بازدید 4453

فرمانده مرزبانی: دغدغه امنیتی در مرز‌ها نداریم

کد خبر: ۹۱۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 17 July 2019
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرز‌ها آماده سرمایه گذاری است، گفت: امنیت مرز‌های کشور با وجود نیرو‌های مسلح پایدار است.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: امروز تمام عزت، سرافرازی، شرف و زندگی ما مدیون دین اسلام و سکانداری نایب امام عصر (عج) و ادامه دهندگان راه و رسالت اولیا و انبیاء الهی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها به عنوان یک مجاهد واقعی، عزت و شرف را هر لحظه به ما هدیه می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی به استکبار نشان داد که قدرت نرم بالاتر از قدرت سخت بوده و این عزت جمهوری اسلامی و تمام ایرانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان افزود: دوری طولانی مدت، برای مرزبانان از خانواده با توجه به شرایط خدمتی، طبیعی است، اما مهم‌ترین خواسته مرزبانان دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رضایی با بیان اینکه استکبار در کشور‌های پیرامونی فتنه کرده و هدف آن‌ها جمهوری اسلامی ایران و توطئه برای کشورمان است، گفت: در مرز‌های ایران دغدغه امنیتی نداریم و این امنیت پایدار است.

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه نقطه کوری در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران نداریم، گفت: مرز‌های کشور آماده سرمایه گذاری است.

رضایی با اشاره به اهمیت مرز‌های استان گلستان اظهار کرد: روابط بسیار خوبی با کشور ترکمنستان داریم و مرز‌های گلستان هم دارای امنیت پایدار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی