بازدید 7698
۴
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه ۱۸ تیر ۹۸/ بازار با رکودی کم سابقه دست و پنجه نرم می‌کند/ حباب سکه به زودی تخلیه خواهد شد

بازار طلا و سکه امروز با ادامه کاهش قیمت‌ها همراه شد، این در حالی است که بازار به شدت در با کاهش تقاضا و داد و ستد‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و در نتیجه شاهد تخلیه حباب سکه در سطح ۳۱۰ هزار تومان بودیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 09 July 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه امروز با ادامه کاهش قیمت‌ها همراه شد، این در حالی است که بازار به شدت در با کاهش تقاضا و داد و ستد‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و در نتیجه شاهد تخلیه حباب سکه در سطح ۳۱۰ هزار تومان بودیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (سه شنبه هجدهم تیرماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها بودیم، روندی که به نظر می‌رسد با توجه به ثبات نسبی نرخ ارز و همچنین افت بهای جهانی طلا، در روز‌های آتی ادامه داشته باشد.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
کشتی آرای تابناک قیمت سکه گرانی سکه

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با کاهش قیمت به رقم ۱۳۹۳ دلار رسید، اظهار داشت: در ساعت پایانی بازار امروز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش حدود ۳۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز امروز ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.  

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید. هر ربع سکه بهار آزادی نیز امروز به کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و در سطح یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، بدون تغییر ۹۹۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، بازار امروز با کاهش کم سابقه تقاضا مواجه شد و در نتیجه کاهش حباب سکه به سطح ۳۱۰ هزار تومان را شاهد بودیم.
 
سکه

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در شرایط کنونی و با توجه به روندی که در چند ماه اخیر شاهد بودیم، تخلیه کامل حباب سکه در روز‌های آینده قابل پیش بینی است، زیرا در حال حاضر، جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه و خرید به قصد انبار کردن و کسب سود‌های فراتر از انتظار، از بین رفته است و آن دسته از مردم که در سال گذشته با خرید سکه، به دنبال سرمایه گذاری در سال جاری بودند، این روز‌ها به قصد فروش و تبدیل سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی به اسکناس، به بازار مراجعه می‌کنند و این عامل در کنار کاهش کم سابقه داد و ستدها، احتمال تخلیه کامل حباب سکه را بسیار بالا برده است.

کشتی آرای در پایان یادآور شد که در سال گذشته تا کنون، بیشترین میزان حباب سکه، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است و این حباب با ورود سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی به بازار، روز به روز کاهش داشته است و در حال حاضر در محدوده ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حباب ۳۰۰ هزار تومانی سکه یا حباب ۳ میلیونی سکه ؟؟؟
ممنون که سکه را ارزان کردید
رشدساختگی وحباب بزرگ بورس کی تخلیه خواهدشد؟
هر چه این بازارهای دلالی کم شود می توان امیدوار بود نقدینگی به سمت تولید برود. باید برای دلار و مسکن و ماشین هم مالیات پلکانی ایجاد کرد. اصلا در کانادا به کسی بگویی یک ماشین را می خری و یکماه بعد ۲۰% سود می کنی یا یکنفر ۱۲ منزل مسکونی دارد و مالیاتی هم نمی دهد تیمارستان بستری می شوی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها