بازدید 4937
۱

تکذیب تولید سالاد با گوشت خوک در یزد

کد خبر: ۹۱۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 12 July 2019

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به انتشار خبری در برخی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استان مبنی بر تولید سالاد با گوشت خوک گفت: در این محصول از گوشت مورد اشاره استفاده نشده بلکه این موضوع ناشی از اشتباه چاپی است.

به گزارش «تابناک»، رضا مورکیان پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: تبلیغات بر روی این محصول به عربی درج شده که مفهوم آن گوشت خوک است که ناشی از اشتباه چاپی است.

وی اظهار داشت: تعدادی از کاغدهای چاپ‌ها توقیف و مابقی آن هم به چاپخانه مربوطه عودت داده شد.

وی خاطر نشان کرد: حدود یکهزار مورد این محصول روانه بازار شده که فراخوان جمع آوری آنها صادر شده است.

وی با بیان اینکه از سالاد مورد نظر نمونه برداری و برای آزمایش به تهران ارسال و نتیجه در حال بررسی است، تصریح کرد: این اطمینان وجود دارد که در تولید سالاد مورد نظر از گوشت خوک استفاده نشده بلکه اشتباه چاپی بوده است.

وی اضافه کرد: این محصول توسط کارخانه‌های معتبر استان تولید می‌شود که مواد اولیه آن کالباس، با ۶۰ درصد گوشت است و دارای پروانه بهداشتی می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالایک عده معدودی ازلج ولجبازی اگرگوشت خوک باشدمصرف میکنندکمااینکه مشروبات الکلی میخورنداگربجای گفتن اینکه مثلاگوشت خوک حرام است ویاخوردن مشروبات الکلی حرام است ازنظرعلمی مردم اگاه شوندکه الکل چه بلائی سرمخ وسلامتشان میاوردوهیچ ارزشی برای انسان نداردکمااینکه درکشورهای پیشرفته غربی اکثراتاکیدبرعوارض بخصوص مغزی ان میشودومردم رادرمصرف نکردن ان اگاه میکنندمسلماموفق ترنددرموردگوشت خوگ هم بهمین صورت ویک جمله جالب ومضحک انکه دراسپانیولی خوگ خیلی جاهابجاب کثافت درجمله میاید(سردو) گوشت این حیوانهم بعنوان غذای فقراکه توان خوردن چیزهای بهتری ندارندبکارمیرودوبدیهی است گوشت این قبیل حیوانات میتواندباعث بیماریهای زیادی شود که جای ذکرش نیست ، اسلام دین علم وعقل است اگرازاینطریق اگاه سازی شودامروزه کارائی بمراتب بهتری دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار