمان چند سال قبل مسعود رجوی را حذف کرده تا بدینوسیله پرونده جنایت ها و ترورهای منتصب به زمان این فرد را از پرونده و سابقه سازمان پاک کند و در مجامع بین المللی از این سازمان و رهبرش مریم عضدانلو جهت پیش برد اهداف خود چهره موجه و پاک و منتقد حکومت ایران بسازد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
با این اوصاف باید خبر مرگ جنایتکاران دیگر از این گروه را باید بشنویم مخصوصاً مریم رجوی
علی
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
با این نظر موافقم. فکر کنم زدی تو خال
چه بسیار جوانان بی تجربه که قربانی مطامع و قدرت طلبی های این جنایتکار شدند و چه خونها که ریخته شد امید دارم که ایرانیان از این تجربه بسیار تلخ پندی بایسته بگیرند
کاش اون عکس رو هم در این صفحه گذاشته بودید.
بنظر میرسد نظر اکثریت با نظر نویسنده این مقاله متفاوت است. اجازه دهیم مردم خود تاریخ تحولات سیاسی کشور و نقش افراد سیاسی را قضاوت کنند. از قدیم گفتند یکطرفه به قاضی نرویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بلعکس مثل اینکه تو نظرت برعکس همه است. خدا را شکر سگی از نوکران امریکا مرد
خدا اونو لعنت کنه
حیف شد، چه راحت رفت. میگن هر کسی هر کاری انجام میده یک کمی بعید در این دنیا پس بده. اما خیلیها همه کار انجام میدن و راحت میمیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
اگر مرده است هم نمیتواند ساده باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خیلی هم راحت نرفت. خیانت به ایرانی ها و همدستی صدام .و بعد هم مثل یک کودک حرامزاده که هیجکس نمی خوادش آواره ی این اردوگاه و اون اردوگاه شد. منتظر به درک وتصل شدن عفریته ی مرصاد هستیم.
زنده بودنش چقدر مهم بوده که مردنش مهم باشه ؟؟
ول کنید بابا
خبر مهم کار کنید
هر نوع تفکر مبتنی بر ایدئولوژی جز ضرر برای عامه مردم هیچ خاصیت دیگری ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خودت فهیمدی چی نوشتی؟ مگر ممکن است تفکری مبتنی بر یک ایدئولوژی نباشد؟ اما مهم انتخاب نوع ایدئولوژی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ناشناس ۱۵:۳۹

شما اصلا نمی دونی ایدئولوژی چیه.

تمام دموکراسی های دنیا مبتنی بر متودولوژی هستند

پس اول یاد بگیر ایدئولوژی یعنی چی، بعد حرف بزن
رجوی قصاص نشد به خاطر جنایت هاش، ولی این قانون جهانه متاسفانه،
با سلام زنده و مرده رجوي هيچ ارزشي نداشته و نخواهد داشت .
خدا لعنتش کند
حیف از جوانان ما که اوایل انقلاب توسط این سازمان جذب و به فنا رفتن.................
آیا کشته شدن مسعود رجوي توسط جنگنده های آمریکایی در جریان حمله به اردوگاه اشرف، نشان دهنده حمایت آمریکا از این گروهک است؟!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
دیگه همه فهمیدند که آمریکا و انگلیس و غرب از کیا حمایت کرده و میکنند و با کیا هنوز دنبال مذاکره هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
مگه صدام که نابودش کردن مورد حمایت جدیشون نبود زمانی
من باچشمان خودم ازطبقه ۴ساختمان نفت درخیابان طالقانی بهنگام قبضه کردن خیابان افراداین گروه خبیث منافقین چندین جوانهایی ازهموطنان خودراباچه بیرهمی وقصاوت قلب بیجهت به گلوله می بستندامروزخوشحال شدم که سرکرده کثیف وواین وطن فروش بدرک واصل شده است ودرسال گذشته نیزکه برای دیدن فرزندم به تورنتورفته بودم یکباردیگر درروزتاسوعای محرم مجدداشاهد خباثت چندعنصرمعلول الحال این گروه برعلیه عزاداران حسینی دراین شهربودم که یکی ازهفته نامه های ایرانی کاناداانتقادشدیدی ازعمل کردافرادوابسته منافقین کرد.
ملت ایران تشنه مهر ومحبت هستند هن سلاخی وکشتار ویگیر وبه بند
ساختار اين تشكيلات شبهه ارتش آزاديخواه أيرلند هست
و عاقبتش هم مثل آن نخواهد بود
منفوريني كه مزدوري ميكنند
با اینکه از مدتها قبل کاملا مطمئن بودم که این مردک به درک واصل شده ولی باز از خواندن این خبر خوشحال شدم
چه خبر خوبی ، جنایتکار نوکر امریکا
نمرد سقط شد
دقت کردید که همه تروریست های امریکایی مرده یا زنده بودنشون با رمز و راز قاطی است این روش امریکایی هاست برای استفاده حداکثری از تروریسم
رفت به درک
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
كثافتي بيش نبود، كثيف وطن فروش بود
مرگ و حیات این افراد ، تابعی است از رفتارشان
تمامی خائنین به آرمانهای ملت سالهاست مرده اند.
رجوی ملت را وادار میکرد کتانی بپوشند و عضو میلیشا شوند و خودش و اقوامش و دوستان خود و دوستان ، دوستانش در باستی هیلز کاخ بسازند
یا بدست خود مریم رضوی از سر راه برداشته شده است که مخفی نگه داشته شده است و یا اینکه دچار مرض و بیماری بدی شده است که نمی خواستند نشونش بدهند و به سختی گور به گور شده است بعید نیست باید تقاص این جنایتهاش رو پس می داد.
وقتی بزرگترین افتخار منافقین به زعم خودشان، تکه تکه کردن مردخداشهیدآیت الله سیدعبدالحسین دستغیب بود، فهمیدیم با درنده ترازگرگ طرفیم، سازمان تروریستی منافقین سنگ بنای داعش والقاعدة والنصره و... همه ی تروریست‌های ظاهرامسلمانه، غربیهاتاوان حمایت‌های خودازین جنایتکاران راخواهندپرداخت، امیدمظلومان به خداست.
حتی لیاقت این رو نداره که براش یک مراسم گرفته بشه یعنی خدا نگذاشته که بشه. در زباله دان تاریخ فراموش شد. البته فایلهای صوتی و تصویری اش رو هر روز از تلویزیون مثلا شورای ملی مقاومت پخش میشه. چرت و پرتهای مبارزه با امپریالیسم و بورژوازی و از این خزعبلات که الان سرشون تو اخور همون امپریالیستهاست و دارن براشون مزدوری می کنند و هوادارهاشون اصلا از خودشون نمی پرسند این تناقض رو چطور هضم کنیم؟
او( منحوس رجوی) کثیف ترین ، منفورترین ، مزدورترین شخصیت سازمان منفور منافقین خلق است که اوج رذالت خود را با همدست شدن با شخصیتی منفور همچون صدام عفلقی بر علیه مردم و مملکت نشان داد لعنت خدا و خلق خدا بر این خائن بالفطره باد
به امید مرگ منافقان
لعنت خدای متعال و فرشتگان بر این عصر خبیث و بر همه پیروان معاند و لجوج او که عمری را به پایش تلف کردند.
بنام خدا
کلمه مردن برای این آدمکش خیلی محترمانه است بفرمائید :مسعود رجوی قاتل بالفطره بذرک واصل شد
شعارمرگ بر منافقین و صدام سالهاست که محقق شده .
جالبه که ناشناس جواب خودشو با ناشناس میده.خداوند شما را به راه راست هدایت بکنه ناشناس وناشناس وناشناس که خیلی ناشناسی.اگه لوگو خنده داشتم الان تا پایین برات میزاشتم.درضمن سال 2033 میلادی شما هم مبارک باشه.در دیکته نویسی هم بسیار بسیار ضعیفی.کتاب زیاد بخوانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
ظاهرا اولین باره سیستم کامنت گذاری رو مبینی دوست عزیز.یه کم بیشتر بگرد توی فضای مجازی بعد اشنا ک شدی نظر بده
جهنم که مرد کاش مریم هم بدرک واصل شه ...مرگ مزدوران جشن است
اصلا دوست ندارم از مردن کسی خوشحال بشم ولی این نکبت استثنا است
خیلی جنایت و خیانت کرد وظلم به مردم حتی اعضای گروهک خودش.خدا خودش مجازاتش میکنه همین نفرت عمومی ازش یک مجازاته
تابناک چرا راجع به همکاریش با صدام جنایتکار چیزی ننوشتی؟ نسل جوان ما باید ذات این فرقه رو خوب بشناسه
آدمی که کشورش رو به دشمن بفروشه و ستون پنجم بعثی ها بشه لیاقتش چيه؟
همان بهتر که بدرک واصل شد لعنت و نفرین بر آن موجود ناپاک خبیث خائن که دستان پلیدش به هزاران خون و جنایت آغشته بود هیهات که اینهمه ظلم و جنایت را چگونه میخواهد جواب دهد؟ ما که حلالشان نمیکنیم این ظالمین را
حامی اسراییل به درک واصل شد
یک گروه خلق منافق مرد ودهها زنده شدند
رفت به سفلی درجه ی جهنم پیش یزید و شمر و هیتلر
درود بر روح خمینی بزرگ که بهترین بصیرت دینی و سیاسی به ملت ایران هدیه کرد.
مردم ایران دیگه میفهمند چه کسی خوب است و چه کسی بد.
مردم ایران معیار و میزان دارتد.
و این به لطف خمینی کبیر بود.
روی تمام جنایتکاران خیانتکاران وطن فروشان تاریخ بشریت را سفید کردیک بار مرگ برای انها کافی نیست عذاب اخروی او پس از مرگش شروع شده خدا جای حق نشسته امیدوارم هواداران فریب خورده توبه کنند قبل از اینکه دیر بشه والت دست بیگانگان نشوند
چند وقت ديگه از يه چاه درش ميارن
به ارباب بعثی اش لعنة اله یعنی صدام جنایتکار که عمری برایش جاسوسی کرد پیوست واقعا ازاین که مفت مرد ودر دادگاه ملت ایران به جرم سالها خیانت وترور وجاسوسی وخدمت به دشمنان این ملت از صدام وامریکا واسرائیل وسعودهای جنایت پیشه گرفته تا باقی مانده رژیم منحوس پهلوی و... محاکمه نشد متاسفم . مرگ مخوف ترین جایتکار وتروریست این قرن سرنوشت محتوم بازماندگان وی بخصوص ان زنکه چند شوهری یعنی مریم قجر عضدانلو خواهد بود .
لعنت
کاملا مشخص هست از تعداد منفی های نظرات که هر کسی با هر گرایش فکری ای، باز هم ایشون رو از خائنین به وطن می دانند.
از همه احمقانه تر اطهار نطر سلیمی نمین است که غربیها خبر مرگ رجوی را مخفی نگهداشته اند خد غربیها این لجن را با بمباران به درک فرستادند انها معتقدند که بیشتر از رزیم ایران این سازمان خائن مورد تنفر احاد مردم ایران است
ما ملت جالبی هستیم نود در صد حرکاتمان بوسیله قلب بجای مغز انجام میشه صبح تا ظهر یامرگ یا مصدق همینکه احساس کردن کودتا با اوباش وبعضی واحدهای ارتش درحال پیروزی است جاوید شاه سر دادند بنده نه علاقه به گروهه خاصی داشتم و علارقم پیروی از زنده یاد دکترمصدق اما از جبه ملی تنها به دونفر احترام میگذاشتم دکتر فاطمی ودکتر صدیقی بقیه را بکل قبول نداشتم زمانیکه مجاهدین مبارزه میکردند همه به به میکردند بعد از انقلاب شرایطی پیش آمد که میتوانست پیش نیاید امام گفتند اسلحه را کنار بگذارید اما نفی شان نکردند رجوی به علت عدم دانش سیاسی اشتباه کرد ومجاهدین را تبدیل به منافقین کرد اما انها که در مبارزه با رژیم گذشته با وجودیکه مسلحانه درست نبود به جان ازدست داده شان باید احترام گذاشت خیلی از سران نظام همراهشان بودند
ان الباطل کان زهوقا بی تردید باطل نابود شدنی است.
ایکاش نمرده بود و در دادگاه محاکمه میشدند برای بعضی افراد مرگ نغمه است آنان که ظلم میکنند نباید راحت بمیرند
فکر کنم یکی از خائن ترین گروه های سیاسی که امکان داره وجود داشته باشه همین گروه هست.گروهی که مثل نهضت آزادی، بزرگانش عقده کودتای28 مرداد 32 رو دردل داشتند(این سازمان سال44تاسیس شد اما موسسانش از چپ گراهایی بودند که پس از کودتای28مرداد قلع وقمع شده بودند) و سر انجام به این آب و خاک خیانت بزرگی کردند.
این بدبخت قدرت طلب خیلی وقته که برای مردم ایران مرده کسانی که جزای اعمالشان را مستقیما در این دنیا نمی بینند خیلی بدبخت هستن چون ذره ذره جزای اعمالشان را در ان دنیا بیشتر می بینند ادمی که یک کم هم خوبی در وجود ش باشد نیجه بدی کارهاش را ولو اندک در این دنیا می بیند و شاید پشیمانی حاصل از ان باعث کم شدن عذاب اخرویش شود ولی بدبخت به انهایی که همه جزای کارهاشان را ان دنیا باید ببینند
رجوی هم مثل فیل زنده و مرده اش 100 تومن ارزش داره.
همین که این همه سال فوت این ملعون رو پنهان کردند نشونه اینه که با دستگاههای امنیتی اروپا و آمریکا همکاری دارند وگرنه فوت یه شخص حتی عادی رو نمیشه اونجا این همه سال مخفی کرد این خائن که به هر حال شناخته شده بوده
من خودم جز هیچ حزب و گروهی نیستم ولی وقتی فکر می کنم چقدر بدبختن کسانی که جوانی و عمرشان را برای این گروهک خائن تلف کردن .
مسعود رجوی لعنت الله علیه درعملیات مرصادبه دست سربازان سردار بزرگ ایرانی شهید صیادشیرازی به جهنم سوزان فرستاده شدوترورشهیدصیادشیرازی درسالهابعدبه دلیل همین مطلب بود.
مسعود رجوی مرده؟ پس لعنت به مریم رجوی به توان ۲
اكر مرگ سردسته وطن فروش خودرا به موقع اعلام ميكردند مجبورميشدند جايگزين وى را دردرون گروهك تعيين كنند انوقت گند كار درمى امد كه تعيين پدرخونده انتخابى نيست
این یارو همین سرکرده منافقینه؟ حیف که اینجور ادم ها تقاص نداده بمیرن. این جنایتکار باید تاوان سالها ناامنی و مرگ هزاران آدم رو پس میداد. این جنایتکار تو سالهایی که رزمندگان ما در برابر دشمن شجاعانه می جنگیدن رفت کنار عراق و کلی ایرانی مسلمان را به کشتن داد.
رجوی حدود دوازده هزار نفر با بیشتر از کردهای عراقی شهید کرد
لعنت به این تشکیلات فاسد از سر تا پایین . خوشبختانه خیلی سال هست که در انزوا قرار دارند و از ترس شب وروزشان قاطی شده وگیج میزنند اینها خیلی خائن هستند و شرافت وانسانیت را زیر پا گذاشته ودل خوش کردن به این سلطنت طلبهای کثیف تر از خودشان تمام این تشکیلات باید درحضور مردم فهیم ایران محاکمه وبه سزای اعمالشان برسند.
لعنت الله علي القوم الظالمين و المنافقين.
آخه اینم شد دلیل چون عکس رجوی رو در کنار عکس کشته شدگان گذاشتند پس رجوی مرده؟ پس میخواستی عکس شاه رو کنار عکس کشته شده ها بذارند؟!
گروهک منافقین با رجوی و بدون رجوی یک گروهک ورشکسته است که یک عده پیر از دنیا بیخبر را مانند اردوگاههای آلمان نازی در خود نگه داشته است . اینها بیشتر از اینکه بتوانند اقدامی علیه مملکت انجام دهند خودشان نیاز به مراقبت در سرای سالمندان دارند .
کلا سرکاریم چون خبر دست دهم بود لااقل عکسو می ذاشتین ببینیم
یکی از معدود نقاط اشتراک همه جناحها در ایران تنفر از این گروه خبیث و خائن است.
کنار هم گذاشتن عکس رجوی در کنار عکس دیگر مردگان دلیلی محکم برای مردنش نیست. بهتره برای تفهیم مسایل سیاسی برای مردم عزیز دلایل محکم تری بیاوریم.
اینها همه فیلمشونه یارو زنده است ولی رفته تو سوراخ موش
مرگ بر تروریسم -مرگ بر مجاهدین منافق -درود بر ایران متحد و آباد -درود بر روان پاک شهدای مبارزه با مجاهدین منافق
شایدم رفته با یه اسم جدید برگرده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی